Skocz do zawartości

80ccm. co na to policja??!!


hefaistos
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no fuckt.... fajny SLUNG :biggrin:

 

sprawa jest jedna szkoda ryzykować-aczkolkwiek miałem w planach zakup 80/50 narazie rodzice wybili mi to z głowy ;/

Dobry tunning kosztuje. Wywalasz kasę... nikt Cię nie łapie, jest spox. Mija rok, możesz zdawać na moto. Zdajesz. Szukasz większej klaczy i ... myślisz... te kilka stówek możnaby teraz dołożyć do maszyny, a tak zrobiłem komuś prezent, bo 50/80 poszła do klienta :icon_biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam!

 

sorry że troche odświerzam ale macie może jakieś filmiki jak policja złapała kogoś mototwerem?? albo jeszcze lepiej jak to było 80ccm??

 

 

PS: najlepiej Polskie bo z niemieckich to nie bardzo rozumiem co mówią policjanci :notworthy:. filmy mogą być do oglądania w necie. ( youtube, googlevideo)

Edytowane przez hefaistos
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Radzia, o ile się nie mylę to u nas w Polsce motorower musi mieć pojemnośc poniżej 50cm3, dlatego jak kupujesz nowy skuter to masz najczęściej w dowodzie 49cm3 i budowa musi ograniczać prędkość do 45km/h. Dlatego w nowych skuterach/motorowerach nawet 50 masz blokady (gaźnika, modułu itp), albo różnego rodzaju owiewki i plastiki o nieaerodynamicznym kaształcie (tu głównie starsze modele)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Wznawiając temat.

Ogólnie z rejestracją 80ccm na motorower nie ma większych problemów.

Szczególnie jak jest znajomy w przeglądzie.

Jednak czy warto ryzykować?

W razie jakiegoś wypadku z mojej, czy nie z mojej winy do odpowiedzialności idzie ojciec, kto wie co by diagnoście zrobili...

 

Osobiście mam Yamahe RD 80 LC II zarej. na motorower.

Z reguły nie przekraczam 50-60km/h. Jeżdże spokojnie.

Za każdym razem jak gdzieś wyjeżdżam mam niejako stresa.

Miałem raz kontrole (niesprawne światło z przodu).

 

Pan policjant troche postraszył, że będziemy zamawiać pojazd by mógł odwieźć mój niesprawny pojazd.

Następnie kulturalnie sie zapytał, czy to motorower.

Z przekonaniem odpowiedziałem, że tak.

Zabrał dowód, karte motorowerową i OC do samochodu coś tam sprawdzał i wrócił, oddał.

Powiedział, że pozwoli mi wrócić do domu, tylko mam jechać wolno.

W razie następnej kontroli bez światła nie ujdzie mi już gładko.

 

Teraz mimo, że mam wszystko sprawne to i tak nerwowo patrze w lusterka.

 

PS.

Teraz tylko z tym prawkiem na A jest nieciekawie. Pewnie, będzie więcej takich kombinatorów 80/50. Na Allegro można w tej chwili zobaczyć 2 motocykle 250/50, a kiedyś widziałem 750/50.

Jakby ograniczyli moc, a potem po 2 latach nie trzeba było by płacić od nowa za wyższą kategorie to było by OK.

Edytowane przez TDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętajcie o jednym..........ściągając moto z niemiec i rejestrując jako motorower szczególnie 125 a następnie sprzedając pakujecie sie w potężne i śmierdzące gó*** dlatego że cały życie żyjecie w stresie bo jeśli koleś który od was kupił moto sie rozbije i skapną sie że to 125 to zarazx będzie afera jakim cudem to jest motorower i kto to 1 raz w Polsce rejestrował i puk puk.......fałszowanie dokumentów......

 

można niby iść w zaparte że koleś zmienił silnik...

 

Wiec jak mój ogar jedzie 75km/h to niby muszę mieć prawo jazdy???

