pit_1 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 (edytowane) [sprzedales tego laptopa :) I co ty na to sruba czy sprezyna ?a laptopa mam jeszcze własnie na nim pisze w wyrku... :icon_razz: stawiam na sprężynę...ostatnio u siebie rozkręcałem napinacz...i stwierdzam że gwint jest na tyle solidny ze nie ma prawa sie wyrobic szczególnie ze on prawie sie tam nie rusza..... ewentualnie spróbować sprężynę orginalną bardziej nakręcić apropo.....w f4 z 2000roku zawory są płytkowe?? bo jeszcze tam nie zaglądałem.a serwisówki nie mam Edytowane 25 Maja 2006 przez pit_1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 podkrecalem sprezyne i to sporo i NIC niczego to nie zmienilo dalej brzeczalo tak regulacja jest plytkowa mam serwisowke ale do f4i 2001-2003 sciagnalem ja z z jakiegos amerykanskiego forum Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 w sumie na moim napinaczu są ślady ..wyślizgane takie od tarcia na odcinku gdzies 5 mm...ale moze to przez drgania..??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackmanley Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 http://www.fireblades.org/forums/honda-cbr...ain-shocks.html To jest strona z forum angielskojezycznym i gadaja chłopaki o napinaczach.Jak ktos zna angielski to niech poczyta.Ja jutro przewale te teksty przez translator i jak cos będzie to wam napisze. http://cbrworld.net/forums/thread/224632.aspxA to inna strona z forum o napinaczu.Na zdjeciu jest napinacz manualny(SPOKO) http://www.bossturbo.com/cbr/howto_cct.shtmlTo strona dla mechaników amatorów. http://hondatech.info/search/cbr/600/f4/A to strona z Serwisówkami do ściagniecia Różnych cbr'ek.Trzeba kliknać zapisz jako i masz 100Mb pdfu. Szukajcie a znajdziecie-napinacz musimy rozgryść!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 czytam powoli jedną ze stronek..i dowiaduje sie jednego tylko póki co...nowe napinacze mają niebieską kropkę..a różnią sie tym że płaska powierzchnia na sworzniu jest na dole a w starym na górze... czytam dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 temat napinaczy już jest opanowany.INFO na PW Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 michal750 a co zrobisz z cisnieniem oleju jak zalozysz napinacz mechaniczny od fzr 600? co z kanalikiem ktory podaje olej na napinacz hydrauliczny. Wydaje mi sie ze nie wskazane by bylo go zatkac. Ewentualnie zamknac obieg..?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jackmanley Opublikowano 26 Maja 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 temat napinaczy już jest opanowany.INFO na PWco znaczy info na PW? michal750 a co zrobisz z cisnieniem oleju jak zalozysz napinacz mechaniczny od fzr 600? co z kanalikiem ktory podaje olej na napinacz hydrauliczny. Wydaje mi sie ze nie wskazane by bylo go zatkac. Ewentualnie zamknac obieg..??Kanalik przalatuje dalej i ciśnienie nie jest zamykane(jest poprostu przelot aby nie zakłucać cisnień oleju) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 temat napinaczy już jest opanowany.INFO na PW ...Piotr jak jesteś wstanie podzielić się z kimś na PW to napisz na forum normalnie , co za różnica... myślę, że klientów Ci przez to nie ubędzie mimo wszystko... :icon_razz: powiedziałeś A to powiedz więcej.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 co znaczy info na PW?Kanalik przalatuje dalej i ciśnienie nie jest zamykane(jest poprostu przelot aby nie zakłucać cisnień oleju)A to znaczy tylko tyle coby nie zaśmiecać 4um prywatnymi problemami Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Psh Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 (edytowane) Panie Piotrze a czy jest jakis sposob na regeneracje albo modyfikacje napinacza hydraulicznego w F2?, kupilem nowy i dalej halasuje, stary nie wyglada na bardzo zurzyty.Problem tkwi w tym ze wymienilem lancuszek i napinacz na NOWE i dalej slysze halas, jakby zapowietrzal sie napinacz, bo gdy go odopowietrze to chodzi cicho, ale po kilku startach i gaszeniu silnika dzwoni znowu w przedziale 2-3tys/obr. Wymieniam w poniedzialek kola zebate walkow rozrzadu, jesli to nie da efektu to chyba sie wezme za pompe oleju(moze nie daje dostatecznego cisnienia). Co Pan mysli o napinaczu z FZR? pozdrawiam foty napinacza:http://img112.imageshack.us/img112/8868/img59543ih.jpghttp://img112.imageshack.us/img112/2599/img59576qm.jpg Edytowane 26 Maja 2006 przez Psh Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 nigdy nie słyszałem o wymianie napinacza na FZRa do oryginalnych napinaczy zakładam części HRC Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 (edytowane) michal750 a co zrobisz z cisnieniem oleju jak zalozysz napinacz mechaniczny od fzr 600? co z kanalikiem ktory podaje olej na napinacz hydrauliczny. Wydaje mi sie ze nie wskazane by bylo go zatkac. Ewentualnie zamknac obieg..??Mowiono mi ,ze to nie przeszkadza. Zatyka sie otwor i nie ma problemow. W sumie to jestem ciekaw czy olej ktory wplywa do napinacza pozostaje w nim i powoduje naprezenie czy tez wyplywa z niego i wraca do silnika?? Tutaj fotki mechanicznego napinacza od FZR ktorego wkrotce bede probowal zalozyc:http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6904acc6336f9d2d.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5a9ccb45922fd69a.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ea2d28183191eaed.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/14a7f86390f366b0.html temat napinaczy już jest opanowany.INFO na PWNie mozna wyslac priva. Chyba zapelniona skrzynka. Edytowane 26 Maja 2006 przez michal750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit_1 Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 nigdy nie słyszałem o wymianie napinacza na FZRa do oryginalnych napinaczy zakładam części HRC czyli Panie Piotrze mamy wziąć pod uwage czesci HRC nawet w f4 i problem bedzie rozwiązany...czy tak?? :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redline Opublikowano 31 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2006 czytam powoli jedną ze stronek..i dowiaduje sie jednego tylko póki co...nowe napinacze mają niebieską kropkę..a różnią sie tym że płaska powierzchnia na sworzniu jest na dole a w starym na górze... czytam dalej Napinacz który kupiłem miał dwie niebieskie kropki a jego numer to 14520-MBW-J23.Mój oryginalny miał czrną kropkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.