Skocz do zawartości

zatarta Niunia 636 `04


ReBeLlion
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak czytam wypowiedzi pana Dudka to nie wiem co o tym mysleć.

Może coś panu w głowie się rozregulowało od tego siedzenia w serwisie?

Czytając pańskie posty mam wrażenie, że dostaje pan od swojego pracodawcy jakąś solidną prowizję za opowiadanie takich historii z mchu i paproci.

Oczywiście nie podważam faktu, że honda produkuje dobre motocykle, jednak po przeczytaniu powyższych wypowiedzi wygląda na to, że kawasaki czy też inna yamaha zrobiła Panu wielką krzywdę. Proszę nam o tym opowiedzieć, wysłuchamy.

Myślenie zostaw koniowi. Naprawiałem motocykle jak jeszcze nie było Cię kolego na świecie i do dzisiaj najlepszy zarobek jest na tych markach czyli K i Y.

Gdybym musiał naprawiać tylko Hondy to zanudziłbym się w serwisie.

O moje zarobki możesz się nie martwić bo jak dożyjesz moich lat to też będziesz tyle zarabiał ale musisz ostrożnie poruszać się motocyklem.

pozdro

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No, troche sie posmialem i chwala wam za to :)

Kolego Rebelion, tylko twoja glupota i nic wiecej - jakim motocyklem bys nie katowal to bez oleju da dupy, wiec jezeli masz taki zamiar to najpierw sprawdzaj wszystkie plyny i uzupelniaj do PELNA.

Teraz mam nadzieje ze nie sprawdzasz codziennie jak ci panewki napieprzaja tylko wyjmujesz migusiem silnik z ramy i go rozbierasz, bo jedyna twoja nadzieja ze wal nie jest porysowany.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie zycze Ci zle , ale lepiej nie zagladaj do silnika- jak zajrzysz to rece Ci pewnie opadna- lepiej szukaj niezajezdzonego silnika.

Nie zdziwilbym sie jak :

-masz padniete panewy glowne- z wytopieniem i zuzyciem gniazd pod te panewki

-rysy jak "po ksiedzu" na 1 i 4 cylindrze od strony zaworow wydechowych

- o korbowodowych panewkach nie wspomne bo na bank

- poddal sie odlew bloku w gniezdzie zebatki zdawczej(typowe w katowanych Nindzach- obojetnie jakich)

-masz jeszcze jakies problemy na skrzyni biegow

I nie prawda jest ze innych motocykli nie mozna zajezdzic- sa na swiecie takie katorzniki naprawde!! i potem sie dziwia ze stuka coraz bardziej po rozgrzaniu.

Najbarzdziej odpornym na zajezdzenie sprzetem wg mnie jest GSX 1100ES,E, EF- najwyzej wiecej walki rozrzadu cierpia- na szczescie katozrzniki ich unikaja.

Janek-Klekotek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Janku silnik to niech chłopaki rozbiorą i porobią fotki do albumu :)

Nie ma co gdybać i się sprzeczać, silnik na stół, dobre światło, pare piwek i jesienne wieczory od razu będą kolorowsze :)

Całe szczęście że to październik a nie czerwiec :D

Oczywiście jak kolega ma pojęcie o mechanice i da rade wychwycić nie tylko skutki ale też porzyczyny :)

PZDR :)

Chcesz porozmawiać z fachowcami, zamiast mitomanami..?

www.kolyaska.fora.pl

Obecnie: K-750, Ural M-67, ZX-9R C2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Niestety Panowie nie ma nic wiecznego.

Palenie gumy jest najbardziej morderczą z czynności dla panewek motocyklowych,

 

I to obojętnie, czy to Honda, czy Kawa, czy Yamaha - panewy nie są wieczne.

Lanie dobrego oleju się opłaca, ale nie jest wyznacznikiem trwałości.

 

Poniższe zdjęcia przedstawiąją panewki w CBR 900 '99, którą to miałem zaszczyt zapałować na lotnisku:

 

Blok silnika

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67588ga.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67596jt.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67600zs.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67613xe.jpg

 

Panewy główne dół

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67624bh.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67632xw.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67649qz.jpg

http://img457.imageshack.us/my.php?image=img67677aa.jpg

http://img457.imageshack.us/my.php?image=img67688fg.jpg

 

Korby

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67651bc.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67669yi.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67691pu.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img6771b0tf.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67716jx.jpg

http://img225.imageshack.us/my.php?image=img67725qx.jpg

 

Padły główne, a korby przeżyły.

