Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko, zenierdzewka różni się od chromu (jest żółtawa). Dzis przejechałem się Road Starem 1600 z wydechem Cobra i otwartym filtrem K&N. Całkiem fajnie się smigało, tylko biegi jakieś krótkie (przynajmniej pierwsze 3).

No jest lekko inna barwa, ale co tam. Z otwartym K&Nem daje rady. A biegi to to ma krótkie, bo krótki zakres obrotów. W 1,9 jest jeszcze gorzej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest lekko inna barwa, ale co tam. Z otwartym K&Nem daje rady. A biegi to to ma krótkie, bo krótki zakres obrotów. W 1,9 jest jeszcze gorzej.

Na początku zmieniłem świece,filtr powietrza,przegladnąłem gaznik bo na pierwszych biegach przy długim odkręcaniu manetki gubił się :) Okazało sie ze ten typ tak ma.Elektronika tnie kręcenie w górę cos przy 4 tyś.Dzisiaj odkręciłem świece po 500km. Kolor środkowego izolatora elektrody-ceglasty...zewnętrznej-lekko popielaty. :icon_razz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co jest , jak wjadę do garażu w domu to cały dom wali benzyną.Zakręcam kranik przed zgaszeniem ale to nic nie daje. Co to może być ,jak u was.

Miałem tak samo.Zwyczajnie kranik nie trzymał. Sprawdź to w prosty sposób - zakręć kranik w trakcie jazdy. Jak nawet po 2km moto będzie dalej mknąć, too trzeba naprawić kran.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja dziś z kolegą założyłem filtr K&N ten z klapkami, trochę to trwało jakieś 2 godziny, operacja wymagała odkręcenia ingerencji w gaźnik gdzie trzeba było wkręcić inną dysze powietrza i inną dysze od paliwa, a także podłożyć jedną podkładkę pod iglice. Nie wiem czy czytaliście wypowiedz Hejfiego który pisał o przygodzie z tym filtrem. Jego podstawowym błędem było użycie największej dyszy paliwowej, a do każdego modelu jest właściwa, chodzi mi o model 1700 Road stara jak i Worriora. Silnik po odpaleniu bardziej żwawy błyskawicznie chętniej się kręci, jutro konkretna jazda testowa. A Prałat swój całkiem niepotrzebnie sprzedał bo się wystraszył :smile:.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A Prałat swój całkiem niepotrzebnie sprzedał bo się wystraszył :D.

No po części masz rację, choć w kilku % względy estetyczne też mnie motywowały - pokrywa orygin. filtra jest taka ładna :( Ale spoko, nie ma co płakać :icon_mrgreen: jak mnie będziecie złościć, to... założę turbinę od jakiegoś uniaka, konkretny stożek i wtedy pogadamy :bigrazz: Żar :biggrin: tuje, ale tak nie w temacie - kumpel zakłada takie cuś do Kawy 750, racingowe podzespoły już ma, turbinę też. Efekt może być ciekawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No po części masz rację, choć w kilku % względy estetyczne też mnie motywowały - pokrywa orygin. filtra jest taka ładna :biggrin:

Widziałem na Słowacji kolesia co miał obudowę filtra powietrza w kształcie ludzkiej czaszki :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko, zenierdzewka różni się od chromu (jest żółtawa).

Jesli nierdzewka = kwasiak, to ktos mi mowil, ze sa jakies odmiany kwasiaka, o nieco innej barwie niz zoltawa.. ale tak czy siak, jesli sie kwasiaka wypoleruje, to wyglada (prawie) jak chrom :biggrin::icon_biggrin:

Pozdrawiam, Jarek

Chwilowo ino K1200RS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widziałem na Słowacji kolesia co miał obudowę filtra powietrza w kształcie ludzkiej czaszki ;)

Ale wtedy trzeba już byc konsekwentnym i więcej tych kości pozakładać, ale "Aniołowi Śmierci", jak ja by to odpowiadało :icon_mrgreen: Miałem już próbną jazdę z K&N-em. Żwawszy (ale bez fajerwerków oczywiście), lepszy dół i znacznie więcej pali... :lalag: bo teraz się wolno nie da jechać :icon_mrgreen: Ogólnie spoko, polecam. Wydatek jest, ale raptem 50 większy od kupna oryginału, a oszczędza się potem. Środki czyszczące też szybko nie schodzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra

