Skocz do zawartości

Posiadacze Hondy Magna razem ( Honda VF 750 , VF750 )


Mr.DiPi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam kolegów. Szukam kogoś kto osłucha oceni objeździ moją vf1100. Najlepiej w okolica h katowic. Nie mam czasu ni warunków grzebać w moto. I chciałbym oddać ją w fachowe ręce. Motocykl pali , jeździ,wręcz zap....la. no ale jazda to nie wszystko. Chce żeby była zdrowa kiedy do niej wracam. Poleci ktoś kogoś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich!! Kilka dni temu kupilem madzie 1100 z "cykajacym" silnikiem,po zdjeciu pokrywy z glowicy okazalo sie ze jedna para zaworow ma luz okolo 1mm. Zabralem sie do regulacji listek 0,15 ustawione, odpalam moto nic sie nie zmienilo dalej cyka dosyc glosno. Czytalem na forum ze do ustawnienia prawidlowo luzu potrzebny jest przyzad do blokowania walkow i dwa rozne listki o roznej grubosci. Motor dobrze odpala i ladnie ciagnie wiec rorzad jest ok .Stuka ewidentnie w glowicy moze walek??

Prosze o pomoc z gory dziekuje

i jeszcze jedno pytanie czytalem ze Magny maja slabe smarowanie w glowicy i robi sie oilmod,szukalem po necie wiadomosci i zdjec.Wiem ze trzeba zastosowac podkladke pod filtr oleju i dwa przewody, ktore rozumiem ze doprowadzaja olej pod cisnieniem do glowic.Teraz pytanie gdzie te przewody przykrecic????



Ktos cos??

Edytowane przez Cobain
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wkrecasz w istniejace wejscia przewodow olejowych do glowic.

Cala roznica w systemie olejenia ze olej nie idzue ze skrzyni biegow - brudny tylko z magistrali po przefiltrowaniu.

 

http://www.honda-v4.com/sabmag/v4honda/oilmod-dd.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Zainteresowal mnie ten motocykl, poniewaz jego wyglad przyciaga moj wzrok ;-)

Wiem, ze istnieje temat o tych motocyklach, ale ja chcialbym zapytac typowo o wzrost. Mam 191cm i 80kg, czy jest ktos taki na forum z takim samym wzrostem i z tym motocyklem? Chcialbym zobaczyc zdjecie motocyklisty na takowej maszynie, zanim zdecyduje sie na ogladanie tych sprzetow dla siebie. Jezeli ktos by sie znalazl, bardzo prosze o kontakt i zdjecie :-)

 

Dziekuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...

Witam koledzy mam magne vf 700c z 86r. przelatałem cały sezon lecz ostatnio zawiodła mnie 1 raz, straciła moc. U mechanika okazało sie że przepaliła sie cewka zapłonowa od przednich cylindrów. Gdy wymieniłem cewke myślałem że będzie ok ale okazało się że jest też problem z modułem zapłonowym :(

Wie ktoś może gdzie zdobyć dobry moduł ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę stron wcześniej ktoś naprawiał moduły i polecał jakąś firmę, musisz trochę pogrzebać w tym temacie.

edit: słuchaj a może zanim wpędzisz się w koszty to niech ci sprawdzi impulsator i kostki połączeniowe, tak mi się skojarzyło bo 700 kupiłem z takim mankamentem na przednich garach i to był właśnie impulsator

 

VF750 do nieudany motocykl, zainteresuj się VFR750 z pierwszych roczników jeśli interesują cię takie zabytki

Kolego ja mam magny 700,750 i 2szt 1100 i faktycznie coś w tym jest co napisałeś w 750 zepsuł mi się przerywacz kierunkowskazów, normalnie tandeta, no 30 lat żeby nie wytrzymał

Edytowane przez zdarecki
  • Haha :) 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdobyłem książkę manuala magna z 84r. (była wcześniej) muszę pomierzyć te oporności z elektrykiem może coś się poradzi. Tylko dziwi mnie fakt że w mojej magnie jest moduł od innego motocykla są inne kolory przewodów i moduł jest pojedynczy nie podwójny jak na schemacie elektrycznym aż dziw że jeździła. Myśle że dobry elektryk coś poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego ja mam magny 700,750 i 2szt 1100 i faktycznie coś w tym jest co napisałeś w 750 zepsuł mi się przerywacz kierunkowskazów, normalnie tandeta, no 30 lat żeby nie wytrzymał

dobre dobre :biggrin: :buttrock: :clap: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam od niedawna posiadam super magne z 87r. Piękna maszyna. Nie jeździłem na niej zbyt wiele bo kiedy załatwiłem formalności związane z rejestracją spadł śnieg i póki co nie chce stopnieć. Jednak z tego co już doświadczyłem chcąc zahamować na tył muszę wyciągać palce stóp niczym baletnica podczas piruetu. Czy są jakieś sposoby na dostrojenie tego elementu żeby hamowanie nogą było bardziej komfortowe (zmiana dźwigni hamulca na bardziej podgiętą do góry, albo jakaś nakładka podwyższająca pedał, albo obniżenie podnóżka) ?

W Gladiusie którym jeździłem na kursie prawa jazdy miałem znowu sytuację zupełnie odwrotną. Pedał hamulca był tak wysoko że musiałem podnosić palce do góry żeby nie naciskać przypadkiem na hamulec. W momencie kiedy pozwoliłem sobie na relaks stopy tak że znajdowała się w pozycji neutralnej lampa stopu zaczynała świecić, co też było niewygodne i męczące.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...