Objawy to głośny stukot, śmierdzący olej i duuużo złotych opiłków w misce olejowej.

 

A teraz mam kawkę 636 i jest spokój :buttrock:

 

http://img205.imageshack.us/img205/571/7bu7.jpg

http://img217.imageshack.us/img217/879/15bx8.jpg

http://img98.imageshack.us/img98/8105/31nv7.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/2016/29bc7.jpg

Edytowane przez Pazur
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja pierdziele... czytam czytam i nie wierze... mam sie śmiać czy płakać!? ;)

Cos sie niektórym pod deklem popierdzieliło... że niby kawaskaki kiepskie motocykle robi!? :buttrock:

buuuuahahahahahhahaha dobre BARDZO DOBRE!!!!

 

636 jest na obecną chwile w pierwszej 3jce NAJLEPSZYCH NA ŚWIECIE MOTOCYKLI DO FREESTYLE'U a nie trzeba być mega mózgiem żeby rozumieć że te sprzety lekkiego życia nie mają...

 

Owszem nie jest tak odporny na gleby czy katowanie jak np. Honda F4i(z tą literką S tez dobra komedia :cool: ... że niby tkaiego nie ma też zwał- kupiłeś katalog motocykle świata i już jesteś fachowcem?? i to oznacznenie wtrysku a S wersji Sport... Pit popisałeś sie czepiając sie Fat'a który cale nie napisał nic błednego... :cool: ) ale nie znaczy że gorszy...

 

Ma za to o WIELE lepszą zawieche, hamulce, znacznie mocniejszy, elastyczniejszy silnik, jest bardziej wymagająca na kole(mniej stabilna) ale gdy już sie ją ogarnie to ta cecha przechodzi na plus(636 to mistrz kręcenia cyrkli)

 

Ostatnio jak Fat wspominał kolega posadził silnik w F4i i to wbrew pozorm bardzo szybko- twierdzi że nawet jego stary GSXR1000(K3) wytrzymał więcej mimo że ludzie narzekają że ten model raczej nie należy do odpornych na ostra jazde...

 

Nie motocykli nie do zajeżdżenia- są tylkoo mniej i barziej odporne ale na wsyztsko prędzej czy później przyjdzie pora(dużó zależy tez od stylu jazdy, jak sie dba a czasem poprostu szczęścia...).

 

Ja wczesniej miałem 9tke... ludzie narzekaja że pekają ramy, ze silniki słabe bla bla bla... owszem z tymi ramami sam widziałęm że były problemy ale mimo wsyztsko leżałem pare razy i calutki sezon męczyłęm ją mocno na kole i nie było ANI JEDNEGO PĘKNIEĆIA!!! ANI JEDNEGO PROBLEMU!!!

Teraz męcze calutki sezon 636 2003 rok i nie mam kompletnie najmniejszych problemów ani zastrzeżeń. Silnik narazie nie wykazuje zadnych oznak zmeczenia a nawetgdyby zaczłą nie sprzedam jej tylko wstawie rugi silnik i będe jeździł nią jeszcze sporo czasu bo nie widze lepszego motocykla dla siebie...

Zreszta moja 636 na codzień używana w taki sposób nie jest jedyna ani w Polsce ani na świecie i jakoś wszyscy są zadowleni i nie ma wielu słabych punktów(chyba najbardziej wkurzajaca rzecz przy zastosowaniu jej w Stunt'cie to odma ale to inna historia...)

 

Tak wiec bijecie piane i tyle...

nie bierz do głowy stary tego całego pieprzenia- motocykl ma sie podobac tobie i ma ci dawac frajde i satysfakcje. Jesli kręci cie choper to twoja brocha, jesli zakręty... baw sie... a jeśli ostra jazda, jaranie lacza i gumy to też tylko twoja sprawa, twoja kasa i baw sie tak jak lubisz a tak jak pisałem kawa(wszczególności własnie 636 od 2003 roku w góre) jest jednym z fajniejszcyh sprzetów do tego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najbarzdziej odpornym na zajezdzenie sprzetem wg mnie jest GSX 1100ES,E, EF- najwyzej wiecej walki rozrzadu cierpia- na szczescie katozrzniki ich unikaja.

