Skocz do zawartości

Gadziu79

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Gadziu79

  • Urodziny 08/10/1979

Osobiste

  • Motocykl
    YAMAHA ROAD STAR 1700
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    3473246
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Września

Osiągnięcia Gadziu79

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam mi spala 1,7 2005 rok na 100 km 7,5 l ale mam założone otwarte wydech filtr K&N i zestaw dyno jetów ale chciałbym się też coś więcej dowiedzieć na temat samej regulacji gaźnika bo chociaż postępuje według instrukcji dyno to i tak mam problemy z prawidłową pracą często dzieje się tak że motocykl chodzi na jeden cylinder mam wrażenie jakby pozom w gaźniku był za niski zna ktoś może wartości ?
  2. Ja też nie wiem dlaczego kasy nie oddali i mogli by jeszcze dorzucić za transport Ale panowie ja naprawdę cieszyłem się że odebrałem w końcu motocykl od oprawców !!!!!!
  3. http://salon.yamaha-pawelec.pl - to strona tego pseudo serwisu po prostu żenada ci goście nie powinni prowadzić takich rzeczy może sklep z parówkami !!!!! Proszę podajcie jakie dysze powinny być i jak powinna na którym nacięciu być ustawiona iglica i ile jest śrub do regulacji gaźnika jedna czy dwie ? jeśli ktoś ma konkretne pojęcie o gaźniku gdzie co i jak powinno być podłączone jak regulować itp prosiłbym o nr tel zadzwonię i może dokładniej się coś dowiem to mój nr 607061570 Jesteście ostatnią deską ratunku
  4. Witam ja znów w sprawie mojego Road Stara 1700 niestety odebrałem go z serwisu po dwóch tygodniach regulacji gaźnika ale nie wróciłem nim na kołach tylko na przyczepce oczywiście regulacja kosztowała 250 zł plus pełen zbiornik paliwa bo jak go zostawiłem był zalany po sam kurek teraz jest zaledwie dwa litry paliwa motocykl absolutnie nie chodzi odpali ale reszta to kicha !!! próbowałem przejechać się kawałek 1 km na tym odcinku zgasł mi 4 razy prychając i strzelając a ostatnie 100 m go pchałem bo już nie chciałem go męczyć dostałem też woreczek z dwoma dyszami Teraz pytanie jakie powinny być dysze i jakie powinny być początkowe ustawienia śrub regulacyjnych w gaźniku chce sam spróbować bo strach komukolwiek dawać do naprawy Mam filtr K&N i otwarty wydech i zastanawiam się czy czasem nie był założony zestaw dynojetu bo motocykl jest z USA i ja nic w nim nie przerabiałem chodził jak marzenie równo bez strzałów i parskania aż pewnego dnia na zimnym silniku dziwnie chodził więc decyzja o serwisie i regulacji Jak mogę odróżnić dynojet o zwykłych dysz i iglicy ? może oni po prostu je usunęli a wstawili inne bo na pewno wymieniali byłem przy tym ale nie wiem jakie w końcu włożyli i czy oddali ni te co ja miałem Proszę o wsparcie
  5. Dokładnie to wszystko mnie przerasta !!! szczerze !! myślę by im to zabrać i ??? ale co dalej ? wcześniej jeździł a teraz mam kupić coś innego Masakra !!!! Przecież chodził lekko jak marzenie sorki że panikuję ale to jest grat którego tak pragnąłem a teraz mam się tylko martwić ? Proszę pomóżcie w decyzji ??? Przecież Głupi Gaźnik nie może wygrać za 14 dni Litwa muszę jechać !!!
  6. Co do stukania to ja swoją ramą odbijam się o asfalt jadąc na wprost o łukach nie wspomnę bo jak raz trafiła się koleina i dobiło zaraz motocykl wyprostowało i poszedłem na czołówkę z BMW tylko na szczęście kierowca był gryfny i odbił wpadając do rowu a ja uszedłem z życiem a miałem tylko 50km\h teraz pokonuję łuki przy 20 a sprężyna jest skręcona na max A co do mojego motocykla i serwisu to dzwoniłem i nadal nic !!! kolejną dyszę sprawdzają może w poniedziałek wtorek coś będzie wiadomo jeszcze nigdy tak nie żałowałem że coś gdzieś naprawiam i tak już zapłaciłem 250 zł nie wspominając o koszcie paliwa do nich choć to można zaliczyć jako traskę ale tragiczną w skutkach bo wróciłem pociągiem uwierzcie mi aż chce się płakać moje maleństwo musiałem zostawić i teraz sama tam jest z tymi oprawcami 120 km od domku Czy jeszcze kiedyś będzie jeździła ?????? ;(
