piter 1600 Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Ktoś już robił ten zabieg,z obracaniem kości.Lepszym wyjściem jest zakup kości tuningowej.Sprężynę spróbuj utwardzić regulacją na maxa. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Tu chyba juz nikt nie zaglada .... Temat mozna podbijac dla jakichs nowych ludkow :crossy: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 WITAM JA Z INNEJ STRONY.JESTEM NA ETAPIE OBNIŻENIA ZAWIESZENIA,ROZEBRAŁEM TYŁ,WYMONTOWAŁEM KOŚĆ,BARDZO PROSTA OPERACJA,DELIKATNIE MUSIAŁEM ZESZLIFOWAĆ,BO PO OBRÓCENIU WADZIŁA O MOCOWANIE AMORTYZATORA.JESZCZE NIC NIE MONTUJĘ,PONIEWAŻ ZASTANAWIAM SIĘ NAD ZMIANĄ CHARAKTERYSTYKI SPRĘŻYNY,BO OBAWIAM SIĘ ŻE PODCZAS JAZDY Z PASAŻERKĄ OPONA BĘDZIE TARŁA O BŁOTNIK. MOŻE KTOŚ MA JAKIŚ PATENT,MOŻE JAKIŚ PIERŚCIEŃ POD SPRĘŻYNĘ LUB COŚ PODOBNEGO.. PS.Atak w ogóle,to ile obniży mi się tył....POZDRAWIAM Ja mam cale moto obnizone. Mozliwosci jest kilka. Jedna z nich to wlasnie tzw. flip czyli to co zrobiles. O ile Ci sie obnizy to ciezko powiedziec bo z tym jest roznie. Co do sprezyny kup twardsza - ja tak zrobilem. foty i filmy odnosnie efektu znajdziesz na forum ws/rs. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szalony_kapelusznik Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Witam, planuję zakup motocykla i po krótkich poszukiwaniach zdecydowałem się na Wild Stara, w związku z tym prośba o opinie użytkowników, nie chciał bym dokonać nietrafnego wyboru. Do tej pory jeździłem Intruderem 600, ale był zdecydowanie za mały. Słyszałem także, że w Wild Starach grzeją się bardzo tylne cylindry, czy to prawda. Jeszcze może pytanko odnośnie, który rocznik lepszy: 2001, 2003, 2006? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Roczniki do 2003 to pojemność 1600,powyżej to już 1700.Trochę więcej mocy,ale też trochę więcej problemów.Ogólnie maszyna super.Road Starem z 2001 zrobiłem ok 50tyś km.Więcej opinii na temat tych maszyn znajdziesz na naszym forum http://www.yamaha-roadstar.pl/ .A o grzanie tylnego baniaka się nie martw.dwa razy byłem w lecie w Chorwacji i przejechałem tam prawie 10tyś.km. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seboka Opublikowano 1 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2010 Ja bym stawiał na 1700, nowsza udoskonalona jednostka Cytuj [html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja strona </font></a></b> <font color="#008000"> <b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none"> <font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>[/html] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piome Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Witam wszystkich posiadaczy Yamahy. Piszę w imieniu kumpla posiadacza Yamahy ROAD STAR SILVERADO 1700 z 2005r. W ostatni wekend zrobiliśmy trasę 1000km i przy prędkościach nie przekraczających 130km/h spalanie wyniosło ok.9 litrów, jadac za nim czuć zapach bęzyny.Macie może jakieś patęty na regulację gaźnika w którym miejscu w gaźniku jest śruba regulująca dopływ powietrza i na ile powinna być wykręcona. Jak jest też ze ssaniem bo u kumpla niezależnie czy jest zma czy lato po ok. 10sekundach trzeba wyłączyć ssanie bo inaczej gaśnie.Wielkie dzięki za odpowiedzi Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 21 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2010 Spalanie na pewno za duże bo przy tych prędkościach powinno nie przekroczyć 6l.Jeśli chodzi o regulacje to proponuję zajrzeć na http://www.yamaha-roadstar.pl/ .Tam temat jest dokładnie omówiony i opisany. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadziu79 Opublikowano 19 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2010 Witam mi spala 1,7 2005 rok na 100 km 7,5 l ale mam założone otwarte wydech filtr K&N i zestaw dyno jetów ale chciałbym się też coś więcej dowiedzieć na temat samej regulacji gaźnika bo chociaż postępuje według instrukcji dyno to i tak mam problemy z prawidłową pracą często dzieje się tak że motocykl chodzi na jeden cylinder mam wrażenie jakby pozom w gaźniku był za niski zna ktoś może wartości ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 27 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2010 Witam mi spala 1,7 2005 rok na 100 km 7,5 l ale mam założone otwarte wydech filtr K&N i zestaw dyno jetów ale chciałbym się też coś więcej dowiedzieć na temat samej regulacji gaźnika bo chociaż postępuje według instrukcji dyno to i tak mam problemy z prawidłową pracą często dzieje się tak że motocykl chodzi na jeden cylinder mam wrażenie jakby pozom w gaźniku był za niski zna ktoś może wartości ? Za niski poziom paliwa w gaźniku nie jest powodem zdychającego tylnego baniaka... www.yamaha-roadstar.pl zapraszam na pewno pomożemy temu zaradzić :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tatsu Opublikowano 19 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2010 Tu chyba juz nikt nie zaglada .... Temat mozna podbijac dla jakichs nowych ludkow :crossy: Kiedyś tez tu zaglądałem ale odkąd każdy post kończy sie "poszukaj w poprzednich postach" lub zobacz strona "roadstar tam znajdziesz rozwiązanie", to nie zaglądam. Gaszenie dysksji i narzekanie na ich brak, tak to wygląda z zewnątrz :flesje: . Szrokości :crossy: i dobrego blogowania (czy jakoś tak). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 20 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2010 Wszystko się da wyregulować, tylko trzeba cierpliwości. Mój WS1600 palił w okolicach 5L. Po założeniu otwartego K&N i DynoJet spalanie wzrosło do 7-8L. Powód okazał się banalny: 1. Spadł korek z iglicy. 2. Sprężynka była źle założona - zamiast dociskać iglicę, to ją podnosiła. Warto zacząć do banalnych przyczyn... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Zbyt wielu naprawiaczy,ale na szczęście wszystko udało się doprowadzić do porządku. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2010 Mi pali 5,6 - 5,8 i tak zostawiam, nie wnikam w gaznik aby nie popsuc :icon_mrgreen: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel75 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Witam Szukam pomocy w sprawie sprzęgła w road starze Rozebrałem go wczoraj Tarcze maja jeszcze 2,95 mm grubosci a sprzęgło slizga Olej mam Castrol gps 10W40 Kupic tarcze i sprezyne czy przekladki też ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.