Skocz do zawartości

Podnośnik/stojak motocyklowy


Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

te na scigacz.pl i w larssonie to są te same :icon_razz: (bike-lift) , ja teraz właśnie takie bym kupił, jakis czas temu komplet (stojak na przód i tył) kosztował w larssonie 350 zeta, ile teraz to nie wiem, tylko tak jak pisałem wczesniej-stojaki koniecznie z widełkami. pozdro :icon_mrgreen:

 

 

ten stojak http://sklep.scigacz.pl/podnosnik-motocykl...lo-p-14246.html

 

to jest an widelki czy mozna bez tych wkrętow co sa w wahaczy podnosik jakos motocykl?

 

ps. w kazdym motocyklu da sie krecicic te takie mini srubeczki zeby ponosic tym podnosnikiem widelkowym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba nie w każdym ale w tym co zamierzasz kupić nie powinieneś mieć problemów :D

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Czesc,

 

poniewaz robi sie coraz zimniej mam coraz wiecej czasu na dopieszczenie mojej kochanej hondzi ntv 95r. Chcialbym wymienic jej olej w kardanie (ma juz ponad 30kkm). Niestety moja ntv nie ma centralki i za bardzo nie wiem jak ja postawic, poniewaz moto ma wahacz jednoramienny i to w dodatku po stronie stopki (jakby było po drugiej to bym na stopce oparl :/)

Prosze o info na temat jakiegos taniego stojaka/podnosnika, ew. jak to w amatorski sposob moge wykonac?

Dzieki i pozdrowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A widzisz tam gdzieś adapter do NTV? :buttrock:. Tan podnośnik się nie nadaje.

 

Ale tak z innej beczki - autor chce zmienić olej w kardanie. Po co do tego podnośnik? Jakoś nie rozumiem? Motocykl w pionie (potrzebne tylko do wlewania oleju) może przytrzymać kolega / tata/ babcie / sąsiad. Zlejesz olej na bocznej podstawce, zakręcisz korek od dołu, potem stawiasz moto do pionu i strzykawką wlewasz olej tak długo, aż przeleje się przez wlew. Nie raz robiłem NVT i nigdny nie potrzebowałem takiego podnośnika. Po co sobie komplikować życie :buttrock:

Edytowane przez Pawel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech.... wiadomo,że to nie jest do NTV, trzeba dorobić adapter i podtrzymkę z drugiej strony kolega napisał, że planuje coś zrobić sam dlatego wrzuciłem link żeby cos dla przykładu zobaczył. A jak tylko wymiana oleju jak najbardziej oczywiście po co sobie robic problemy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Zrobiłem sobie podnośnik

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b057962f6b2542ca.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39330fd662d28b3c.html

 

Koszt niewielki, bo miałem stare profile i trochę spawania (z tym było trochę problemów bo nie najlepiej spawam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Zrobiłem sobie podnośnik

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b057962f6b2542ca.html

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/39330fd662d28b3c.html

 

Koszt niewielki, bo miałem stare profile i trochę spawania (z tym było trochę problemów bo nie najlepiej spawam)

wyglada niezle i jest solidnie pospawany ale zapomniales chyba ze jego wytrzymalosc jest taka jak ta mala srubka w podstawie, mogles dac grubsze sruby lub chociaz uzyc srub utwardzanych

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki:

http://www.moto.allegro.pl/item729721457_p...per_jakosc.html

 

Przy czym w Makro kosztuje ok. 100zł taniej :) Z Road Kingiem radzi sobie bez problemu. Zarówno podnoszenie jak i opuszczanie motocykla można bezpiecznie wykonać samemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam taki:

http://www.moto.allegro.pl/item729721457_p...per_jakosc.html

 

Przy czym w Makro kosztuje ok. 100zł taniej :) Z Road Kingiem radzi sobie bez problemu. Zarówno podnoszenie jak i opuszczanie motocykla można bezpiecznie wykonać samemu.

 

 

Chyba trzeba odkręcić pług od spodu,żeby sie nie połamał na tym podnośniku :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobra rzecz, ja zatrzymałem sie na etapie kamienia łupanego, znaczy podstawiania cegieł pod wszystko;)

 

Ja się zatrzymałem trochę później, gdzieś w XVIIIw. na erze kolei żelaznej. Czyli pod moto podstawiam klocki cięte z podkładów kolejowych. :biggrin: Nie jest lekko wrzucić Electrę na ten klocki ale da się, trzeba dobrze złapać tylko. Sposób jest prosty - stawiam moto na bocznej kosie, z prawej strony pod belkę ramy kładę klocek, idę na lewą stronę i rzucam ostentacyjnie drugi klocek na glebę, podnoszę moto i nogą wsuwam klocek po belkę i już moto wisi nad glebą kilka cm. :biggrin:

 

 

Chyba trzeba odkręcić pług od spodu,żeby sie nie połamał na tym podnośniku :icon_question:

 

 

Bo to są podnośniki do golasów, głównie czoprów itp. Do plastików są paddock stand pod tylny wahacz oraz pod główkę ramy, wtedy możesz zdjąć oba koła bez problemu. Chociaż jak kiedyś w RF600R wyjmowałem wahacz to korzystałem z cegieł. :biggrin:

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...