Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś już robił ten zabieg,z obracaniem kości.Lepszym wyjściem jest zakup kości tuningowej.Sprężynę spróbuj utwardzić regulacją na maxa.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM

JA Z INNEJ STRONY.JESTEM NA ETAPIE OBNIŻENIA ZAWIESZENIA,ROZEBRAŁEM TYŁ,WYMONTOWAŁEM KOŚĆ,BARDZO PROSTA OPERACJA,DELIKATNIE MUSIAŁEM ZESZLIFOWAĆ,BO PO OBRÓCENIU WADZIŁA O MOCOWANIE AMORTYZATORA.JESZCZE NIC NIE MONTUJĘ,PONIEWAŻ ZASTANAWIAM SIĘ NAD ZMIANĄ CHARAKTERYSTYKI SPRĘŻYNY,BO OBAWIAM SIĘ ŻE PODCZAS JAZDY Z PASAŻERKĄ OPONA BĘDZIE TARŁA O BŁOTNIK.

MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ PATENT,MOŻE JAKIŚ PIERŚCIEŃ POD SPRĘŻYNĘ LUB COŚ PODOBNEGO..

PS.Atak w ogóle,to ile obniży mi się tył....POZDRAWIAM

Ja mam cale moto obnizone.

Mozliwosci jest kilka. Jedna z nich to wlasnie tzw. flip czyli to co zrobiles. O ile Ci sie obnizy to ciezko powiedziec bo z tym jest roznie. Co do sprezyny kup twardsza - ja tak zrobilem.

foty i filmy odnosnie efektu znajdziesz na forum ws/rs.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam, planuję zakup motocykla i po krótkich poszukiwaniach zdecydowałem się na Wild Stara, w związku z tym prośba o opinie użytkowników, nie chciał bym dokonać nietrafnego wyboru. Do tej pory jeździłem Intruderem 600, ale był zdecydowanie za mały. Słyszałem także, że w Wild Starach grzeją się bardzo tylne cylindry, czy to prawda. Jeszcze może pytanko odnośnie, który rocznik lepszy: 2001, 2003, 2006?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roczniki do 2003 to pojemność 1600,powyżej to już 1700.Trochę więcej mocy,ale też trochę więcej problemów.Ogólnie maszyna super.Road Starem z 2001 zrobiłem ok 50tyś km.Więcej opinii na temat tych maszyn znajdziesz na naszym forum http://www.yamaha-roadstar.pl/ .A o grzanie tylnego baniaka się nie martw.dwa razy byłem w lecie w Chorwacji i przejechałem tam prawie 10tyś.km.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym stawiał na 1700, nowsza udoskonalona jednostka

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam wszystkich posiadaczy Yamahy. Piszę w imieniu kumpla posiadacza Yamahy ROAD STAR SILVERADO 1700 z 2005r. W ostatni wekend zrobiliśmy trasę 1000km i przy prędkościach nie przekraczających 130km/h spalanie wyniosło ok.9 litrów, jadac za nim czuć zapach bęzyny.Macie może jakieś patęty na regulację gaźnika w którym miejscu w gaźniku jest śruba regulująca dopływ powietrza i na ile powinna być wykręcona. Jak jest też ze ssaniem bo u kumpla niezależnie czy jest zma czy lato po ok. 10sekundach trzeba wyłączyć ssanie bo inaczej gaśnie.Wielkie dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie na pewno za duże bo przy tych prędkościach powinno nie przekroczyć 6l.Jeśli chodzi o regulacje to proponuję zajrzeć na http://www.yamaha-roadstar.pl/ .Tam temat jest dokładnie omówiony i opisany.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Witam mi spala 1,7 2005 rok na 100 km 7,5 l ale mam założone otwarte wydech filtr K&N i zestaw dyno jetów ale chciałbym się też coś więcej dowiedzieć na temat samej regulacji gaźnika bo chociaż postępuje według instrukcji dyno to i tak mam problemy z prawidłową pracą często dzieje się tak że motocykl chodzi na jeden cylinder mam wrażenie jakby pozom w gaźniku był za niski zna ktoś może wartości ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Witam mi spala 1,7 2005 rok na 100 km 7,5 l ale mam założone otwarte wydech filtr K&N i zestaw dyno jetów ale chciałbym się też coś więcej dowiedzieć na temat samej regulacji gaźnika bo chociaż postępuje według instrukcji dyno to i tak mam problemy z prawidłową pracą często dzieje się tak że motocykl chodzi na jeden cylinder mam wrażenie jakby pozom w gaźniku był za niski zna ktoś może wartości ?

 

Za niski poziom paliwa w gaźniku nie jest powodem zdychającego tylnego baniaka...

www.yamaha-roadstar.pl zapraszam na pewno pomożemy temu zaradzić :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tu chyba juz nikt nie zaglada ....

Temat mozna podbijac dla jakichs nowych ludkow :crossy:

 

Kiedyś tez tu zaglądałem ale odkąd każdy post kończy sie "poszukaj w poprzednich postach" lub zobacz strona "roadstar tam znajdziesz rozwiązanie", to nie zaglądam. Gaszenie dysksji i narzekanie na ich brak, tak to wygląda z zewnątrz :flesje: .

 

Szrokości :crossy: i dobrego blogowania (czy jakoś tak).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko się da wyregulować, tylko trzeba cierpliwości. Mój WS1600 palił w okolicach 5L. Po założeniu otwartego K&N i DynoJet spalanie wzrosło do 7-8L. Powód okazał się banalny:

1. Spadł korek z iglicy.

2. Sprężynka była źle założona - zamiast dociskać iglicę, to ją podnosiła.

Warto zacząć do banalnych przyczyn...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zbyt wielu naprawiaczy,ale na szczęście wszystko udało się doprowadzić do porządku.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...