-
Postów
333 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O Heffi
- Urodziny 07/25/1975
Osobiste
-
Motocykl
HD Springer TC `06
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Gadu-Gadu
8561256
-
Telefon
0-601-089-430
-
Strona www
http://predar.pl
Informacje profilowe
-
Skąd
Szczecin
Osiągnięcia Heffi
ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)
0
Reputacja
-
Adaptacja se120r (dedykowany do tc96) do tc88
Heffi odpowiedział(a) na Heffi temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
Fisu czy moglbys napisac mi tel do Ciebie na adres [email protected] - moze bede mial propozycje dla Ciebie :) -
Adaptacja se120r (dedykowany do tc96) do tc88
Heffi odpowiedział(a) na Heffi temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
jak tu sie wkleja linki??????????? - chcialbym pokazac ciekawy filmik itp itd a pozatym znalazlem kit s&s do tc88 na 124cc na bude po 2010 nie stac mnie niestety - to koszt tu okolo 260 000 nok - to o wiele za duzo jak na sprzeta "dawce" - inaczej : to o wiele za duza na koszt finalny z przerobka hehehehe - mam okolo 9000-10 000 dolcow na zrobienie czegos z tc88 (ale gdyby wyszlo taniej bylbym uper zadowolony - zostaloby mi na wizualny lift na baggera - znajomy z rollin baggers przerobi mi na baggera za okolo 10000pln - wkleilbym linka do nich coby moznabylo zobaczyc jakie sprzety wychodza spod ich reki (ale nie umim wkleic tu linki - wpiszcie sobie w fb rollin baggers (albo wejdzcie na strone: baddad.pl) - tak wiec fajnieby bylo gdyby tak zrobic aby koszty 124 i podzespolow wyniosly mniej niz 10 000 dolcow to reszta by mi zostala na przerobke - OCZYWISCIE nie obcinac ceny kosztem jakosci :) znalazlem kit s&s na rozwiert 124cc przystosowany do tc88B - czyli dokladnie to co mam - koszt 4500 dolcow (to taniej o 1500 niz silnik se120 - i to mi sie podoba :) ) - ale co oprocz tego trza tam wrzucic i w zaleznosci od tego co sie wrzucic ile mozna Nm z tego wyciagnac - bo KM nie sa tak istotne. AAAA i co ze skrzynia - przeca oryginalana 5 to zmieli - jest jakis kit lub cala skrzynia 6speed do takieczegos? p.s. - nie musi miec 185Nm - nie chodzi mi o cyferki - ale chodzi o to coby wyciagnac z s&s 124 tyle Nm ile sie da nie ryzykujac tym ze silnik mi sie przekreci po 10tys km. (jezeli to bedzie 150 Nm tez nie bede plakal hehehe) -
Adaptacja se120r (dedykowany do tc96) do tc88
Heffi odpowiedział(a) na Heffi temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
no to zes mi cwieka zaladowal z tymi silnikami se - sadzilem ze skoro to hd wypuszcza to powinno to smigac a nie "kaszlec" - to co bys proponowal aby wsadzic w tc88 na wtrysku (niestety) - jezeli moglbys pomoc i podac wlacznie z takimi detalami jak sprzeglo czy zmieniac i jakie - oraz co ze skrzynia biegow zrobic itp - interesuje mnie efekt finalny taki jak proponuje 120r - czyli okolo 140KM i okolo 185 Nm -
Adaptacja se120r (dedykowany do tc96) do tc88
Heffi odpowiedział(a) na Heffi temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
to do elektrowni z 2002roku (ewentualnie) - springerka juz nie ma , za to jest dyna 2008 i elektra 2002 - czyli z tego co rozumiem - daloby sie wpiac taki silniczek do elektrowni tc88 ale jako kpl czyli silnik 120r skrzyna i prima od tc96 ? - czyli uchwyty w ramie sa te same w tc88 i tc96 tak? - musze wiedziec takie rzeczy bo w razie czego jak juz zamowie silnik to ide w wielkie koszta - sam silnik to 6000 dolcow - i nie bardzo bym chcial sie wkopac z czyms takim ze wywale kase i bedzie "mebel" w salonie za kupe kasy - Panowie pomozcie :) - jezeli trzeba dokupic skrzynie i prime to koszt zwiekszy sie ale caly czas jest to do przyjecia. p.s. moze opisze sytuacje w jakiej jestem: mieszkam w noszkowni aktualnie, w pl mam w/w electre ktora jestem w stanie tutaj zarejestrowac za okolo 25000pln (tak tyle to kosztuje tutaj) to daje nam 50 000 nok (ich "funymany") - kasa jaka dysponuje pozniej to okolo 70 000 nok - czyli 10 000 dolarow. I eraz jezeli ten silnik + skrzyni + prime da sie zamontowac w tc88 to jestem w domu :) - koszt calkowity tego to okolo 120 000 nok za tyle to tutaj kupie juz zarejestrowanego sprzeta (elektre) z rocznikow 1999-2006 czyli tc88 - ale o przebiegu okolo 80 tys km i bedzie to caly czas tc88 - a tak mam sprzeta na silniku 120r - jezeli chcialbym tu kupic tc96 elektre - najtaniej znalazlem za 180 000 nok z przebiegiem 70 000km. - i wtedy zakladanie 120r jest latwe ale finalnie sprzet wychodzi grubo powyzej 120 000 nok. -
Witam serdecznie szanowne grono. Mam pytanko: Czy mozecie podzielic sie wiedza na temat roznic jakie maja tc96 i tc88 - sprawa dotyczy adaptacji CALEGO silnika screaming eagle 120r - silnik ten jest przeznaczony do modeli tc96 (wyciaga sie stary piec - zaklada nowy (oczywiscie wymiana zasilania paliwem i aparatu sterujacego itp itd - detale) - ale czy mozna taki silniczek wcisnac zamiast tc88 - mowa o elektrowni. Czy jest jakas roznica w mocowaniach silnika albo zlaczenia skrzyni z silnikiem pomiedzy tc88 a tc96 ?? - jakie moga byc przyczyny tego ze piec pasuje zamiast tc96 a nie pasuje zamiast tc88?
