Skocz do zawartości

Heffi

Forumowicze
  • Postów

    333
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Heffi

  • Urodziny 07/25/1975

Osobiste

  • Motocykl
    HD Springer TC `06
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    8561256
  • Telefon
    0-601-089-430
  • Strona www
    http://predar.pl

Informacje profilowe

  • Skąd
    Szczecin

Osiągnięcia Heffi

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

0

Reputacja

  1. Fisu czy moglbys napisac mi tel do Ciebie na adres [email protected] - moze bede mial propozycje dla Ciebie :)
  2. jak tu sie wkleja linki??????????? - chcialbym pokazac ciekawy filmik itp itd a pozatym znalazlem kit s&s do tc88 na 124cc na bude po 2010 nie stac mnie niestety - to koszt tu okolo 260 000 nok - to o wiele za duzo jak na sprzeta "dawce" - inaczej : to o wiele za duza na koszt finalny z przerobka hehehehe - mam okolo 9000-10 000 dolcow na zrobienie czegos z tc88 (ale gdyby wyszlo taniej bylbym uper zadowolony - zostaloby mi na wizualny lift na baggera - znajomy z rollin baggers przerobi mi na baggera za okolo 10000pln - wkleilbym linka do nich coby moznabylo zobaczyc jakie sprzety wychodza spod ich reki (ale nie umim wkleic tu linki - wpiszcie sobie w fb rollin baggers (albo wejdzcie na strone: baddad.pl) - tak wiec fajnieby bylo gdyby tak zrobic aby koszty 124 i podzespolow wyniosly mniej niz 10 000 dolcow to reszta by mi zostala na przerobke - OCZYWISCIE nie obcinac ceny kosztem jakosci :) znalazlem kit s&s na rozwiert 124cc przystosowany do tc88B - czyli dokladnie to co mam - koszt 4500 dolcow (to taniej o 1500 niz silnik se120 - i to mi sie podoba :) ) - ale co oprocz tego trza tam wrzucic i w zaleznosci od tego co sie wrzucic ile mozna Nm z tego wyciagnac - bo KM nie sa tak istotne. AAAA i co ze skrzynia - przeca oryginalana 5 to zmieli - jest jakis kit lub cala skrzynia 6speed do takieczegos? p.s. - nie musi miec 185Nm - nie chodzi mi o cyferki - ale chodzi o to coby wyciagnac z s&s 124 tyle Nm ile sie da nie ryzykujac tym ze silnik mi sie przekreci po 10tys km. (jezeli to bedzie 150 Nm tez nie bede plakal hehehe)
  3. no to zes mi cwieka zaladowal z tymi silnikami se - sadzilem ze skoro to hd wypuszcza to powinno to smigac a nie "kaszlec" - to co bys proponowal aby wsadzic w tc88 na wtrysku (niestety) - jezeli moglbys pomoc i podac wlacznie z takimi detalami jak sprzeglo czy zmieniac i jakie - oraz co ze skrzynia biegow zrobic itp - interesuje mnie efekt finalny taki jak proponuje 120r - czyli okolo 140KM i okolo 185 Nm
  4. to do elektrowni z 2002roku (ewentualnie) - springerka juz nie ma , za to jest dyna 2008 i elektra 2002 - czyli z tego co rozumiem - daloby sie wpiac taki silniczek do elektrowni tc88 ale jako kpl czyli silnik 120r skrzyna i prima od tc96 ? - czyli uchwyty w ramie sa te same w tc88 i tc96 tak? - musze wiedziec takie rzeczy bo w razie czego jak juz zamowie silnik to ide w wielkie koszta - sam silnik to 6000 dolcow - i nie bardzo bym chcial sie wkopac z czyms takim ze wywale kase i bedzie "mebel" w salonie za kupe kasy - Panowie pomozcie :) - jezeli trzeba dokupic skrzynie i prime to koszt zwiekszy sie ale caly czas jest to do przyjecia. p.s. moze opisze sytuacje w jakiej jestem: mieszkam w noszkowni aktualnie, w pl mam w/w electre ktora jestem w stanie tutaj zarejestrowac za okolo 25000pln (tak tyle to kosztuje tutaj) to daje nam 50 000 nok (ich "funymany") - kasa jaka dysponuje pozniej to okolo 70 000 nok - czyli 10 000 dolarow. I eraz jezeli ten silnik + skrzyni + prime da sie zamontowac w tc88 to jestem w domu :) - koszt calkowity tego to okolo 120 000 nok za tyle to tutaj kupie juz zarejestrowanego sprzeta (elektre) z rocznikow 1999-2006 czyli tc88 - ale o przebiegu okolo 80 tys km i bedzie to caly czas tc88 - a tak mam sprzeta na silniku 120r - jezeli chcialbym tu kupic tc96 elektre - najtaniej znalazlem za 180 000 nok z przebiegiem 70 000km. - i wtedy zakladanie 120r jest latwe ale finalnie sprzet wychodzi grubo powyzej 120 000 nok.
  5. Witam serdecznie szanowne grono. Mam pytanko: Czy mozecie podzielic sie wiedza na temat roznic jakie maja tc96 i tc88 - sprawa dotyczy adaptacji CALEGO silnika screaming eagle 120r - silnik ten jest przeznaczony do modeli tc96 (wyciaga sie stary piec - zaklada nowy (oczywiscie wymiana zasilania paliwem i aparatu sterujacego itp itd - detale) - ale czy mozna taki silniczek wcisnac zamiast tc88 - mowa o elektrowni. Czy jest jakas roznica w mocowaniach silnika albo zlaczenia skrzyni z silnikiem pomiedzy tc88 a tc96 ?? - jakie moga byc przyczyny tego ze piec pasuje zamiast tc96 a nie pasuje zamiast tc88?
  6. Witam serdecznie - musze zakupic oryginalne wydechy razem z kolankami do dyny 2008 rok - znalazlem do dynki ale 2011 rok - sprzedawca twierdzi ze sie one czyms niewielkim roznia - i tu moje ptanie - czym one sie roznia (technicznie) w sensie czy mocowania sa te same czy sa tak samo podgiete kolanka ? itp. za szybkie odpowiedzi z gory serdecznie dziekuje :)
  7. DNIA 06.09.2010R. SKRADZIONO MOTOCYKL HARLEY DAVIDSON SOFTAIL HARITAGE SPRINGER o nr rej ZS 4409 nr vin ZSX028060065. Za informacje pomocne w odnalezieniu nagroda PIENIĘŻNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kolor - czarny (spod zbiornika paliwa - biały), kola z białym szerokim pasem silnik - czarny z dodatkami chromowanymi (TC88) na wtrysku <załączyłbym zdjecie - ale nie umiem> kontakt: [email protected]
  8. dokładnie tak jak napisali wyzej moi poprzednicy - SA TO TARCZE PLYWAJACE - i tak ma byc
  9. Heffi

