Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jest tu na forum temat specjalny o Wild Starach a jak nie to zapraszam na oddzielne forum Wild Stara gdzie tam jest kilka tematow o gaznikach ...

 

Na pewno masz problem z gaznikiem. Jeszcze trzeba wiedziec jaki masz filt powietrza i wydechy oraz jak moto z USA czy wczesniej ktos grzebal w gazniku oraz co zrobili Ci mechanicy z Wrocka ? Czy dali inne dysze ? krecili PMSem ?

Edytowane przez jeszua

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem tak na pewno co robili w serwisie powiedział że regulacje gaźnika, dodatkowo wymianę oliwy silnika olej w teleskopach linkę ssania i 1500 zł :( a motor jak nie chodził tak dalej nie chodzi .zawiozłem na reklamacje .odebrałem bo dobry ma być i dalej dupa. muszę znowu zawieść na reklamacje ale co to da jak koleś niema pomysłu jak go naprawić i mówi mi ze trzeba głowice ściągać zawory sprawdzić jestem przerażony i szukam pomocy jak kogoś znacie kto mi to ustawi będę bardzo wdzięczny

 

byłem u mechanika pod Ostrowem wielkopolskim on uczciwie się poddał i mówi ze nie wie jak go ustawić

 

Filtr mam K&N chyba tak to się pisze jak kupiłem był zwykły chodził troszkę lepiej

dysze mam na pewno zmienione - kominy puste w środku VANCE HINES głośne

Czyli na grzebane na maxa mam w tym moim komarku ;(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ano masz nagrzebane .... :banghead:

I teraz jeszcze jakis debil Ci znowu nagrzebal w gazniku i ch*j wie jak go ustwail !!!!!

I teraz nawet pewnie nie pamieta poprzednich ustawien i co chwila bedzie cos grzebal ....

 

My sami dochodzimy do tego co jest w motocyklu i czasami dwa lata potrafi sie grzebac w gazniku zanim sie ustawi na tip top

 

Co do oleuma, zapytaj ile wlali i jak spuszczali stary bo tu tez sa czesto cuda wianki :banghead:

 

A tak btw .. 150 to ja swoim smigam na odkreconej do polowy manetce :biggrin:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

myślałem o kupnie nowego gaźnika masz racje ale nie bardzo wiem gdzie szukać na Allegro niema OLX też brak chyba tylko USA zostaje

 

zastanawiam się czy mogę jeździć motorkiem jak on tak pali kominy (zaczynają sinieć) i źle pracuje czy nie uszkodzę zaworów i głowicy Hmm

 

jeśli chodzi o ustawianie gaźnika to sam bym się odważył to zrobić niema problemu ale wydawało mi się że są w serwisach fachowcy :wink: haha

muszę zobaczyć co mam pokręcić i ja to zrobię ale na razie szukam fachowca :banghead:

całe życie jeżdżę motorkami i zawsze sam sobie naprawiałem nawet poważne naprawy jak na przykład wymiana wału korbowodowego nie było dla mnie problemem ale to były stare czasy i inne motocykle :sad:



Dziękuje koledze z Raszkowa za odzew i nutkę nadziei we wtorek jestem z moim komarkiem (Yamaha Road star 1700) pozdrawiam i jestem pełen nadziei ze może w końcu :crossy:

Edytowane przez Kazik45
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak ...

Gaznik w Wild/Road Starze dobrze ustawic to sztuka ....

Nie wiemy niestety jakie nastawy maja gazniki jak przyjezdzaja motocykle do Polski.

Wejdz na to forum co Ci dalem linka , tam nawet ktos sprzedaje gaznik lub jak chcesz to kup HRS i bedziesz mial potwora nie motocykl .

( oczywiscie z usa lub firmy Mały HD z Polski )

Edytowane przez majkelpl

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam serdecznie wszystkich :)

 

Od czterech dni jestem zadowolonym i dumnym posiadaczem Yamachy road star 1600 z 2001 r.

