Skocz do zawartości

Rój Szerszeni - Honda Hornet CB 600, Hornet CB 900,


Rekomendowane odpowiedzi

jeśli chodzi o spalanie tych motocykli to mogę co nieco powiedzieć ponieważ w zeszłym sezonie jeździłem hornetem 600 a w tym przesiadłem się na 900. co do samej jazdy to nie bede opisywał różnic bo jest ich zbyt wiele(oczywiscie na +dla 900) ale spalanie co mnie bardzo zdziwiło jest bardzo podobne w obu modelach. najmniej udało mi sie osiągnąć około 5litrów w miescie ale to przy bardzo spokojnej jeździe. ogólnie mówiąc hornet 900 jest na wtrysku i ma też dużo więcej mocy przy niskich obrotach więc nie trzeba go tak ostro kręcić jak 600 zeby w miare szybko jechać. maksymalne spalanie 900 oczywiscie mowie tu o swojej jezdzie to okolo 10L w miescie . natomiast 600 przy ostrym kręceniu spalala nawet ponad 10L ale to juz granica ostateczna przynajmniej dla mojej jazdy. w/g mnie 900 przy normalnej jeździe spali porównywalnie tyle co 600 ale jazda bedzie duzo przyjemniejsza. tak wiec 600 srednio 5,5-7,5 normalna jazda i mniej wiecej tyle samo dla 900

pozdrawiam

Edytowane przez tamigo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jadac tym samym tempem Hornet 900 spali nawet mniej od 600-ki.

 

A to nie prawda.... chyba, że przy dużej prędkości ale i w to wątpie..

 

A co do tematu to jeśli spalanie jest dla Ciebie takie ważne to weź pod uwage też zużycie opon, hamulców i zestawu napędowego... A tak poważnie odpowiedz sobie czego chcesz .. jeśli coś lekkiego do zabawy to 600 jest w sam raz.. 900 to juz poważniejsza maszyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to nie prawda.... chyba, że przy dużej prędkości ale i w to wątpie..

Chcesz sie zalozyc???

Przy normalnej jezdzie wieksze silniki przewaznie mniej pala bo nie trzeba ich tak pilowac.

Jak jechalem z kumplami nad morze to moja ZX9R spalila mniej niz R6 i GSXR600.

Tak samo Hayabusa w trasie spalila mniej niz 600RR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz sie zalozyc???

Przy normalnej jezdzie wieksze silniki przewaznie mniej pala bo nie trzeba ich tak pilowac.

Jak jechalem z kumplami nad morze to moja ZX9R spalila mniej niz R6 i GSXR600.

Tak samo Hayabusa w trasie spalila mniej niz 600RR.

Jak najbardziej to prawda.

Leciałem z kolegą na Bemowo, ja ZZR 600, kolega Fazer 1000. Prędkość przelotowa w granicach 140, czasem więcej, czasem mniej. Mój Zygzak spalił 6,2l, Fazer 5,7l.

Ja przy 140 km/h mam 7,5 tys. obrotów, Fazer 1000 ma 6 tys obr.

Chociażby dlatego większe moto spali mniej :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jakie to ma znaczenie czy bedzie 2 litry wiecej czy mniej

jak stac cie na 900 to sie nie zastanawiaj nawet nad 600

toś napisł mądrość niebywałą, co to za kryterium w ogóle - jak cie stac to se kup. Tak to se mozna ubranie kupować, a nie motocykl. Kazdy mysle ze kupi sobie motorek i bedize fajnie. Motorek to jest simson a Hornet to motocykl. Nie wazne czy 600 czy 900 to juz jest Motocykl i jak sie nim kolego rozsmaruje to fajnie nie bedzie. To jest 100 koni i trzeba miec do tego szacunek. Wiem co mowie bo jak mowiłem znajomemu ze to za duzo na początek to mowił z enie bedize szalał. Tu tez nie chodzi o szalenie, ale Frycowe trzeba zapłacić.Jak sie nie wywrocisz to sie nie nauczysz, a ze pod gazem jest duza moć to skutki wywrotki sa DUZE!!!! Nie ma co gadac , bo i tka nikt nikomu nie przegada.Moj kumpel zrozumiał to dopiero 2 tygodnie temu bo go motocykl sponiewierał tka ze lezy w spitalu. Najezdził sie srogo , bo az cały miesiąc, a teraz skutki tego ma na całe zycie.Tez myślałem ze ma olej w głowi - no bo chyba ma, ale jak przestajesz panowąc nad maszyna to 98 koni robi swoje za ciebie. Koles teraz ma połamaną miednice z przemieszczeniami ,złamany kręgosłup, złamane 2 żebra, wstrząs muzgu,naderwany pęcherz.

Kazy powie ze za szybko jechał ,a to ni eprawda , bo to sie stąło na parkingu i przy ruszaniu.Brak doswiadczenia i 98 koni zrobiło swoje.Gdyby miał pod dupa coś małego to by go tak nie poniosło.

 

TRZEBA MIEĆ SZACUNEK DO MOTOCYKLA!!!

pozdrawiam

Edytowane przez MYCIOR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

toz Myciorze napisal madrosc nie pogada, oczywiscie ze sie podpisuje pod toba obiema nogami i uchem, ale mowie tylko z perspektywy takiej ze wieksza pojemnosc, to same zalety jezeli chodzi o posiadanie motocykla na dlozej...

ja mam kolege co sobie kupil na pierwszy motor zx 10 i jezdzil na poczatku 30 i go simsony wyprzedzaly, teraz juz nastukal 8 tys i nic takiego mu sie nie przytrafilo, poza jakims strachem w oczach podczas chamowania na zwirku itp..

wiecej pewnie jest przypadkow o jakich ty mowisz, ale o madrosciach to juz ty mi tu nie wytykaj

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam.

Pytanie 1.

Jaki kolory ramy miał hornet w latach 2000 2001 . Oglądałem Horneta w kolorze fioletowym a rame miał szara(do tej pory spotykałem sie tylko z czarnymi)

Pytanie 2.

Czy w "S" z 2000 roku montowana była felga o rozmiarze 17 cali?

Pytanie 3.

Czy "zadupek" od 2003 roku na wszytskich rynkach był do "szpica"?

Pytanie 4.

Jak wyglądała sprawa z naklejkami na baku (chodzi mi konkretnie w jakich latach był napis "hornet" a w jakich "honda" .

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...