Skocz do zawartości

skladanie sie w winklach z "kolanem"


Osek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

 

Ciekawe teorie. No i jasne jest dlaczego Lorenzo vel mantequilla man znowu będzie miał mistrza w tym sezonie :) Zastanawiające jest ta uwaga o prawej nodze do lewego zakrętu na koniec - przecież to oczywiste dlaczego nie zdejmują zewnętrznej nogi.

 

PS. Czyżby tu przez chwilę ktoś rozmawiał o zakładce w poważnym tonie bez zwyczajowej lokalnej szydery? Wiosna, wiosna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szramer, na łokieć to już jest lipa, co drugi to potrafi - my pojutrze będziemy ćwiczyli "schodzenie na crash pad" ;)

Koniecznie napisz, jak Ci idzie :icon_mrgreen:

snieg padal dzis rano , zobaczymy jak bedzie jutro :blink: , szkoda ze mitas nierobi zimowek 120/180 :laugh:

WERA#111

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szramer, na łokieć to już jest lipa, co drugi to potrafi - my pojutrze będziemy ćwiczyli "schodzenie na crash pad" ;)

Koniecznie napisz, jak Ci idzie :icon_mrgreen:

 

Proponuję abyście zeszli na kask ;) hehe

http://www.youtube.com/watch?v=ZJHEBkxyp78

Pozdro :)

MONSTER ENERGY

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynamy wchodzić w temat "po co?" Kolano ma jakąś cechę użyteczności, łokieć jako konsekwencja ułożenia ciała (raczej nagatywna), za to przycieranie kaskiem to zwyczajny wygłup, nie mający innego uzasadnienia jak + do lansu i - kilka stówek za kask.

Edytowane przez koroviov

"Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zaczynamy wchodzić w temat "po co?" Kolano ma jakąś cechę użyteczności, łokieć jako konsekwencja ułożenia ciała (raczej nagatywna), za to przycieranie kaskiem to zwyczajny wygłup, nie mający innego uzasadnienia jak + do lansu i - kilka stówek za kask.

 

A po co jeździć w kółko po torze albo na kole. czy palić gumę, odpowiedz jest prosta dla funu przecież o to chyba w motocyklach chodzi. Nikt nie będzie przycierał kaskiem podczas normalnej jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Kontynuując temat zakładki.....

właściwie po co to jest? Ostatnio pierwszy raz w życiu dosiadłem fz6 na torze, przesadziłem z gazem na prostej i musiałem heblować przodem ze 150km/h w zakręcie. Wyszło tak, że zajebiście szybko pokonałem ten winkiel bo podręcznikowo heblowałem do wierzchołka zakrętu i dziwnym fartem miałem dobrą linię, co pozwoliło na szybsze odkręcenie gazu. Czyżbym sam odpowiedział sobie na pytanie, czy jednak zakładka służy czemu innemu?

Edytowane przez Adiii
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...