grey_cinnamon Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Jeżeli szukasz prawdziwego Hard Enduro a nie dysponujesz workiem pieniędzy to powinieneś rozejrzeć się za KTM LC4 z lat 93-97 (ale tylko wersje SC, SX, EXC!!!). Te maszyny cyklicznie wygrywały Six Day's i zawsze były na podium Paryż-Dakar. Mówi się o nich, że są jak AK-47 i nie jest to opinia wyssana z palca.Pozdrawim wszystkich fanów DR i Xr.hihiWitam,Piszesz bzdury kolego, i ktoś Cię na tym przyłapał(ja). Zainteresuj się historią rajdu Paryż-Dakar, oraz historią marki KTM. Rok 1993, żadnego KTM-a w pierwszej 12 rajdu;Rok 1994, pierwszy z KTM-ów - czwarty, kolejny - osiemnasty;Rok 1995, KTM szósty i siódmy, następne daleko u końca drugiej dziesiątki;Rok 1996, KTM 2,3,4,5;Rok 1997, KTM 4-10. Liczę na to, że ktoś znajdzie historię Sześciodniówek.Woojo, a jakie masz inne argumenty że opinii o KTM nie wyssałeś z palca?Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 chyba powietrzem olej w tym przypadku jest tylko do smarowania...ech silnik ma chłodzzenie olejem dletego poto jest chłodnica oleju zamontowana a smarowanie olejem to nie mowość kazdy motocykl przeciez ma olej do smarowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekJ Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Rajdowiec, pisz jakoś składniej, bo to forum o motocyklach, a nie o maszynach deszyfrujących!!Co do KTMa lc4 to nie jest to znów takie cudow do wygrywania Dakaru. Wcześniej, zanim się nie pojawiła możliwośc kupienia wszystkich części do KTMA na trasie rajdu, to wcale nie był to popularny sprzęt. A te silniki, co teraz są w użyciu tak naprawę mają tylko nazwę wspólną z cywilnymi maszynami.Co do meritum tematu, to jest powiedzenie: "to jest honda, do niej się nie zagląda". XRki sa świetnymi sprzętami, i uważam, że lepszymi od DR350.Co nie znaczy, że nie serwisując można jeździć w nieskończoność. W przypadku używki na pierwszym miejscu stawaiłbym stan motoru, apóźniej markę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 grey_cinnamon czepiasz się!prawdą jest, że KTM od zawsze był uczestnikiem najtrudniejszych rajdów świata a od 2001 nie przegrał ani jednego Dakaru! sześciodniówka była wygrywana przez KTM cyklicznie. ta marka ma ogromne doświadczenie w konstruowaniu rajdowych motocykli, które przekłada sie na niezawodność tych maszyn. moja opinia na temat KTM ukształtowała się po dwóch latach użytkowania LC4. na Duke dojechałem do Londyn, gdzie służył mi on jako narzędzie pracy!! jaki inny silnik z hardenduro pozwoli Ci na to?? dodam, że na Duke zrobiłem już 18tys.km. bez najmniejszej awarii!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 hmm tylko Paryż-Dakar rozpoczął sie chyba w 1979r, już trochę minęło od tego czasu i ktm dopiero od kilku lat tak dominuje. Wszystkie motocykl maja + i - każdy użytkownik jest inny i od motocykla oczekuje tego co jemu będzie odpowiadać, Ty masz ktm spoko, ktoś chce xr 400/600 ttr600 może właśnie dla tego, że są to proste konstrukcje i kiedy wybierzemy sie w dalszą podroż to nie musi za nami jechać ciężarówka z częściami, która będzie potrzebna w razie np gleby bo w xr nie ma co się za bardzo uszkodzić itp jednak chłodnica pompa gumowe przewody zwiększają szanse na to ze w dalekiej podróży coś się zepsuje nie znaczy to że takie moto nie dojedzie !!W hondzie dominator silnik, też wywodzi się z wyczynowego xr 600 ( jak na tamte lata 1985r) i jestem przekonany że dominator dojedzie do Londynu i wróci do POL :biggrin: nie ma co się spierać każdy lubi co innego i tyle :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Enduras Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Prawda jest taka ,że każdy swoje chwali i tego nic nie zmieni.Powiedzieć można coś jeśli się miało porownanie tych dwóch sprzętów.Ja od siebie moge dodać ,że przekulałem DRą sezon i mi się znudziła, nie to że jest zła albo coś poprostu brak już mocy, zawias (przynajmniej przedni) jest niezły nie mialem problemu z dobijaniem do końca z wyrywaniem rąk itp. Tylni to już gorsza bajka ale jak sobie ustawisz pod siebie to nawet daje rady w terenie(na torze nie bardzo chyba ze lightowo).Awaryjnośc hmm a co to?co robiłem to łańcuszek rozrzadu i regulowalem zawory, no i oczywiscie wymiana oleju+filtra,mówią że w DR wałki się zacieraja(może i coś w tym jest bo historia zna takie przypadki ale tu kładnia sie sprawdzanie oleju i jego wymiana samo z siebie to się nic nie psuje),waga to wiadomo że to nie wyczyn i ma te swoje 120kg, ale nikt nie kupuje DRy z myślą o hardcorowej jeździe po torze.Klamoty są dostępne prawie od ręki,ceny umiarkowane.O Husce TE610 slyszalem sporo pochlebnych opini(od silnika w TE610 zaczeła się era mocnych 4t endurakow-ktm i reszta konkurencji opierala sie na silnikach od TE),są lekkie,mocne no i zawias dobry,co do awaryjności to tez zalezy jak sie trafi i od tego jak się dba o husqe(patrz wymiana oleju, w TE nie ma filtra oleju tylko siatka która calego syfu nie wyłapie).A co do LC4 to ponoć "idzie jak kuna" ostry sprzecik z dobrym zawiasem, i nawet ze starszych lat produkcji, gośc który śmiga na torze TE610 mówi że lepiej mu sie jeździlo LC4 bo mocniejszy był. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MateuszEnduroboyz Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 to chyba miał po hard tuningu i rozwiercaniu cylindra tą LC 4 :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=127700898 ???!!!! a jeszcze jedno ile to ma koni? LC4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 21 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 Dzwonilem do tego typa i ta jego spora negocjacja to MAX do 8500 :biggrin: Stoi na allegro juz ktorys tam raz.. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 21 Września 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2006 jeszcze cos takiego mnie zainteresowało http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=127873240 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Hehe WRki to wyczyny... :D Mozesz kupowac ale bedziesz musial o nia dobrze dbac i czesto zagladac do czesci eksploatacyjnych :buttrock: Sam bym kupil WRke ale padlo na DR bo za malo kasy mialem :) POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Mozesz kupowac ale bedziesz musial o nia dobrze dbac i czesto zagladac do czesci eksploatacyjnych :) Dbac to chyba trzeba o każde enduro bez wyjątków! :buttrock: pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 Hehe no wiadomo :buttrock: Ale mi chodzi glownie o regulacje, wymiany olei itp bo to moto potrzebuje dopieszczenia zeby szybko nie zajezdzic :) Zapytaj na 4um kogos bo oni maja takie mmota. Wr 250 ma pewnie tyle mocy co moja DRka 350 wiec cos to znaczy. POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woojo Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 WR250 na tyle mocy co DR650 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kwas Opublikowano 22 Września 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2006 WR250 na tyle mocy co DR650no tak a wr450 ma tyle mocy co MIG-21 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.