Bez sensu

 

bez sensu ale prawdziwe.....jeśli trafisz na cholernego służbiste to za 75km/h na ogarze dostaniesz 500 za brak A ......

 

ogar 200 przecież fabrycznie też miał blokady :icon_question: dłuższe kolanko mniejsza dysza zwęzony krócieć i zapłon przestawiony... simson podobno też :biggrin:

Edytowane przez michoa

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wow 750/50 niezły odjazd :icon_razz:

wystarczy ze policjant podejdzie, chwyci za manetke , doda gazu zobaczy z jaka predkoscia wsazówka obrotów podnosci sie do gory a dzwiek ogłusza okolice, odrazu rzegnaj sie z motorem :offtopic:

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzedasz to już będzie po sprawie.

W niemieckich papierach miałem już wpisane 49ccm, a tak szczerze to ja tylko mowie ze to Yamaha RD 80 po wyglądzie i odejściu, a nawet niewiem czy tam przypadkiem garu 49ccm nie mam :icon_eek:.

W briefie niemieckim nie było modelu podanego. W dowodzie mam, ze to jest Yamaha, bez konkretnego modelu

 

Pozatym policjant nie będzie Ci ruszać manetki gazu bez przesady, a przyrost obrotów na luzie wcale nie decyduje o mocy. Bardziej skłaniał bym sie ku basowemu dźwięku, szerokim oponom itd.

w ogóle kto puścił bajke, że policjant może sie przejechać na Twoim moto?

Policjant to organ, który zadecyduje czy skierować na ponowny przegląd czy nie, on nie będzie Ci nic testował :banghead:

Edytowane przez TDragon
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak sprzedasz to już będzie po sprawie.

W niemieckich papierach miałem już wpisane 49ccm, a tak szczerze to ja tylko mowie ze to Yamaha RD 80 po wyglądzie i odejściu, a nawet niewiem czy tam przypadkiem garu 49ccm nie mam :biggrin:.

W briefie niemieckim nie było modelu podanego. W dowodzie mam, ze to jest Yamaha, bez konkretnego modelu

 

Pozatym policjant nie będzie Ci ruszać manetki gazu bez przesady, a przyrost obrotów na luzie wcale nie decyduje o mocy. Bardziej skłaniał bym sie ku basowemu dźwięku, szerokim oponom itd.

w ogóle kto puścił bajke, że policjant może sie przejechać na Twoim moto?

Policjant to organ, który zadecyduje czy skierować na ponowny przegląd czy nie, on nie będzie Ci nic testował :biggrin:

 

 

Jeżeli istnieje uzasadnione podejrzenie może zarządać żeby się przejechać.

Jednak wątpie że ktoś będzie takim dziwakiem żeby nie powiedzieć niemądrym i da się przejechać policjantowi.

W takim przypadku zatrzymuje dowód i kieruje motor na badania techniczne i tam już wszystko wychodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pamiętajcie o jednym..........ściągając moto z niemiec i rejestrując jako motorower szczególnie 125 a następnie sprzedając pakujecie sie w potężne i śmierdzące gó*** dlatego że cały życie żyjecie w stresie bo jeśli koleś który od was kupił moto sie rozbije i skapną sie że to 125 to zarazx będzie afera jakim cudem to jest motorower i kto to 1 raz w Polsce rejestrował i puk puk.......fałszowanie dokumentów......

 

No tu sie z Toba nie zgodze znaczy wg mnie to jezli bedzie cos sie dzilo to nikt nie bedzie patrzyl kto pierwszy rejestrowal i pozatym mozesz mowic ze ty miales normanly motorower a co sie pozniej z nim to nie twoja sprawa, ktos silnik wiekszy wrzucil czy cos Ciebie to nie interesuje wg mnie oczywiscie.Ja bym sie tak tlumaczyl;p

Edytowane przez KUBAS007
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...