Skocz do zawartości

VIKI

Forumowicze
  • Postów

    167
  • Rejestracja

O VIKI

  • Urodziny 09/17/1963

Osobiste

  • Motocykl
    Różne
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lubuskie

Osiągnięcia VIKI

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Service manual i powtórka z rozrywki jak coś to pytaj - powodzenia
  2. Mówimy o tym uszczelniaczu ? Moim zdaniem za głęboko wcisnąłeś bieżnię wew. musi być dystans ok. 3 - 3,5 mm od krawędzi zębatki koła pasowego(35)
  3. Pozycja 39 i nie zapomnij że, bieżnia wew. łożyska musi mieć dystans
  4. Pomogę bo przypadkiem tu znowu trafiłem. Demontujesz wew. bieżnię łożyska/ niepotrzebnie zdjąłeś koło pasowe Wymiana uszczelniacza/ najlepiej nowa bieżnia i po robocie.
  5. I to jest to- szybka wymiana oringów. Sprawdź jakiej firmy sa pushrody i poszukaj na necie ile maja TPI żeby wiadomo było ile wykręcić.
  6. Przegrzania raczej nie podejrzewam - przejeździłem tym moto (bez katowania) trzy sezony i dopiero pod koniec tego trzeciego zaczęło się "pocić". Poci się górna część osłony laski popychacza - spróbuję z tymi oringami tak, jak radzi VIKI - może się obędzie bez wyciągania silnika z ramy :banghead: Nie mam pojęcia jakie są tam pushrody, bo parę rzeczy mam w tym moto pozmieniane, ale jakoś dam radę :buttrock: Dzięki za pomoc Masz odbezpieczyć i zsunąć osłonę po to żeby wiadomo było jakie są pushrody bo od tego zależy metoda wymiany oringów - najlepiej wsuń osłonę do góry i zrób foto pushroda jego dolnej części - mam nadzieję, że na S&S juz ktoś założył regulowane.
  7. objawy jakby się trochę moto przegrzało - (kwestia na ile znasz historie moto)- ewidentnie jakby tylny garnek dostał w dupę. Raczej trza wyjąć piec żeby wymienić uszczelki.Roboty trochę jest ale wszystko da rade. A z której osłony się poci i góra czy dół? flstc1340 nie straszmy Kolegi. Ja pisałem o wymianie oringów osłon pushrodów bo wygląda, że górny puszcza i jak ma pushrody EZinstall to trwa moment. A Ty mu piec na glebę - spoko niech najpierw umyje i obserwuje jeszcze nie sezon jest czas.
  8. Myjesz, obserwujesz gdzie się poci i wymieniasz -najczęsciej się pocą oringi osłon lasek popychaczy 3 sztuki na jedna osłonę - pasuje wymiar w mm jest bardziej spasowany, żeby to wymienić musisz wiedziec jakie masz pushrody - orginał, regulowane lub EZ install, odbezpieczasz osłonę przesuwasz dolną część do góry i wszystko widzisz - od tego zależy jak to zrobić
  9. Moim zdaniem Masz założone coś z takich bajerów kit a że za wodą robili i z kwitami i sie komuś chciało to uporzadkować ew. tak sobie zamówił to i masz w papierach.
  10. No i się zgadza zrób zawór i będzie git zakładając że reszta jest OK. Pogadaj z Qurimem -robił u siebie w moto -prosta sprawa.
  11. Zawór do zrobienia - ten z kulką - odmę na zewnątrz po co ? Możesz ale kałuża pod moto zawsze będzie. Jak się upierasz to zrób zawór a odmę wyprowadź przez filter jak w dolnym odpowietrzeniu (w moto odpowietrzenie jest górne bo nie napisałeś ?)
  12. Jeżeli pluje olejem tylko po długim postoju to do sprawdzenia (regeneracji) zawór w pompie oleju.
  13. Jaki silnik?? Napisałes, że pushrody są regulowane- odbezpieczasz osłony, podciągasz dolną i wszystko wiesz jak są regulowane jak w linku gurima to demontujesz wszystkie( odkręcasz kontrę i wkręcasz trzpień i pushrod wychodzi bez problemu razem z osłonami- jest okazja do wymiany o-ringów) odkrecasz nos ,sprawdasz znaki, liftery sa luźne jak pokombinujesz to je utrzymasz albo demontujesz razem z obudowami, wymieniasz wałek , sprawdzasz znaki montujesz wszystko. Pushrody S&S zaleca wykręcenie do czterech obrotów zakładając,że masz 32tpi , robisz normalna procedurę kolejności regulacji zaworów, ja lifterów nie opróżniam z oleju ustawiam regulowanego pushroda na 0 - obrót aż wyciśnie olej przerwa aż lifter siądzie i powtórka -jak siądzie to ma obracać sie palcami. Dodatkowo oczywiście wykręcasz świece i sprawdzasz czy zawory nie maja przypadkiem kontaktu z tłokami(oczywiście nowe uszczelki ,wałek i reszta w odpowiednich miejscach smarowane olejem ale to chyba normalne) i niech Moc będzie z Tobą. do poczytania i oglądania pushrod pushrod
  14. Jims produkuje np. takie coś- tu pogladowo bo rozwiązań może byc kilka zasada jest taka ma być odpowiedni kąt prowadzenia srednica i głebokość nawiercenia, sfrezowanie czoła, gwintowanie, odessanie wiórów i koniec
  15. Jest jedno małe ale związane z czasem i kasą - jak masz przyrząd to nie ściągasz głowic.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...