Skocz do zawartości

zdarecki

Forumowicze
  • Postów

    116
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O zdarecki

  • Urodziny 01/18/1965

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mińsk Maz.

Osobiste

  • Motocykl
    VF700-1100, PC800,ST1100
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://zsyp.pl

Ostatnie wizyty

354 wyświetleń profilu

Osiągnięcia zdarecki

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader

NOWICJUSZ - podwórkowy kaskader (13/46)

0

Reputacja

  1. Ja mam w v65 oil moda, trafiłem kiedyś na alledrogo motocykl sprzedawany na części w którym wypatrzyłem że ma zamontowany, dałem coś około 100 więc nic nie kombinowałem sam. Tu jest opis dwóch metod modyfikacji , zwróć uwagę na drugą metodę( nie wymaga adaptera)
  2. dolny z wyjściem pod korkiem , górnym ma się wylewać na ziemie jak za dużo
  3. Cofnij się parę stron wstecz, było o tym łańcuchu. Być może jest też jak piszesz ale u mnie jak coś zaczyna klepać to znaczy że sinik nie równo pracuje i po regulacji chodzi jak nowy.
  4. Kupić wózek, podłączyć do moto. uzyskać w wydziale komunikacji zmianę ilości miejsc w moto, pozycja S.1 w dowodzie rej. do tego będzie potrzebne zaświadczenie z okręgówki. Tak to wyglądało jakieś 5 lat temu, do tego wszyscy zdziwieni czego on od nas chce.
  5. Sprzęgło nie jest metalowe a ceramizer nie modyfikuje oleju, więc można, po za tym producent ma w ofercie produkt dedykowany do motocykli( przypuszczam że ten sam szajs tylko w innym pudełku). W necie jest sporo opinii na ten temat, krytycznych też, ale tam ludzie oczekiwali remontu silnika. Zawsze byłem sceptyczny do wszelkich dodatków do silników, ale też nigdy ich nie stosowałem, tu sie skusiłem i fajnie to wyszło.
  6. czemu do diesla skoro są środki dedykowane do benzyny? Kiedyś zalewałem jakiś stp do benzyny ale czy to coś daje, nie mam pojęcia no bo jak to stwiedzić, jak dolewałem nic się nie zatkało jak nie dolewam to też nic sie nie dzieje. Natomiast skusiłem się na ceramizer do silnika bo strasznie ciężko i twardo biegi wchodziły, efekt mnie zaskoczył na tyle że dodałem go do pozostałych moich pojazdów
  7. fi32 i wszystkie 4 są jednakowe, mierzyłem gaźniki vf700 84r.
  8. Też kiedyś to wyczytałem, ale mam te maszyny w garażu . Mniejszy gabarytowo to 500 i z niego graty nie będą pasować a wiekszy 1100 . 700 i 750 różnią się skokiem tłoka i tyle, pozostałe części są identyczne
  9. Gaźniki z 750 pasują do 700,jeżeli będą inne dysze to założysz ze swoich gaźników. Z tego co mi wiadomo to te modele różniły się jedynie wałem korbowym
  10. Parę stron wcześniej ktoś naprawiał moduły i polecał jakąś firmę, musisz trochę pogrzebać w tym temacie. edit: słuchaj a może zanim wpędzisz się w koszty to niech ci sprawdzi impulsator i kostki połączeniowe, tak mi się skojarzyło bo 700 kupiłem z takim mankamentem na przednich garach i to był właśnie impulsator Kolego ja mam magny 700,750 i 2szt 1100 i faktycznie coś w tym jest co napisałeś w 750 zepsuł mi się przerywacz kierunkowskazów, normalnie tandeta, no 30 lat żeby nie wytrzymał
  11. Jaki przyrząd, jakie znowu blokowanie wałków?? Luzy zaworowe i procedura regulacji jest opisana w manualu, należy używać jednocześnie dwóch szczelinomierzy i tyle.
  12. to jest kontaktron to coś powoduje że madzia wie kiedy wyłączyć kierunkowskaz. edit: to działa tak- magnes powoduje rozwieranie styków w tej rurce, po zliczeniu impulsów można obliczyć jaka drogę madzia przejechała.. a mierząc czas między impulsami prędkość
×
×
  • Dodaj nową pozycję...