Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zawsze zimnego odpalam na ssaniu.Znaczy odpalałem,teraz mam wtrysk i już na to nie mam wpływu.

Edytowane przez piter 1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam.

Zalozylem do swojego RS uzywany gaznik hsr42 razem z filtrem powietrza. Gqaznik ten juz jezdzil w road starze. Po zamontowaniu go u siebie motocykl gada pieknie bez zadnego problemu lecz na konsoli po self tescie miga lapka silnika w grupie po 2x z dłuzsza przerwa pomiedzy grupami. Natomiast po odpaleniu pali sie ona bez przerwy. Z przyczyn oczywistych niemam pompy paliwa, grzałki paliwa oraz TPS bo poprostu niema jak to podlaczyc. Zo moze byc problemem tek kontrolki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widocznie któryś z elementów starego gaźnika był przez tą kontrolkę nadzorowany.Jeśli moto chodzi jak trzeba to kontrolkę można sobie olać.Choć nie wiadomo jaki to będzie miało wpływ na moduł zapłonowy.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik spoko chodzi to chyba nie ma wpływu. We współczesnych moto jeśli jest problem z TPS to kontrolka jakaś tam zaczyna migać, więc może TPS jest powodem Twojego migania. Sprawdź w tablicy kodów co oznacza sekwencja migania to się dowiesz co jest grane. A czy ma to wpływ na moduł i osiągi to musiałbyś wjechać na hamownię i sprawdzić jak silnik się sprawuje. Gołym "okiem" może nie odczujesz różnicy w osiągach a na wykresie coś tam wyjdzie.

 

 

A tak przy okazji - po co zmieniacie gaźnik w RS? Czyżby producent dał ciała z doborem tegoż podzespołu?

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli silnik spoko chodzi to chyba nie ma wpływu. We współczesnych moto jeśli jest problem z TPS to kontrolka jakaś tam zaczyna migać, więc może TPS jest powodem Twojego migania. Sprawdź w tablicy kodów co oznacza sekwencja migania to się dowiesz co jest grane. A czy ma to wpływ na moduł i osiągi to musiałbyś wjechać na hamownię i sprawdzić jak silnik się sprawuje. Gołym "okiem" może nie odczujesz różnicy w osiągach a na wykresie coś tam wyjdzie.

A tak przy okazji - po co zmieniacie gaźnik w RS? Czyżby producent dał ciała z doborem tegoż podzespołu?

[/q]

 

Przyjmijmy wersje ze kontrolka miga przez TPS. Czy ma to jakis wplyw na silnik? Jak wybrnac z problemu?

 

Wymiana na wieksza srednice dolotu powoduje zwiekszenie mocy poza tym wlasnie tego typu gazniki (hsr) sa pez TPS przez co caly czas jest max z osiagow bez elektronicznek kontroi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mhm. Kumam. HSR w H-D to też bardzo miła sprawa. :biggrin:

 

TPS współpracujący z modułem ma wpływ na kąt wyprzedzenia zapłonu, bez TPS moduł albo wariuje albo podaje stałą wartość kąta co może się odbić na osiągach.

 

Lekarstwem może być podpięcie zaworu ciśnieniowego który podaje sygnał do modułu, tak jak jest to w H-D.U siebie mam takie coś, jest to mały element pod zbiornikiem paliwa do którego jest podpiety wezyk z kanału dolotowego. Bazując na podciśnieniu z kanału zawór podaje sygnał do modułu a ten z kolei przyspiesza wyprzedzenie zapłonu, bodajże po przekroczeniu 3500RPM. Jest to czujnik działający w systemie 0-1, w porównaniu do "japońcowego" TPS który działa w płynnie w całym zakresie pracy podając zmienne napięcia.

 

 

Tutaj masz poradnik jak to zrobić.

http://roadstarclinic.com/content/view/188/96/1/0/

 

No chyba ze po prostu wolisz tylko pozbyć się migającej kontrolki to ją odłącz lub wyjmij żarówkę. :icon_mrgreen: :banghead:

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kupisz VOES. :biggrin: Nie czytałem całego poradnika bo mnie bezpośrednio nie dotyczy. Widziałem ze jest cos tam napisane o katalog Drag Specialities na stronie 2 opisu. Będę w domu to poczytam całość i zobaczę co z czym. Jeśli można wpakować oryg. VOES od Harrego to spokojna głowa, na Allegro kupisz za kilka PLN używkę. Ten VOES z obrazka w poradniku to właśnie jest od H-D.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten VOES z obrazka w poradniku to właśnie jest od H-D.

 

 

No to nic innego nie wrzuce. Skoro tam testuja to na road starze to z moim bedzie to samo. Dzieki za porade. Musze zakupic taki voes i zabieram sie do roboty :D

szkoda tylko ze nie moge nic takiego znalezc na allegro :/

Edytowane przez choppers_polska
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na alle było niedawno, pewnie czas minął. Z tego co pamiętam to nikt tego nie kupował nawet. Uderz do gościa "hdfilip" na Allegro, on się trudni w nowych i używanych częściach H-D, raczej będzie miał coś takiego.

 

http://allegro.pl/sklep/3897376_hdfilip

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

co do tego Voesu zdania sa podzielone na tym forum. Jedni stosuja to inni adaptuja TPS z oryginalnego gaznika.... Moze znacie kogos kto ma u siebie taki gaznik. Chetnie wymienie zdanie z taka osoba.

 

zarzuc temat tutaj: http://yamaha-wildstar.pl/index.php/pl/for...1-ukad-paliwowy

może któryś z kolegów miał podobny problem! ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Odświeżę temat do spadł za nisko.Chyba że już nie jest potrzebny.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odświeżę temat do spadł za nisko.Chyba że już nie jest potrzebny.

WITAM

JA Z INNEJ STRONY.JESTEM NA ETAPIE OBNIŻENIA ZAWIESZENIA,ROZEBRAŁEM TYŁ,WYMONTOWAŁEM KOŚĆ,BARDZO PROSTA OPERACJA,DELIKATNIE MUSIAŁEM ZESZLIFOWAĆ,BO PO OBRÓCENIU WADZIŁA O MOCOWANIE AMORTYZATORA.JESZCZE NIC NIE MONTUJĘ,PONIEWAŻ ZASTANAWIAM SIĘ NAD ZMIANĄ CHARAKTERYSTYKI SPRĘŻYNY,BO OBAWIAM SIĘ ŻE PODCZAS JAZDY Z PASAŻERKĄ OPONA BĘDZIE TARŁA O BŁOTNIK.

MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ PATENT,MOŻE JAKIŚ PIERŚCIEŃ POD SPRĘŻYNĘ LUB COŚ PODOBNEGO..

PS.Atak w ogóle,to ile obniży mi się tył....POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...