Skocz do zawartości

mahor

Forumowicze
  • Postów

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mahor

  • Urodziny 01/11/1973

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Bydgoszcz

Osobiste

  • Motocykl
    KTM 690 SMC
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    2069124
  • Strona www
    http://

Osiągnięcia mahor

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

2

Reputacja

  1. Żartujesz sobie, tak?? Pierwszy link z brzegu: https://www.google.c...iw=1280&bih=909
  2. Słychać jakby gdzieś na układzie wydechowym przepuszczał. Sprawdź uszczelkę pomiędzy głowicą a kolektorem. One raczej nie pracują zbyt kulturalnie
  3. Lekki, mocny, nie wymagający serwisu. Chyba jeszcze takiego nie wyprodukowali. ;) pees Krempy, masz PW
  4. Zwróć uwagę na to, że zła opinia, w podanym przez Ciebie temacie, jest opinią jednego gościa, który niekoniecznie musiał mieć je w rękach. Może chciał zaistnieć w necie. Może synchronizował brudne gaźniki, co niekoniecznie musi dać pożądany efekt.
  5. Posiadam takowe. Używałem ich może 5-6 razy, także przy wtrysku w Hondzie Hornet 900. Sprawują się raczej poprawnie, Budowa dość solidna, choć plastikowa. Nie mam porównania z zegarowymi. Z tego, co czytałem, są mniej podatne na uszkodzenia (wstrząsy itp) od zegarów. Teraz posiadam singla, więc leżą w szafie. Dałem za nie ok 300zł. Ogólnie polecam.
  6. Tak na poważnie. Da się jeździć na innym rozmiarze, ale nie polecam. Motocykl całkiem inaczej zachowuje się w zakrętach.
  7. http://www.oponeo.pl...73-w-tyl-tl-m-c Możesz równie dobrze poszukać motocykla do posiadanej opony.
  8. Niby teoretycznie ciężko je pozamieniać, a w praktyce różnie bywa. Patrząc na schemat, lewe na pewno można pomylić. Nie wiadomo, czy przewody są oryginalnych długości. Teoretyzuje, a sprawdzić to może właściciel.
  9. Paliwo dostaje: jest w komorach pływakowych, nieprzepalonym strzela w tłumik. Mało prawdopodobne, aby dwa zaworki się naraz zawiesiły. Raczej szukałbym problemu w elektryce. Sprawdź dokładnie, czy chodzi na dwa, czy trzy gary? Nowa świeca także potrafi być zepsuta. Z tego, co wiem, to cbr 600 też potrafi zabić świecę przy zalaniu jej paliwem.
  10. Może zadam głupie pytanie, ale czy po wymianie świec dobrze założyłeś fajki? http://www.ronayers.com/Fiche/TypeID/26/Type/WIRE_HARNESS_-_F3_-_95-96/MakeID/1/Make/Honda/YearID/34/Year/1993/ModelID/6974/Model/CBR600F2/GroupID/299989/Group/WIRE_HARNESS_-_F3_-_95-96
  11. Ilość km przejechanych na danej oponie jest zależna od wielu czynników. Od rodzaju opony, stylu jazdy, od motocykla i sposobu oddawania przez silnik mocy itp Powiem jedynie, że np Dunlop Qualifier nowy na ok. 5,5mm na tyle i 4,5mm na przedzie. Podobne wysokości bieżnika ma Dunlop Mutant i Pirelli Dragon Supercorsa pro. Rozrzut w przebiegach też jest duży. Bridgestne BT56 w Hornecie 900 wytrzymał ponad 20 tyś. km, a z Pirelli Dragon Supercorsa w KTM 690 smc po 5 tyś. km nie było co zbierać.
  12. Pirelli Dragon Supercorsa - zajebista opona na asfalt. Z czystym sumieniem mogę polecić, zwłaszcza za te pieniądze. Jedyny minus, to szybko schodzi. Ale te 5-7tyś powinna wytrzymać przy normalnej jeździe.
  13. Faktycznie, kolega źle odczytał DOT, albo ma inną oponę. BT-021 były dostępne w sprzedaży od stycznia 2007 http://www.bridgestone.eu/tyres/motorcycles/battlax-bt-021
  14. Zima jeszcze trochę potrwa. Przeglądaj allegro na bieżąco. Często coś się trafia. Jeśli nie stać Cię na nowe Np: tu masz niegłupią oponę na przód, za dobre pieniądze. http://moto.allegro.pl/opona-michelin-pilot-power-120-70-17-ideal-i1966749926.html Tył też można dostać niedużo drożej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...