Skocz do zawartości

grey_cinnamon

Forumowicze
  • Postów

    130
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    z tąt

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia grey_cinnamon

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Czyzby miniona zima skutecznie wyleczyła CIebie z szerzonych to wcześniej poglądów?:) Jak to się mówi - "mądry Polak po szkodzie" Pozdro.
  2. Criiise, co za bzdury, Chciałbym zoabczyć jak wyczuwasz opony w typowe zimowe popołudnie. Gdzie jest ciemno (po godzinie 16), jedziesz około 80km/h poza miastem, temperatura oscyluje w granicach 2-3 stopni i wjedżdżasz na odcinek przy stawie jeziorze, lub odcienek leśny. Taa, Masz rację, lepiej jeździć na słabych oponach i wpasować się komuś w kufer. Jakimi Ty kryteriami się kierujesz? Bo chyba nie chodzi o bezpieczeństwo? pozdro.
  3. Dogadajcie się co do rocznika CRF, z których gaźniki wyciągaliście. Myślę że niektórzy producenci zwracają uwagę przy projektowaniu na rozmieszczenie elementów, np gaźnika. By później w prosty sposób można takie moto serwisować. Niestety, tylko niektórzy. Oczywiście pisząc "projektowanie", mam również na myśli modyfikacje, dokonywane z roku na rok. Pozdro.
  4. Heja. Ciekawe tematy poruszacie. Przy doborze opon kierujemy się tym co zaleca producent, czyli wskazana będzie lektura serwisówki. O ile jeździmy dobrze i wiemy co robimy, to zmieniamy rozmiary opon pod konkretne potrzeby, pod warunkiem, że wiemy co robimy. Argument złej opony, która przeskadza w podnoszeniu przodu moto.... Taaa, ludzie, myślcie nim napiszecie. Że zacytuje z pamięci. Czasami lepiej nic nie pisać, by uchodzić za kogoś mądrzejszego, niż napisać i rozwiać wszelkie wątpliwości co do swojej głupoty. Opona szersza sprawdzi się lepiej w wolnej jeździe po bardzo kopnym podłożu. Ale przy szybszej jeździe będzie mnie stabilna, i gorzej będzie reagować na polecenia od kierowcy (skręt). Przyczepność jest raczej dyskusyjna. Opona węższa szybciej przebije się do twardszego podłoża (bardziej mokry piach pod spodem). Generalnie trudno mi znaleźć plusy zakładania opon szerszych do moto. Jest taki napis na większości opon z kostką "Not for highway use". Opona z kostką nie są w ogóle pomyślane do użytku na szosie. Jakiekolwiek porównania w zachowaniu na asfalcie, szersze-węższe sa bezpodstawne. Wątpię czy ktoś to kiedykolwiek liczył, od tej strony planował i coś przewidywał. To są tylko moje opinie, chętnie poczytam opinie innych. Pozdro.
  5. Heja, Który rocznik masz tej Yamahy? Pozdro. edit. Ok, za szybko się wyrwałem, sprawdziłem Twoje obrazki na bikepics, rocznik 90'. Dość duże mam szanse na dostęp do górnej półki od YZ250 rocznik 05'. Raczej nie będzie pasować. Gdybyś coś chciał pokombinować to PW. Pozdro:)
  6. Heja, Nowa oferta, allegro- Pozdro.
  7. http://moto.allegro.pl/item368067336_honda_cr_125.html Pozdro!
  8. Kawasaki, najlepiej chyba idzie na gume. Nie jeździłem co prawda na żadnej, ale dużo zdjęć widziałem. Pozdro.
  9. Heja, Chyba odczytałeś nie ten znak, data produkcji jest kodowana samymi cyframi. Oczywiście nie mam tej opony w łapach, mogę się mylic. Ale wg moich informacji nie podałeś żadnej danej która by wskazywała na rok produkcji:_) Pozdro.
  10. Heja, Może sam byś coś napisał? Nie będzie offtopu:_) To forum - wymieniamy się swoimi doświadczeniami. Gadimex podzielił się swoimi, ja czekam na Twoje. Tym bardziej że wszedł nowy model kxf-a w wersji enduro, i zdaje się niewiele różnić od crossówek. Co do zastąpienia DR350, to ktoś chciał się ze mną na taką zamienić, biorąc moją CR125. Crossowa seta może być dobrą następczynią? Ja odmówiłem, bo to raczej krok wstecz, nie za względów silnikowych, zawieszenie to inna bajka. I chyba tym powinni się sugerować ludzie szukający moto po DR350, głównie żeby był lepszy zawias. Pozdro. :_)
  11. Hmm, Właśnie pofałdowanie jest dużym problemem, lepiej zakładać dętki mniejsze niż większe:_) O ile nie mamy właściwej. I tak ją założysz, dużo nie ryzykujesz, ale szukaj właściwej. Pozdro. :_)
  12. Przepraszam za offtop, zwłaszcza autora tematu, życzę szybkiej naprawy:_) A zaciekawiło mnie owo stwierdzenie o silniku jako elemencie nośnym ramy w TT600 i XT:_) Zupełnie bez złośliwości, widząc że autor jest w posiadaniu TT z silnikiem jako elementem nośnym prosiłbym nieco o przybliżenie;_) Znajomy jeździł na TT i miał zamkniętą od dołu ramę. Silnik spełnia jakieś funkcje nośne w takiej ramie? Pozdrawiam.:_) P.S. Chyba że to dowcip, ale jeśli tak to Jery też nie załapał:_)
  13. Heja, Mogę się tylko domyślać, ale wg mnie to raczej wina pozycji(Twojej) niż wysokości kierownicy. Ja też jeździłem w pozycji "naturalnej" dla mnie, dopóki ktoś mi nie powiedział że za bardzo wiszę na kierownicy. Też sądziłem że mam za niską kierownicę. Chyba nie ma czegoś takiego jak naturalna pozycja:_) Raczej nieuświadomione błędy w technice jazdy. Ja do końca jeszcze nie poradziłem sobie z moją pozycją. Staram się oddalać od kierownicy, ramiona trzymać wysoko, a ciało "łamać" w jednym punkcie - biodra wysoko. Ból rąk świadczy podobno o braku pracy dolnej części ciała, a konkretnie - o tym że słabo ściskasz maszynę nogami. Pozdro.:_)
  14. Najprostsze mechanizmy najtrudniej opisać, a ten mechanizm jest bardzo prosty. Diabeł oczywiście tkwi w szczegółach. Ciężar kulek, odpowiednia sprężyna. Dogranie otwarcia/zamknięcia zaworu do konkretnych obrotów. Pozdro.
  15. O, to już cenna informacja. Korbę brałem z Intermotors. Oni mają towar Wiseco Europe. Ale zastanawia mnie ten tłok. Miałem w ręku tłok wiseco do mojej hondy, od Intermotors i to był prawie napewno tłok kuty, a napewno na opakowaniu pisało "forged". Czyżby zawartość jednak nie była "forged"? Pozdro:_)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...