Skocz do zawartości

Drugi motocykl (sv650, hornet, fazer, cbr, bandit [600tki])


Rekomendowane odpowiedzi

Ja ci powiem co widziałem: sv650 ze startu bierze CBR "lekkim pierdem" (cytat ze ścigacza.pl) po przekroczeniu 130 cbr zaczyna pościg :buttrock: i kończy jak nie trudno się domyślić sukcesem w dalszej przyszłości (w mieście to jest tak że sv do kolejnych świateł dojedzie pierwsza)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglby sie wypowiedziec jakis posiadac sv 650 s, czy ma okazje jezdzic z motocyklami w stylu cbr 600, r6 itp i czy da sie z nimi smigac (zakladajac, ze nie sa to kolesie ktorzy beda jezdzic na biegu nr 2 i czekac na mnie, tylko tacy co korzystaja ze swojej mocy).
No to ja dzisiaj latałem w towarzystwie gsxr 600 i R1, a ostatnio też często z Hayką - w mieście zero problemu, na trasie to wiadomo że jak chłopaki odkręcą konkretniej to muszą później na mnie z 1-2 min. poczekać. Oczywiście mówię o krótszej trasie (Wawa-Płońsk), jak to będzie jak polecimy gdzieś dalej nie wiem ale nie sądzę żeby dali cały czas radę lecieć w granicach swoich V-max :buttrock: Generalnie bez kompleksów.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A może zupełnie inny sprzęcik. Proponuje diversion 900 turystyczna szyba idealnie chroni przed wiatrem. kuferki jak najbardziej pasują i co najważniejsze jest na kardanie moc 98km lata z kufrem do 220km/h Utrzymując na trasie 160-180 spalanie poniżej siedmiu litrów. Ja przesiadłem się z gpz750 na diversa i jestem bardzo zadowolony prowadzi się bajecznie po przejechaniu 700km tylko tylek przypominał mi że swoje już dziś wysiedziałem:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam. Za niedługo skończy się sezon a ja chciałbym się przesiąść na większą maszynę. Na razie śmigam 125-ką a rozglądałem się za nakedami 250ccm tylko w polsce mało ich jest. I mam takie pytanie czy rozsądne jest przesiadanie się od razu na 600-ki? np bardzo mi się podoba Hornet 600.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa 500 ccm rozwiaze Wam problemy na jeden czy nawet trzy sezony w zaleznosci od kasy i pasji. Dopiero po 500 - tce polecilbym 600.

 

:biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klasa 500 ccm rozwiaze Wam problemy na jeden czy nawet trzy sezony w zaleznosci od kasy i pasji. Dopiero po 500 - tce polecilbym 600.

 

:icon_twisted:

Popieram Przedmówcę. Fajniej jest przechodzić przez kolejne etapy wtajemniczenia, niż od razu być rzucanym na głębokie wody.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ee tam, kup se odrazu coś dużego to na długo starczy, a jeżdzić można wolno, ja wyszedłem z takiego założenia bo to juz mój 14 motor i więcej mi się nie chce zmieniać, przynajmniej w najbliższych kilku latach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupuj sobie 600. Ja zaczynam na tym co w profilu i jakos narazie daje rady. :) Tylko trzeba napraaaawde uwazac.....

 

edit* dodam ze to moj pierwszy motocykl.....troche to glupie ale to byla okazja.....i tak wyszlo...

 

Pozdr.

Edytowane przez fz750olecko
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...