-
Roznica w wydechach dyna 2008 rok i 2011 rok
Heffi odpowiedział(a) na Heffi temat w Mechanika, elektryka, dane serwisowe Harley-Davidson
tak tyz myslalek - dzieki wielkie za info :) -
Witam serdecznie - musze zakupic oryginalne wydechy razem z kolankami do dyny 2008 rok - znalazlem do dynki ale 2011 rok - sprzedawca twierdzi ze sie one czyms niewielkim roznia - i tu moje ptanie - czym one sie roznia (technicznie) w sensie czy mocowania sa te same czy sa tak samo podgiete kolanka ? itp. za szybkie odpowiedzi z gory serdecznie dziekuje :)
-
DNIA 06.09.2010R. SKRADZIONO MOTOCYKL HARLEY DAVIDSON SOFTAIL HARITAGE SPRINGER o nr rej ZS 4409 nr vin ZSX028060065. Za informacje pomocne w odnalezieniu nagroda PIENIĘŻNA!!!!!!!!!!!!!!!!!! kolor - czarny (spod zbiornika paliwa - biały), kola z białym szerokim pasem silnik - czarny z dodatkami chromowanymi (TC88) na wtrysku <załączyłbym zdjecie - ale nie umiem> kontakt: [email protected]
-
Hamulce w BMW...
Heffi odpowiedział(a) na Tomasz Jędrych temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
dokładnie tak jak napisali wyzej moi poprzednicy - SA TO TARCZE PLYWAJACE - i tak ma byc -
statnio zmieniliśmy fordzika transita na mały czołg - expedition 5,4l 99roczek i roverka 620sdi na opline astre 1,8 16v - tyz 99 roczek
-
tylko??? - sa to dwie zupełnie inne jednostki - w shadowce masz 2 cylindry w układzie V w magnie masz 4 cylindry w układzie V - co za tym idzie inna skrzynia inny układ rozrzadu inny układ zasilania - INNE HARAKTERYSTYKI PRACY - to tak jakbyś powiedział zeintruder różni się tylko silnikiem od warriora - inaczej - tak jak 126p różni się tylo silnikiem od garbusa
-
oto nowa dziecinka zonki mej - po ujezdzaniu przez pare ladnych latek sportsterka o dzwięćznej nazwie PinkString przyszedł czas na zmiany i tak oto w garażu zagościła nowa dyna streetbob - jak widać w poniższej galeryjce pomimo tego iż moto miało 0km na liczniku przeszło już pierwszy lifting - zmiany rurek , kierunków zaspawanie i pomalowanie błotniczka - i ciekawostka światła stopu i pozycji są zintegrowane w migaczach - takie 3 in 1 (migacz, stop, pozycja) pozdro all oto link: http://picasaweb.google.pl/PinkStringHD/MojaNowaDYNA
-
Gdzie sie podziały motocykle sportowo-turystyczne?
Heffi odpowiedział(a) na samolot temat w Sport/Naked/Turystyk/Turystyczne Enduro/Maxi Skutery
no dobra ale do szybkiej (tak kolo 150-170km/h) to ja bym pomyslal o v-stromie 1100 tudziez klv1100 - moim SKROMNYM zdaniem to sa motocykle do "szybkiej" i na pewno turystyki - mozna oczywiscie sie nie zgodzic z moim zdaniem - ale czy turystyka musi przekraczac 200km/h (co zresztą oba w/w sprzety spokjnie robia - tzn jezdzilem tylko na klv 1100 ale przy mojej wadze i wzroscie z jednym centralnym kuferkiem pojechal 220km/h i fakt ze to był mx dla tego sprzeta - ale szybka turystykA KOJARZY MI SIE Z PREDKOSCIAMI KOLO 150-170KM/H - no chyba ze sie myle - tylko jak juz szybciej to lepiej szukaj scigacza -
BOZE JEDYNY SKONCZE JUZ Z TYM POROWNYWANIEM SPORTSTERA DO CHOPPERA JAKKEGOKOLWIEK - z założenia sportster nie jest chopperem i nie wymagajmy od niego wygladu i wielkosci choppera wildka softaila czy innych tego typu - to tak jakbyscie powiedzielize buell to chopper - no prosze was sama nazwa sportster mowi o tym ze byl i jest to motocykl z nutka sportowa co znaczy tez - lzejszy od choppera , krotszy od choppera, o innych fazach rozrzadu i zaplonu niż chopper i wogole inny jest on - sportster to maszyna wzorowana i robiona na wzor motocykli scigajacych sie po owalnych torach - i do tego byl stworzony - pozniej tylko troche oswojony - ale caly czas kotynuuje ta tradycje - KONIEC
-
a ja słyszałem ża gdy jeździsz to spali : TYLE ILE MU SIĘ WLEJE DO ZBIORNIKA :icon_mrgreen: