Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Moja czarnula przed chwilą dostała nowy klranik :biggrin: Szybko pojechałem po wachę z butelką na płyn do spryskiwaczy. Przy wlewaniu do baku i słuchaniu tykania pompki drżały mi ręce :P ZAGADAŁA!!!! Bez problemu!!!! Mmmmmm, ten klang. Po 12 pierwsza runda :biggrin:

Ależ to przyjemne uczucie jest, chwila napięcia i uśmiech jak na twarzy dziecka po nowej zabawce.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ależ to przyjemne uczucie jest, chwila napięcia i uśmiech jak na twarzy dziecka po nowej zabawce.

:biggrin: bo facetów od małych chłopców odróżnia przede wszystkim cena zabawek :P Dersu, mnie też czeka demontaż AIS-u. Seboka już mi wysłał odpowiedni materiał. Ale ciekawe jak sobie z tym poradziłeś? Na oryginałach bez ostatniej sekcji czarnula tez chyba się lepiej zbierała :biggrin: ale poczekam z oceną do końca wszelkich regulacji. Zresztą to nie ścig. Wiem, że wątek oliwy juz był, ale z ciekawości zapytam - co lejecie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj i dzisiaj zrobiłem z 200km stresu troszkę było ,jednak każdy kilometr to doświadczenie dla mnie jako nowicjusza.

Też musiałem zweryfikować swoje techniki jazdy już na pierwszym dużym ale ostrym zakręcie. Wchodze w niego jak niegdyś swoim intruzem a tu gówno wildek jedzie prosto. Szybka redukcja zwolnienie i pomału po krawędzi zakrętu wyszedłem z niego. Trozhę potu, blada twarz i od razu więcej szacunka dla maszyny.

Ale przyjemność z prowadzenia tego kolosa jest nie do opisania. :biggrin: :crossy: :biggrin:

 

 

:biggrin: bo facetów od małych chłopców odróżnia przede wszystkim cena zabawek :P Dersu, mnie też czeka demontaż AIS-u. Seboka już mi wysłał odpowiedni materiał. Ale ciekawe jak sobie z tym poradziłeś? Na oryginałach bez ostatniej sekcji czarnula tez chyba się lepiej zbierała :evil: ale poczekam z oceną do końca wszelkich regulacji. Zresztą to nie ścig. Wiem, że wątek oliwy juz był, ale z ciekawości zapytam - co lejecie?

Dzisiaj zakupiłem a jutro z Seboką wymieniamy - CASTROL R4 ( zresztą za radą Seby)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też musiałem zweryfikować swoje techniki jazdy już na pierwszym dużym ale ostrym zakręcie. Wchodze w niego jak niegdyś swoim intruzem a tu gówno wildek jedzie prosto. Szybka redukcja zwolnienie i pomału po krawędzi zakrętu wyszedłem z niego. Trozhę potu, blada twarz i od razu więcej szacunka dla maszyny.

Ale przyjemność z prowadzenia tego kolosa jest nie do opisania. :P :biggrin: :biggrin:

Dzisiaj zakupiłem a jutro z Seboką wymieniamy - CASTROL R4 ( zresztą za radą Seby)

Ja miałem tak samo, a teraz jest spoko luzik. Dobra, Castrol, ale jaki? Szukam olej przy którym najmniej słychac zawory.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dersu, mnie też czeka demontaż AIS-u. Seboka już mi wysłał odpowiedni materiał. Ale ciekawe jak sobie z tym poradziłeś? Wiem, że wątek oliwy juz był, ale z ciekawości zapytam - co lejecie?

