Jump to content

Wild / Road Star Company


Lester
 Share

Recommended Posts

Stałem się od niedawna dumnym posiadaczem wild stara. Uważam że jest to tak zacny motocykl iż wymaga swojego osobnego miejsca na największym forum w Polsce. Koleżanki i koledzy - posiadacze wild i road starów piszczie tu wszystko co związane z tymi motocyklami. Nowinki techniczne, spotkania, strony inernetowe, kluby poświęcone tej marce i w ogóle wszystko co mozna powiązać z naszym cruiserem.

 

Może zacznijmy od małej inwentaryzacji posiadaczy wild/road starów zrzeszonych na forum. Łatwiej będzie o późniejszy kontakt. Wstarcza wskoczyć na 1 stronę i po kłopocie. Pozdrawiam i zachęcam do pisania.

 

:buttrock: :D Lester ;) :buttrock:

Edited by Lester
Link to comment
Share on other sites

Po co nam wspólne forum jak każda marka będzie "tak dostojna" żeby zasługiwać na osobne miejsce?

 

Nie chodzi o odosobnienie bo wpisanie się tutaj nie oznacza zakazu korepondencji w innych tematch. Chodzi o poruszanie wszystkich mozliwych spraw związanych z tymi motocyklami w tym miejscu, bo to poprostu ułatwia wszelkie kontakty i upraszcza pewne sprawy.

Link to comment
Share on other sites

To jasne że każdy będzie bronił swojej ulubionej marki i każdy ma do tego prawo ale skupmy się tutaj na tych motocyklach o których zaczęliśmy. :icon_biggrin:

Link to comment
Share on other sites

Stan pogadaliśmy sobie ostatnio jak faceci więc weź się chłopie dostojnie wreszcie odpierdol albo rozmawiajmy jak dojrzali faceci. Jeżeli nie wystarczyło Ci męskie wyjaśnienie sprawy. Twoje zachowanie niedośc , że średnio przystoi do wieku to jeszcze do płci boś upierdliwy jak baba w okresie zapotrzebowania na tampony.

 

Sorry, ale musiałem to powiedzieć, bo piszesz tu chyba z nudów.

 

Przepraszam kolegów Wildowców za OT.

Edited by bjoernrider
Link to comment
Share on other sites

ja ciebie tez bardzo lubie bjoern

co do wild starow to coz tu ludzie beda pisac przeciez ani sie toto nie bedzie psuc ani nic jeszcze przez pare lat napewno

Link to comment
Share on other sites

Stałem się od niedawna dumnym posiadaczem wild stara.

Gratuluję i witam wśród swoich. Ja akurat jest po sprzedaży hyperchargera i przymierzam się do K&N z allegro. Zbieram się, by wreszcie usiąść i odpalić. Czy oddzielny tem będzie kontynuowany, to zależy od nas samych. W sumie wątek XV1600 był już wielokrotnie poruszany i zwyczajnie padał. Może się uda.

Link to comment
Share on other sites

Gratuluję i witam wśród swoich. Ja akurat jest po sprzedaży hyperchargera i przymierzam się do K&N z allegro. Zbieram się, by wreszcie usiąść i odpalić. Czy oddzielny tem będzie kontynuowany, to zależy od nas samych. W sumie wątek XV1600 był już wielokrotnie poruszany i zwyczajnie padał. Może się uda.

Z tego co słyszałem to chyba przy zakładaniu K&N czeka jeszcze regulacja chyba nie?

A temat nie może paść jeżeli pojawiały się będą nowe wątki. Zobaczymy. Pozdrowienia

Link to comment
Share on other sites

Z tego co słyszałem to chyba przy zakładaniu K&N czeka jeszcze regulacja chyba nie?

Niekoniecznie, bo to sam wkład w miejsce oryginalnego wkładu. Gdyby cały zewnętrzny K&N z zestawem dysz, to regulacja byłaby konieczna.

Link to comment
Share on other sites

Koledzy, uważam, że wielu posiadaczy Wild Starów izoluje się w zamkniętej dla ogółu grupie dyskusyjnej CYC. Co może zubożyć Waszą wymianę informacji.

Zapraszam do tematu posiadacze Drag Starów łączcie się.

Przecież jesteśmy jedną rodziną i problemy zarówno techniczne jak i inne są nam wszystkim bardzo bliskie.

Pozdrawiam

Link to comment
Share on other sites

Jak poczytałem więcej o strojeniu silnika, to dałem sobie spokój. mam dosyc mechaników.

 

nie rozumiem [podejscia do sprawy. Ja zmienialem na cgypka i sobie chwale bardzo (fakt ze to juz nie moj sprzet bo sprzedalem go pod koniec sezonu zeszlego - tu jest link jak to cudo wygladalo: http://bikepics.com/members/heffi/99xv1600/ )

fakt ze sama przerobka byla dosc uciazliwa - dostajesz kpl z 3 rodzajami dysz i 3 roznymi iglicami - ale w instrukcji wszystko jest naprawde dobrze opisane - po zalorzeniu odpowiednich wystapil objaw zalewania swiec na ssaniu - sprawde zalatwily swiece tuningowe (jak chcesz to nazwe ci podam tylko musze sie dowiedziec u chlopakow w serwisie) tanie nie byly bo jedna kosztowala 130pln - ale efekt finalny byl tego wart NAPRAWDE

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...