Skocz do zawartości

skladanie sie w winklach z "kolanem"


Osek22
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

  W dniu 28.05.2012 o 18:56, Limo napisał:

Ale ja się nie składam więc póki co nie mam problemu :) (tzn, składam się ile tylko mogę ale póki co klatka nie przeszkadza :D)

 

To i ja jestem spokojniejszy :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
musi być komplet . Przod i tył ten sam model

Nie musi, sam przerabiałem niedawno temat. Z przodu Michelin Pilot Power, z tyłu Dunlop i jeździ się super.

 

  Cytat
Zmień swojego guru.

:lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  Cytat
Która się pierwsza zamyka -przednia czy tylna?

 

Zapytałem poważnie.

 

przód łatwiej zamknąć przy jeździe manewrowej

tył łatwiej domkniesz przy wyższych prędkościach

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 29.05.2012 o 05:35, ajriszkofi napisał:

W Sv650 tyłu nie dało sie zamknąć. A był to qualifier 160/60:)

Trzeba było motór pochylać w zakrętach :P

http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATI
http://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 29.05.2012 o 06:31, theodor. napisał:

Trzeba było motór pochylać w zakrętach :P

 

Theo - jesteś Mistrzem Ciętej Riposty :icon_mrgreen: !

Prawdę mówiąc, jak czytam posty o zamykaniu opon, to się dziwię - u mnie zamknąć tył, to żaden problem, ale przód mam ciągle nie domknięty - brakuje pól centymetra, ale jednak. i tak się dziwię, że można zamknąć przód, nie zamykając tyłu...Ale ja się nie znam.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piórko, to samo mi znajomy powiedział po tym, jak zobaczył mój motur po jakiejś sesji w Radomiu: tył to nie ma znaczenia, bo jeżeli masz niedomknięty przód to znaczy, że jeszcze masz duży zapas... zawsze można próbować w 2 osoby:

 

s5kvf.jpg

Edytowane przez Sherman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  W dniu 29.05.2012 o 07:08, MSI napisał:

Tył to formalność, przód wymaga toru i trochę skupienia :) .

 

Generalnie nie skupiam się na zamykaniu opon, podobnie jak na schodzeniu na kolano. Skupiam się na technice i wiem, że w pewnym momencie reszta przyjdzie sama - wraz ze wzrostami prędkości.

 

  W dniu 29.05.2012 o 07:46, YUBY napisał:

No ja mam pozamykany przód, ale nie robi to na mnie wrażenia. Kwestia odpowiedniego złożenia i tyle.

Swoją drogą czy kolano i pozamykanie opon jest jakimś wyznacznikiem?

 

That's it! :biggrin:

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale już przestańcie znowu przesadzać, zamknięcie opon przychodzi z czasem samo. Kolano jest nie ważne - ważna jest szybkość. Yuby, nie bądź hipokrytą, przecież właśnie Twój styl to tłuste smażenie slajdera przez całą długość winkla :) . A to wymaga specyficznego podejścia do zakrętu.

Edytowane przez MSI

Sikor#44 Moto Training

https://www.facebook.com/Sikor44/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...