AIS jest prosty w demontażu jesli nie wybijasz kolanek z bloku cylindra.Ja zostawiłem je, być moze ktoś kiedyś bedzie chciał powrócić do stanu pierwotnego. Olej 15W50 Motul.I zawory(ustawiane) cykaja jak się patrzy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AIS jest prosty w demontażu jesli nie wybijasz kolanek z bloku cylindra.Ja zostawiłem je, być moze ktoś kiedyś bedzie chciał powrócić do stanu pierwotnego. Olej 15W50 Motul.I zawory(ustawiane) cykaja jak się patrzy :notworthy:

Dzięki :) właśnie słyszałem, że ten olej daje radę. No to sie rozjaśnia. Jak zdemontowałeś AIS bez wybijania kolanek?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki :) właśnie słyszałem, że ten olej daje radę. No to sie rozjaśnia. Jak zdemontowałeś AIS bez wybijania kolanek?

Z przodu ramy pod radiatorem(który musisz odkręcić tylko od ramy ,aby mieć dobry dostęp) jest pompa,troche nizej po prawej stronie motocykla filtr do niej.Zdemontuj cały stelaz do ktorego ona jest przymocowana, wraz z filtrem,nastepnie te na srebrno pomalowane metalowe rurki ktore biegna wzdłuż lewej strony silnika. Odkręć je po prostu od kolanek.

Jesli nie bedziesz wybijał kolanek to je zaślep.Ja zrobiłem to aluminiowym nitem 10-tką.( do wybijania kolanek pomocna by była druga osoba).Jak bedziesz coś potrzebaował to pisz na PW bo robi sie dział techniczny ,chyba że to wkalkulowane jest w temat.Powodzenia :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolanka zostawiasz i zaślepiasz je jakąś gumową zaślepką na opaskę. Będzie to wyglądać lipnie :banghead:.

Ja miałem tak samo, a teraz jest spoko luzik. Dobra, Castrol, ale jaki? Szukam olej przy którym najmniej słychac zawory

Najmniej słychać na pół syntetyku, ale ja sobie kupiłem full syntetyk bo mam mały przebieg. Lestera moto jeździło na pełnym syntetyku dlatego zostaje przy nim. Więc jak masz niewielki przebieg i uregulowane zawory ja bym stawiał na syntetyk, choć zalewany jest przez fabrykę pół syntetykiem.

 

Cała instrukcja jest na starej stronie Cyc-a http://www.motocyc.pl/starycyc/ais.doc jak usunąć AIS. Ja jestem po tej operacji i chwalę, cylindry są zaślepione aluminiowymi kołkami, prosta robota, koszt wytoczenia do 50 zł.

Edytowane przez Seboka
[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z przodu ramy pod radiatorem(który musisz odkręcić tylko od ramy ,aby mieć dobry dostęp) jest pompa,troche nizej po prawej stronie motocykla filtr do niej.Zdemontuj cały stelaz do ktorego ona jest przymocowana, wraz z filtrem,nastepnie te na srebrno pomalowane metalowe rurki ktore biegna wzdłuż lewej strony silnika. Odkręć je po prostu od kolanek.

Jesli nie bedziesz wybijał kolanek to je zaślep.Ja zrobiłem to aluminiowym nitem 10-tką.( do wybijania kolanek pomocna by była druga osoba).Jak bedziesz coś potrzebaował to pisz na PW bo robi sie dział techniczny ,chyba że to wkalkulowane jest w temat.Powodzenia :icon_biggrin:

Wszystko co zwązane z tymi motocyklami jest wkalkulowane w ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Seboka, nie wiesz czy jest ktoś kto zrobił to na miejscu wciągu 1-2 godzin dla przyjezdnych.AIS

Przeglądałem teraz tą instrukcję od Seby , jest tam bardzo dokladnie opisane krok po kroku jak zdemontować AIS-a. chyba że Ci sie nie spieszy ,a bedziesz kiedyś w Bieszczadach to zajedż, zciągniemy to ustrojstwo ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeglądałem teraz tą instrukcję od Seby , jest tam bardzo dokladnie opisane krok po kroku jak zdemontować AIS-a. chyba że Ci sie nie spieszy ,a bedziesz kiedyś w Bieszczadach to zajedż, zciągniemy to ustrojstwo :buttrock:

Mam bliskiego kuzyna w Czarnej była by okazja go odwiedzić ,uciekł tam 22 lata temu i nie byłem u niego od tego czasu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...