Wrócę jeszcze raz to tematu opon

Na jakich latacie i jakie macie spostrzeżenia

 

Ja niedawno założyłem Metzeler ME 880 Marathon 180/55ZR-18 na tył i Metzeler ME 880 Marathon 130/70HR-18 na przód. Różnica między Dunlopami, które miałem od nowości - przepaść.

 

Jedyny możliwy problem jaki widzę w tej chwili to miejsce dla tylnej opony. Po spiłowaniu części wzmocnienia tylnego błotnika - pasuje idealnie. Jednak przestrzeń między osnową opony a mocowaniem hamulców to jakieś 2 mm. Na razie jest ok. Nie wiem jednak co się będzie dziać w upały albo przy długotrwałej jeździe, kiedy guma się nagrzeje i może trochę poszerzyć. W ostateczności można jeszcze 1-2 mm spiłować z uchwytu hamulca.

 

Jedno jest pewne - nic powyżej 180 nie zmieści się bez przeróbki wahacza.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja niedawno założyłem Metzeler ME 880 Marathon 180/55ZR-18 na tył i Metzeler ME 880 Marathon 130/70HR-18

 

Jedyny możliwy problem jaki widzę w tej chwili to miejsce dla tylnej opony. Po spiłowaniu części wzmocnienia tylnego błotnika - pasuje idealnie.

Też jestem zainteresowany 180-tka, ale sądziłem że wejdzie pod wzmocnienie błotnika.nie bardzo chciał bym go piłować, nie jeżdżę sam.Bez obawy że opona rozszerzy sie latem.Miałem 200-tkę Metzelera w Intruderze też na 2mm od obudowy wału i wszystko było OK.

PS.Chodzi Ci oczywiście o rozmiar -15.?! :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PS.Chodzi Ci oczywiście o rozmiar -15.?! :lalag:

Raczej o 16

Panowie w manualu rozmiar obręczy jest opisany jako 16 (nie 18 ani 15)

Sam kupowałem ostatnio opony i 16 pasują idealnie

Czy można prosić kilka fotek tych Metzelerów?

Pozdrawiam

Krzysiek

Magistrala 1.6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też jestem zainteresowany 180-tka, ale sądziłem że wejdzie pod wzmocnienie błotnika.nie bardzo chciał bym go piłować, nie jeżdżę sam.Bez obawy że opona rozszerzy sie latem.Miałem 200-tkę Metzelera w Intruderze też na 2mm od obudowy wału i wszystko było OK.

PS.Chodzi Ci oczywiście o rozmiar -15.?! :icon_mrgreen:

 

Sam sie zdziwiłem, ale nawet producent customowych kół RC Components na swojej oficjalnej stronie zaleca spiłowanie części wzmocnienia błotnika. Żeby się upewnić, rozmawiałem z nimi osobiście i potwierdzają bezpieczeństwo tego rozwiązania. Dostałem również kilka opinii od osób, które taki zabieg wcześniej zastosowali i potwierdzają, że nie mieli żadnych kłopotów pomimo obciążania błotnika ciężarem pasażera i sakw.

 

Nie, nie pomyliłem się. Chodzi o 18".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek, witam w temacie! Proszę Panów, mam zaszczyt przedstawić Wam rzetelnego sprzedawcę z allegro - przynajmniej narazie poznałem Go od tej strony. Tomek, jakbyś miał coś ciekawego, to napisz na PW. Na temat zmiany opon się nie wypowiadam, bo czeka mnie inny wydatek - konkretne łatanie błotnika - tył. 2 peknięcia na obrzeżach, 2 na mocowaniu lampy. A to oznacza lakierowanie całego błotnika z odtworzeniem pasków. Na szczęście mam świetnego lakiernika, do którego nawet wypasione H-Deki przywożą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...