Jestem dość "zielony" w ogólnych zasadach forum więc od razu pozwolę sobie tutaj na zadanie pytania dotyczącego mojej maszyny. Nie wiem czy to właściwe miejsce, jeżeli nie to przepraszam.

Dodam że w mechanice i sprawach z nią związanych jestem jeszcze bardziej " zielony", więc proszę o ogólną wyrozumiałość.

 

Na motorku zdążyłem zrobić dopiero 300 km i zauważyłem, że kiedy silnik jest wyłączony, na neutralu to podczas prowadzenia (pchania) maszyny do tyły lub do przodu, np. podczas wprowadzania do garażu słychać stuki, "tyrkotanie" w pobliżu paska napędu.

Co to może być? Czy początek jakiejś poważnej usterki?

Proszę o pomoc osób które bardziej ode mnie orientują się w temacie.

Z góry dziękuję serdecznie:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Zauważyłem , że od niedawna podczas prowadzenia motoru (road star 1600, 2001 r), na wyłączonym silniku słychać dziwne "tyrkotanie", pukanie w okolicy paska napędu.

Motor mam od kilkunastu dni, nie znam się na mechanice kompletnie.

Co morze być tego przyczyną, czy to coś poważnego?

Proszę o pomoc, z góry dziękuję serdecznie.

Pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Pacjent to yamaha road star 1600 rocznik 2002 przebieg 34tys mil, czasami jak musne manetką gazu(leciutko) to strzeli w gaźnik, dzieje się to na ciepłym i na nie do końca rozgrzanym. Dodam jeszcze ze moto ma orginalny filtr powietrza i przelotowy tłumik, robi tak odkąd go mam a mam go od maja i zrobiłem nim 5tys mil

Edytowane przez przemyslaw.pol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

witam szanownych kolegów...od poł roku jezdzę na road starze 2006r..wszystko do niedawna było ok...ostatnio jednak podczas jazdy traci moc,strzela we wydechy...i gasnie-chociaż nie zawsze..po dodaniui gazu postrzela,ponarywa i czasami mu przechodzi i wchodzi na obroty..ale nie jest to reguła..dodam ze moto jest po regulacji gaznika-wymieniony mam zaworek iglicowy-bo to miała byc przyczyna..odpowietrzenie baku tez jest ok..filtr powietrza dobrze wydmuchany..więc podejrzenie padło na pompę paliwa...dałem kumplowi do sprawdzenia-okazało sie ze przepuszcza paliwo....moje pytanie brzmi-czy mozna do road stara założyć pompę z drag stara?optycznie roznia sie one tylko jednym krótćem..ale akurat nie ma z tym problemu...tak na chłopski rozum chyba mogłaby być,bo przeciez drag star ma 2 gazniki..więc paliwa nie powinno zabraknąc...dodam ze mam wersję amerykańska..a cena nowej pompki to 800zł.....byłbym bardzo wdzięczny za wasze opnie..pzdr..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema :-)

Jesli problem tkwi w pompie paliwa to ... wywal ja i zrób zasilanie BEZ ...

Tez bedzie smigal .... W miedzy czasie mozesz szukac drugiej pompy jak chcesz .. Pasuja od innych motocykli.

I jak piszesz ze juz masz wymieniony zaworek iglicowy ....

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki majkelpl za info...a mozesz napisać jak to obejsc...tak zeby smigać bez pompy?...tak dzisiaj myslałem..czy moze warto sprawdzić jeszcze kranik?..dzisiaj rano miałem problem z odpaleniem..moto stało z tydzień..kranik był na on...postanowiłem sie przejechać..co kilka kilometrów motor zaczął strzelać...i gasł..zeby dokulać sie do chaty musiałem wyłączyć stacyjkę..moto zapałał bez problemu..i po kilku minutach znowu..dodam ze za kazdym razem było słychac jak pompa pracuje...moze ma ktos jeszcze jakies sugestie?..za wszelkie info z góry dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...