Skocz do zawartości

hefaistos

Forumowicze
  • Postów

    528
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O hefaistos

  • Urodziny 10/03/1990

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motory
  • Skąd
    ok.wawy

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki GSR 600
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

723 wyświetleń profilu

Osiągnięcia hefaistos

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

0

Reputacja

  1. znalazłem online https://issuu.com/ginzingergmbh/docs/held/91 podają tam chyba Sas Tec jako te zielone. D30 niby w ktalogu wystepuje tylko w LVL 1 (łokcie, bari, kolana) i oczywiście przegrywa z zielonony w LVL 2 jesli chodzi o wartości. Na stronie Sas Tec podają znów że LVL 2 np na barki to warość przepuszczana dalej <20kN. Może held produkuje w formie Sas teca ale o lepszych wartościach. Jak widać samo słowo Sas Tec(co rozumiem zarówno jako technologie ochraniaczy z pianki Visko jak i Firmę która to opatentowała ) LVL nie oznacza dokładnie tych samych wartości bo każda firma może zrobić po prostu z tej pianki VISCO o lepszych lub gorszych wartościach dla tego samego poziomu - bo 12kN i 19kN to dalej <20kN. Tak to rozumiem, jeśli idę złą drogą poprawcie mnie.
  2. Dzięki za info, poszukam katalogu w necie w pdf
  3. Też polecam dwuczęściowy kombinezon skórzany i to jest normalka na nakedzie, żadne tam cuda dziwy, że niby kombi to tylko do sporta. W tekstylach też jeździłem ale poczucie bezpieczeństwa dla mnie osobiście znikome. Wolę skórę. Ostatecznie jakbym już miał coś wybierać typowo dla wygody i wyglądu na codzień na 100% poszedłbym w skórzaną kurtkę i jeansy. Aktualnie jeśli motocykl służy mi do jazdy tylko dla "Fun-u" to wybieram kombinezon. Tak spokojnie kupisz coś do 1500zł. Z nowych kombinezonów to Tschul (i to te najnowsze modele jak np 555), Ozone (nie znam jakości marki), Buse. Koniecznie byłbym na bieżąco z ogłoszeniami rzeczy używanych ale na prawde można trafić perełki tj. kilka razy założone kobinezony za 60-70% ceny pierwotnej bo ktoś kupił ale przytył albo schudł albo kolor nie pasuje bo motocykl zmienił. Dzieją się takie rzeczy
  4. Witam Planuje wymienić ochraniacze w moim kombinezonie skórzanym i zastanawiam sie na tymi dwiema opcjami. Teoretycznie ochraniacze o podobnej strukturze ale z tego co udało mi się znaleźć w sieci to D3O pozostaje miękki nawet podczas mrozów a Sas-tec mocno wtedy twardnieje. Druga sprawa to pomimo że mamy dwa poziomy LVL1 i LVL2 to ciężko znaleźć w sieci dokładne wartości jakie przepuszczają ochraniacze dalej i ciężko stwierdzić co wypada lepiej. Cenowo na pewno Sas-tec ale czy to tylko dlatego że to starsza technologia czy po prostu D3O ma lepsze właściwości i jest bezpieczniejszy?
  5. No to powiem Wam że też postanowiłem się zabawić w renowacje skóry. Użyłem co prawda innej farby tj. Renoskór ale efekt jest jak dla mnie zadowalający. Poniżej zdjęcia z podwójnej choć troche niechlujnej momentami warstwy gdyż to pierwszy raz. Kolor wcześniejszy był biały tak jak na innych palcach (malowane tylko rękawiczki na czerwno, zdjęcie z kombinezonem zrobione dla porównania odcieni czerwonego) chociaż te rękawice mają już 7 lat cosezonowego użytku i kolor biały po potraktowaniu zmywaczem do paznokci schodził już do zera więc momentami czerwień jest nakładana na kolor bazowy skóry. Ja z efektu jestem zadowolony i planuje jakieś dalsze malowania także innymi kolorami. Dodatkowo sprzedawca polecił jeszcze pomalować lakierem utrwalającym mat, półmat albo połysk ale jest tego jedna wada - lakier jest na bazie żywicy więc utracimy naturalne właściwości skóry. zdjecia https://zapodaj.net/58ba6145d1420.jpg.html https://zapodaj.net/7eb6ec2d09d85.jpg.html PS: nie moge wstawić fotek odrazu w post bo wyskakuje mi jakiś błąd "-200"