  7. na tym zdjęciu oczywiście nie moje zapożyczone z forum http://img505.imageshack.us/i/10id4.jpg/ nad filtrem powietrza po lewej stronie przy gaźniku jet rurka wężyk i jakiś zaworek czy coś takiego czy gdzieś to powinno być podłączone czy nie bo w moim jak pamiętam nigdzie nie jest podłączone choć końcówka wygląda tak jakby jakiś wężyk miał na to nachodzić
  8. Tak jak już wcześniej pisałem ja go takiego kupiłem otwarte wydechy filtr K&N i normalnie chodził ale zaczął strzelać parskać na zimnym więc go zaprowadziłem by wyregulowali a teraz w ogóle nim nie idzie jechać masakra i takie objawy ma jak jest rozgrzany Co najlepsze dzwonię do innego serwisu i mówią mi że gaźnika w 1,7 nie było więc muszę mieć 1,6 bo w 1,7 był tylko wtrysk druga sprawa że ta rurka na kolektorze ssącym służy tylko do regulacji gaźnika
  9. Mi powiedzieli jak zapytałem do czego to jest że to jest do ustawiania podciśnienia w gaźniku czy też do synchronizacji
  10. Teraz to nic nie zrobię bo motocykl stoi w serwisie 120km ode mnie tylko z tego co pamiętam to na kolektorze ssącym jest tylko taka krótka rurka zaślepiona gumką jeśli byś mógł wyjaśnić bardziej gdzie co jak ma dochodzić z tego kolektora do gaźnika byłbym wdzięczny
  11. filtr sprawdzony co do kabli to nie wiem i szukałem czy czasem nie łapie fałszywego powietrza ale nic nie znalazłem ale jak pisałem motocykl chodził jak marzenie po jakimś czasie jednak miał problemy te kasłanie itp. świece wymienione a tu to samo ja tam mechanikiem nie jestem choć kilka trajek i s starszych bokserów złożyłem ale mówię sobie mają sprzęt i odpowiednie narzędzia to szybko i prosto usuną usterkę a tu jak na złość porażka :( A i co to jest to AIS ? sorki ale aż tak to nie kumam Może wiecie chociaż jakie dysze powinny być przy takim filtrze w serwisie mówili że są sprzedawane w komplecie z filtrem to mówię im niech sprawdzą jakie powinny być by było dobrze ale nic z tego sobie nie zrobili tylko kombinowali dalej Czy to prawda że występują w komplecie z filtrem ? bo osobiście nie mogę tego znaleźć
  12. Właśnie pisałem i czekam na odp ale może ktoś jeszcze jest w stanie pomóc Bo ręce opadają no i jestem uziemiony na weekend Paliwo kupuję na sprawdzonych stacjach ale też temat przerabiałem i czyściłem zbiornik początkowo to się działo na zimnym i lekko ciepłym silniku i dlatego się udałem do serwisu a teraz robi to non top a jak chodzi już równo to gaśnie przy wciśnięciu sprzęgła np. przy dojeżdżaniu do skrzyżowania {a w serwisie powiedzieli że sprzęgła się nie wciska przed skrzyżowaniem czy łukiem 90 stopni }
  13. Witam mam Road Stara 1,7 2005 rok sprowadzony z USA jest na otwartych wydechach i filtrze K&N http://www.knfilters.com/yamaha_custom.htm cały czas motocykl chodził dobrze później zaczął parskać kichać i strzelać zajechałem do serwisu Yamahy by wyregulowali ale motocykl już musiał u nich zostać bo nie dało się odjechać zmieniali świece itp. ale nic to nie dało zaczęli zmieniać dysze kombinować ale efekt był żaden w końcu mi powiedzieli że to wina filtra bo jest nie oryginalny !!! może ktoś wie jak to wyregulować jakie dysze czy dlaczego tak się dzieje :banghead:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...