Janek-Klekotek.

 

No i tu sie Janku zgadzamy - zadna Onda nie wytrzyma tego co te silniki ( Piotrek nie czytaj ) oczywiscie z

pospawanymi walami i nowymi lozyskami. Sam motocykl do stuntu sie nie nada :buttrock: ale w drag racingu rzadzil

do przyjscia Busy.

No i dalej uwazam ze palenie gumy to najglupsza i jedna z bardziej smrodliwych zabaw jakie mozna wymyslec :cool:

 

Adam M.

PS. No zalozyciel watku zaimponowal mi brakiem placzu i kwestii "co ja teraz biedny zrobie".

Edytowane przez Adam M.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ja sie z wami zgadzam ze kawki 636 poprostu Niuńieńki sa cudne i wbijam w to co inni mowia a silnik co 2 trzeba kupic a co a jak po to sie pracuje zeby wydawac. proste jak 2x2 albo jak je**nie , a na jedno jak sie opanuje zgadzam sie pieknie ciagnie:) :buttrock: :cool: :cool: ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fat przyjmuję Twoje uwagi z pokorą tylko przyjmij do wiadomości że ani Kawą ani Yamahą nie wolno bezkarnie palić kapcia.

Wejdź na naszą stronę i w dziale serwis masz przykład jakim motocyklem powinno się bezkarnie palić do wystrzału tylną gumę.

Przyjmij do wiadomości że motocykle Twojej wymarzonej firmy nic nie pokazyją na torach wyścigowych od kilku lat.

Poprostu po**bany księgowy w tej firmie nie pozwala na stosowanie w procesie produkcji odpowiednich materiałów i dlatego są tańsze.

Czyżbyś miał jakieś info o wybuchających silnikach w motocyklach HONDA.

Podziel sięz nami takimi wiadomościami a ja tym nieszczęsnikom postaram sięszybko pomóc.

pozdro

PS. Do kół pompujemy powietrze ze śląska ( takie które widać i czuć ) bo ślązaczki trzepią dywany tradycyjnie przed domem a nie wpokoju tak jak w innych regionach naszego kraju.

 

Mam bo i widziałem na własne oczy zatarte panewki w dwóch egzemplarzach CBR 1000 F, wszystko można skatować nawet wspaniałą Honde, motocykle są produkowane do jazdy a nie do palenia gumy. Ostatnio jeśli Panie Piotrze nie zauważyłeś Kawasaki odnosi sukcesy na torze, a kiedyś na nim królowało. Jak masz na zbyciu wspaniałą Hondę, to mi daj ją na dzień a udowodnię, że można ją zarżnąć :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Kawasaki odnosi sukcesy na torze... ... dlatego w Superbikach znow wygralo Ducati:-))) .

Tak naprawde odbieglismy od tematu glownego- kolega ma problem wiec pomozcie rozwiazac.

Pisalem wczesniej ze najlepszym wyjsciem jest kupno drugiego silnika z np. rozbitka(tez warunek- ze moto nie lezalo na boku i wylo ), bo nie oplaca sie remontowac tego silnika szczegolnie- a ewentualny remont moze wystarczyc na np 5000 km(nie wiem konkretnie co padlo- napisalem wczesniej domysly co moglo pasc).

Liste tego co moglo pasc ulozylem na podstawie kilku remontowanych Ninji 600, 636, 900. Z tej serii to najlepiej "uodporniony"(moje osobiste zdanie) silnik ma Zx750 od mniej wiecej 1998 roku- ale z tym zdaniem nie kazdy moze sie zgadzac. Pozdr.Janek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie obserwuję mistrzostwa świata SSP600 i jakoś nie mogę się doszukać kiedy Kawa zdobyła takie mistrzostwo a może yamaha?

Adam czytałem niestety ale nie pamiętam aby Honda robiła jakiś silnik na łożyskach jak trabant czy syrena.

Zdjęcia zajechanego bladego ciekawe tylko dlaczego ktoś katował silnik bez oleju ?

Do stundu wystarczy przeróbka smoka i można pałować do upadłego.

januszm powinien próbować zarżnąć najnowsze dziecko Hondy czyli ZOOMERa

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...