  6. Witam odgrzeje troche kotleta. A jak z chłonnością i wydajnością farby? Jaką pojemność kupiłaś i ile jej zeszło na te paski?
  7. Witam dołoże swoje trzy grosze do tematu bo wydaje mi się że kiedyś też byłem bliski takich wyborów. Mam wrażenie że wszyscy piszą prawdę i mają racje bo i jedocześnie za ceną idzie jakość i czasem przepłaca się za jakość i chodzi o to żeby kupić dobrą jakość w niskiej cenie. Myślę że kolega który założył temat nie ma na tą chwilę fury kasy na ciuchy moto a jeśli ją ma to jeszcze nie dojrzał do tego żeby ją wydać. Miałem ten sam problem, pierwszą kurtke kupiłem za 300zł Rebelhorn, potem kolejną 4biker ale zrezygnowałem z tekstyla bo nie czuje się w nim pewnie. Kupiłem kombi skórzane które daje mi jakąs pewność ale teraz wiem że są lepsze, miększe skóry i rozglądam się za wyższą jakością......do brzegu. Kolego masz kilka rozwiązań: 1. Kup tańszą odzież ale w miare znanej marki motocyklowej - jest zima, masa wyprzedazy - musisz dopiero na własnej skórze poczuć co jest Ci potrzebne i czego oczekujesz ale aby przejść przez ten stan w miarę bezpiecznie potrzebne jest coś sprawdzonego i dającego jakąś pewność Podejrzewam że po sezonie i tak dojdziesz do wniosku że tu Ci coś nie pasuje, to nie dla Ciebie, może się przewrócisz na parkingu i powiesz "Ałła jak bolało, co by było gdybym szlifował? Może potrzebuje czegoś lepszego, bardziej trwałego?" 2. Możesz poszukać odzieży lekko używanej na olx,allegro - ludzie coś kupią, nie używają i sprzedają jak nowe po niskiej cenie. Jestem zdecydowanie za tym aby przymierzyć odzież motocyklowa przed zakupem. To ma być dopasowana a dzięki temu będzie, bezpieczna odzież. Jestem też zdania że każdy musi dojrzeć do decyzji aby wydać spore pieniądze na odzież motocyklową - najczęściej potrzeby rosną także z doświadczeniem.
  8. Witam mam taki problem z kaskiem aczkolwiek nie wiedziałem tak na prawde gdzie umieścić ten temat a wiec padło na mechanikę ogólną. Mam dwa nieduze ubytki lakieru w kasku z kompozytów. Czy mogę to uzupełnić zwykłym lakierem do paznokci? Wystarczą dwie krople ale jednak będzie to lepiej wyglądało. Mam tylko niewiedze czy taki lakier do paznokci nie jest jakiś agresywny w stosunku do materiału z jakiego jest kask wykonany.
  9. Witam czy może ktoś posiada na sprzedaż z zapewne nieużywanego już kasku Shark Vision R plastik osłaniajacy dolny wlot powietrza? kolor obojętny choć preferowany czarny albo biały
  10. Witam powracam z tematem. wymieniłem świece na nowe Denso, jednak bez zmian. motocykl od ostatnich regulacji luzów zaworowych i regulacji przepustnicy ma przejechane 7 tys (dostałem po porzednim właścicielu wykaz robocizny przy ostatnim serwisie i stad mam dane). Czy ktoś ma jeszcze pomysł co sprawdzić?
  11. Witam ponownie Pomyślałem że wymienię więc świece pomimo że wg ostatniego właściciela i potwierdzenia z serwisu (wydruku) były wymieniane jakieś 8tys temu no ale nie zaszkodzi sprawdzić. Zanim jednak dobrałem się do świec zauważyłem że w filtrze powietrza jest trochę oleju plus jakąś gąbka wacik nasączona tym olejem. Czy ktoś mi może wyłączyć, skąd jak i dlaczego? I to czego jest ta babka chyba z olejem? Załączam foto https://zapodaj.net/599406282a997.jpg.html https://zapodaj.net/64de56742efd7.jpg.html https://zapodaj.net/25b8e6cae2503.jpg.html