    Jakie macie fury :)

    statnio zmieniliśmy fordzika transita na mały czołg - expedition 5,4l 99roczek i roverka 620sdi na opline astre 1,8 16v - tyz 99 roczek
  10. tylko??? - sa to dwie zupełnie inne jednostki - w shadowce masz 2 cylindry w układzie V w magnie masz 4 cylindry w układzie V - co za tym idzie inna skrzynia inny układ rozrzadu inny układ zasilania - INNE HARAKTERYSTYKI PRACY - to tak jakbyś powiedział zeintruder różni się tylko silnikiem od warriora - inaczej - tak jak 126p różni się tylo silnikiem od garbusa
  11. oto nowa dziecinka zonki mej - po ujezdzaniu przez pare ladnych latek sportsterka o dzwięćznej nazwie PinkString przyszedł czas na zmiany i tak oto w garażu zagościła nowa dyna streetbob - jak widać w poniższej galeryjce pomimo tego iż moto miało 0km na liczniku przeszło już pierwszy lifting - zmiany rurek , kierunków zaspawanie i pomalowanie błotniczka - i ciekawostka światła stopu i pozycji są zintegrowane w migaczach - takie 3 in 1 (migacz, stop, pozycja) pozdro all oto link: http://picasaweb.google.pl/PinkStringHD/MojaNowaDYNA
  12. no dobra ale do szybkiej (tak kolo 150-170km/h) to ja bym pomyslal o v-stromie 1100 tudziez klv1100 - moim SKROMNYM zdaniem to sa motocykle do "szybkiej" i na pewno turystyki - mozna oczywiscie sie nie zgodzic z moim zdaniem - ale czy turystyka musi przekraczac 200km/h (co zresztą oba w/w sprzety spokjnie robia - tzn jezdzilem tylko na klv 1100 ale przy mojej wadze i wzroscie z jednym centralnym kuferkiem pojechal 220km/h i fakt ze to był mx dla tego sprzeta - ale szybka turystykA KOJARZY MI SIE Z PREDKOSCIAMI KOLO 150-170KM/H - no chyba ze sie myle - tylko jak juz szybciej to lepiej szukaj scigacza
  13. Heffi

    SONDA coś średniego

    BOZE JEDYNY SKONCZE JUZ Z TYM POROWNYWANIEM SPORTSTERA DO CHOPPERA JAKKEGOKOLWIEK - z założenia sportster nie jest chopperem i nie wymagajmy od niego wygladu i wielkosci choppera wildka softaila czy innych tego typu - to tak jakbyscie powiedzielize buell to chopper - no prosze was sama nazwa sportster mowi o tym ze byl i jest to motocykl z nutka sportowa co znaczy tez - lzejszy od choppera , krotszy od choppera, o innych fazach rozrzadu i zaplonu niż chopper i wogole inny jest on - sportster to maszyna wzorowana i robiona na wzor motocykli scigajacych sie po owalnych torach - i do tego byl stworzony - pozniej tylko troche oswojony - ale caly czas kotynuuje ta tradycje - KONIEC
  14. a ja słyszałem ża gdy jeździsz to spali : TYLE ILE MU SIĘ WLEJE DO ZBIORNIKA :icon_mrgreen:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...