Zino R Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ale ja się nie składam więc póki co nie mam problemu :) (tzn, składam się ile tylko mogę ale póki co klatka nie przeszkadza :D) To i ja jestem spokojniejszy :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Ja to nawet nie wiem jak mi idzie. Musi mnie ktoś pooglądać i ocenić. Ale spokojnie to ja nie jeżdżę :D Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Jak usłyszałem od mojego guru jazdy na kolanie, musisz strasznie mocno dupe zwiesić z moto, praktycznie z niego zsiąść. Zmień swojego guru. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 musi być komplet . Przod i tył ten sam model Nie musi, sam przerabiałem niedawno temat. Z przodu Michelin Pilot Power, z tyłu Dunlop i jeździ się super. Zmień swojego guru. :lalag: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2012 Która się pierwsza zamyka -przednia czy tylna? Zapytałem poważnie. przód łatwiej zamknąć przy jeździe manewrowejtył łatwiej domkniesz przy wyższych prędkościach Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 zalezy jaki profil masz tego przodu jak i tylu :D Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajriszkofi Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 W Sv650 tyłu nie dało sie zamknąć. A był to qualifier 160/60:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 W Sv650 tyłu nie dało sie zamknąć. A był to qualifier 160/60:)Trzeba było motór pochylać w zakrętach :P Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Trzeba było motór pochylać w zakrętach :P Theo - jesteś Mistrzem Ciętej Riposty :icon_mrgreen: !Prawdę mówiąc, jak czytam posty o zamykaniu opon, to się dziwię - u mnie zamknąć tył, to żaden problem, ale przód mam ciągle nie domknięty - brakuje pól centymetra, ale jednak. i tak się dziwię, że można zamknąć przód, nie zamykając tyłu...Ale ja się nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Tył to formalność, przód wymaga toru i trochę skupienia :) . Edytowane 29 Maja 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) Piórko, to samo mi znajomy powiedział po tym, jak zobaczył mój motur po jakiejś sesji w Radomiu: tył to nie ma znaczenia, bo jeżeli masz niedomknięty przód to znaczy, że jeszcze masz duży zapas... zawsze można próbować w 2 osoby: Edytowane 29 Maja 2012 przez Sherman Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Sherman - dokładnie. Wiem, że mój motocykl ma ogromne możliwości, które pewnie dziś wykorzystuję w 30% albo i mniej. Ale w dwie osoby chyba nie spróbuję - wolę sama :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 Tył to formalność, przód wymaga toru i trochę skupienia :) . Generalnie nie skupiam się na zamykaniu opon, podobnie jak na schodzeniu na kolano. Skupiam się na technice i wiem, że w pewnym momencie reszta przyjdzie sama - wraz ze wzrostami prędkości. No ja mam pozamykany przód, ale nie robi to na mnie wrażenia. Kwestia odpowiedniego złożenia i tyle.Swoją drogą czy kolano i pozamykanie opon jest jakimś wyznacznikiem? That's it! :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 (edytowane) No ale już przestańcie znowu przesadzać, zamknięcie opon przychodzi z czasem samo. Kolano jest nie ważne - ważna jest szybkość. Yuby, nie bądź hipokrytą, przecież właśnie Twój styl to tłuste smażenie slajdera przez całą długość winkla :) . A to wymaga specyficznego podejścia do zakrętu. Edytowane 29 Maja 2012 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 29 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2012 No ale już przestańcie znowu przesadzać, zamknięcie opon przychodzi z czasem samo. Kolano jest nie ważne - ważna jest szybkość. . Toć przecież to właśnie napisałam :biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.