  12. Witam postaram się opisać swój problem jak najbardziej jasno i klarownie choć nie jest to zbyt proste. Mianowicie, motocykl GSR 600 przy stałej prędkości, a może przy stałych obrotach w okolicy 4-5tys/min mam wrażenie jakby sie na sekundę dusił i i płynnie to duszenie odpuszczało, po czym za sekundę sytuacja sie powtarza. Co ciekawe ten objaw nie jest odczuwalny podczas mocniejszego przyspieszania, motocykl na każdym biegu wkręca się prawidłowo na obroty, mocy nie brakuje i nie czuć szarpania. Co jeszcze ciekawsze, tak naprawdę najbardziej tą "niepłynną jazdę" odczuwam na 4-rce w okolicach stałej prędkości obrotowej podanej powyżej. Na 3-jce tego nie czuje i na piątce też ledwo co więc często przełączam bieg na 5-tkę aby pozbyć się tego dziwnego odczucia. Wiem że na pewno coś jest nie tak, napęd można wykluczyć, jest praktycznie nowy, smarowany i naciągnięty prawidłowo. Ewidentnie problem leży gdzieś w silniku i moim zdaniem jest to jakieś chwilowe ale płynne i powtarzające sie przyduszanie. Wyjeżdżam prawie ostatnią 100-tke preparatu Luqily Moily do czyszczenia wtrysków i niewiele pomogło szczerze mówiąc. Filtr powietrza sprawdziłem, jest czysty. Czy ktoś mógłby mi pomóc i nakierować mnie gdzie szukać problemu? Wtryski, regulacja zaworów, synchro przepustnic, pompa paliwowa, świece, cewki? Gdzie szukać i w jakiej kolejności? PS: Dodatkowo czasem jak zrzucam bieg i chce zrobić przegazówke i chyba jak trafie w ten "brak czegoś", to duszenie, to zamiast obroty wzrosnąć spadają zgodnie z wciśnięciem sprzęgła. Dopiero po sekundzie trzymając gaz silnik wchodzi normalnie ochoczo na zadane obroty. Oczywiście przegazówek nie robię na chama tylko muskam gaz, jak dam mu mocniej (na ciepłym :) ) to wrzuca go na wyższe obroty ale przecież powinien reagować na gaz momentalnie. Z góry dzięki za rady.
  13. Witam Pacjent suzuki b6 99r GSF600, GN77 W poprzednim roku wymienione klocki na vesrah organic. Niedlugo po wymianie zauwazylem ze przy dohamowywaniu przy predkosciach ponizej 40 kmh caly przod wpada w drgania i to nie takie na boki a jakby wzdluz lini motocykla. Nie ma w ogole tego objawy gdy hamuje przy wiekszych predkosciach. Czyzby to wina klockow czy to rafzej przypadek ze stalo sie to niedlugo po wymianie? Jedyne co zmienilem to klocki i czyscilem (wysuwajac maxymalnie w zacisku) tłoczki hamulcowe. Objawy mam do dzisiaj i czas to naprawic. Drugi problem to znow objaw przy nizszych predkosciach a moze raczej przy nizszych obrotach. Zazwyczaj gdy hamuje silnikiem albo jade powoli w korku czy po miescie ciezko jest utrzymac rowna prace silnika. Ponizej 4tys obrotow poszarpuje nie pozwalajac na plynna jazde. Gdy sie jedzie powyzej 4,5yys albo paluje wszystko super. Rowno i szybko wkreca sie na obroty jk i z nich schodzi. W 2016 wymieniony naped caly, czysczony filtr powietrza kn. Podejrzewam regulacje gaznikow ktora nie byla robiona przez 3 lata bo jie bylobtaiiej potrzeby, albo swiece. Jakies sugestie?
  14. To zapewne dellorto sha 14mm. JEst włączone kiedy cypel jest podniesiony. Dawka powietrza jest wtedy mniejsza. Cypel powinien sam automatycznie opaść i ssanie się wyłącza.
  15. wykręć świece i zobacz kolor po zaśnięciu, jak zalana to michoa ma racje chciałem jeszcze napisać że tłok puchnie ale w tej sytuacji zalewanie jest prawdziwym problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...