figiel Opublikowano 25 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2016 Witam kolegów, czy ktoś z was dorabiał zawory w Warszawie u PARAROWSCY APM??http://www.amp.eu/ Pytam, bo szukam do VF 1100 i słabo z dostępnością, a u nich czas oczekiwania ok 2,5 tyg i cena całkiem fajna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pastor75 Opublikowano 30 Lipca 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2016 Witam kolegów. Szukam kogoś kto osłucha oceni objeździ moją vf1100. Najlepiej w okolica h katowic. Nie mam czasu ni warunków grzebać w moto. I chciałbym oddać ją w fachowe ręce. Motocykl pali , jeździ,wręcz zap....la. no ale jazda to nie wszystko. Chce żeby była zdrowa kiedy do niej wracam. Poleci ktoś kogoś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cobain Opublikowano 4 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Września 2016 (edytowane) Witam wszystkich!! Kilka dni temu kupilem madzie 1100 z "cykajacym" silnikiem,po zdjeciu pokrywy z glowicy okazalo sie ze jedna para zaworow ma luz okolo 1mm. Zabralem sie do regulacji listek 0,15 ustawione, odpalam moto nic sie nie zmienilo dalej cyka dosyc glosno. Czytalem na forum ze do ustawnienia prawidlowo luzu potrzebny jest przyzad do blokowania walkow i dwa rozne listki o roznej grubosci. Motor dobrze odpala i ladnie ciagnie wiec rorzad jest ok .Stuka ewidentnie w glowicy moze walek?? Prosze o pomoc z gory dziekujei jeszcze jedno pytanie czytalem ze Magny maja slabe smarowanie w glowicy i robi sie oilmod,szukalem po necie wiadomosci i zdjec.Wiem ze trzeba zastosowac podkladke pod filtr oleju i dwa przewody, ktore rozumiem ze doprowadzaja olej pod cisnieniem do glowic.Teraz pytanie gdzie te przewody przykrecic????Ktos cos?? Edytowane 4 Września 2016 przez Cobain Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paul2909 Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Czy w modelu vf700 tez wystepowal problem z smarowaniem walkow? I tak jak kolega wyzej pyta gdzie wkrecic przewody do glowicy.Z gory dzieki za jaka kolwiek pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) Może tu coś wyczaita, albo zadata odpowiednie pytanie... http://www.vf750fd.com/vf750f/index.html http://www.vf750fd.com/vf750f/oil_mod.html Edytowane 16 Września 2016 przez jannikiel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 16 Września 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2016 Wkrecasz w istniejace wejscia przewodow olejowych do glowic.Cala roznica w systemie olejenia ze olej nie idzue ze skrzyni biegow - brudny tylko z magistrali po przefiltrowaniu. http://www.honda-v4.com/sabmag/v4honda/oilmod-dd.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corbi95 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Zainteresowal mnie ten motocykl, poniewaz jego wyglad przyciaga moj wzrok ;-)Wiem, ze istnieje temat o tych motocyklach, ale ja chcialbym zapytac typowo o wzrost. Mam 191cm i 80kg, czy jest ktos taki na forum z takim samym wzrostem i z tym motocyklem? Chcialbym zobaczyc zdjecie motocyklisty na takowej maszynie, zanim zdecyduje sie na ogladanie tych sprzetow dla siebie. Jezeli ktos by sie znalazl, bardzo prosze o kontakt i zdjecie :-) Dziekuje i pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poziom Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 VF750 do nieudany motocykl, zainteresuj się VFR750 z pierwszych roczników jeśli interesują cię takie zabytki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corbi95 Opublikowano 6 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2016 (edytowane) Ten VFR ma zupełnie inny wygląd, gdyby podobał mi się inny motocykl, pytałbym o inny. Czemu nieudany? Z tego co czytam na forum, ludzie mają/mieli i jeździli. Edytowane 6 Października 2016 przez Corbi95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jackass Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 Mógłby mi ktoś podać rozmiary dysz głównych dla VF 750 C Magna z 84?Według moich poszukiwań to ma być 132 dla przednich i tylnych.Czy rurki emulsyjne dysz głównych były różne dla przednich i tylnych cylindrów?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parowózq Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 Witam koledzy mam magne vf 700c z 86r. przelatałem cały sezon lecz ostatnio zawiodła mnie 1 raz, straciła moc. U mechanika okazało sie że przepaliła sie cewka zapłonowa od przednich cylindrów. Gdy wymieniłem cewke myślałem że będzie ok ale okazało się że jest też problem z modułem zapłonowym :(Wie ktoś może gdzie zdobyć dobry moduł ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zdarecki Opublikowano 14 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2016 (edytowane) Parę stron wcześniej ktoś naprawiał moduły i polecał jakąś firmę, musisz trochę pogrzebać w tym temacie.edit: słuchaj a może zanim wpędzisz się w koszty to niech ci sprawdzi impulsator i kostki połączeniowe, tak mi się skojarzyło bo 700 kupiłem z takim mankamentem na przednich garach i to był właśnie impulsator VF750 do nieudany motocykl, zainteresuj się VFR750 z pierwszych roczników jeśli interesują cię takie zabytkiKolego ja mam magny 700,750 i 2szt 1100 i faktycznie coś w tym jest co napisałeś w 750 zepsuł mi się przerywacz kierunkowskazów, normalnie tandeta, no 30 lat żeby nie wytrzymał Edytowane 15 Listopada 2016 przez zdarecki 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parowózq Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Zdobyłem książkę manuala magna z 84r. (była wcześniej) muszę pomierzyć te oporności z elektrykiem może coś się poradzi. Tylko dziwi mnie fakt że w mojej magnie jest moduł od innego motocykla są inne kolory przewodów i moduł jest pojedynczy nie podwójny jak na schemacie elektrycznym aż dziw że jeździła. Myśle że dobry elektryk coś poradzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poolski Opublikowano 15 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2016 Kolego ja mam magny 700,750 i 2szt 1100 i faktycznie coś w tym jest co napisałeś w 750 zepsuł mi się przerywacz kierunkowskazów, normalnie tandeta, no 30 lat żeby nie wytrzymałdobre dobre :biggrin: :buttrock: :clap: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
athlon82 Opublikowano 20 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2016 Witam od niedawna posiadam super magne z 87r. Piękna maszyna. Nie jeździłem na niej zbyt wiele bo kiedy załatwiłem formalności związane z rejestracją spadł śnieg i póki co nie chce stopnieć. Jednak z tego co już doświadczyłem chcąc zahamować na tył muszę wyciągać palce stóp niczym baletnica podczas piruetu. Czy są jakieś sposoby na dostrojenie tego elementu żeby hamowanie nogą było bardziej komfortowe (zmiana dźwigni hamulca na bardziej podgiętą do góry, albo jakaś nakładka podwyższająca pedał, albo obniżenie podnóżka) ?W Gladiusie którym jeździłem na kursie prawa jazdy miałem znowu sytuację zupełnie odwrotną. Pedał hamulca był tak wysoko że musiałem podnosić palce do góry żeby nie naciskać przypadkiem na hamulec. W momencie kiedy pozwoliłem sobie na relaks stopy tak że znajdowała się w pozycji neutralnej lampa stopu zaczynała świecić, co też było niewygodne i męczące. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.