pelocik Opublikowano 29 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2009 O fuck, jeżeli jest taka jakośc, to sobie je odpuszczę. Trzeba będzie coś innego pokombinowac :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 4 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2010 Orientuje się ktoś co to za malowanie cebry? : http://img46.imageshack.us/i/f2suka.jpg/ Nie moge nigdzie znalezc jak wyglada w kompletnym malowaniu ze wszystkimi plastikami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 9 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2010 Nie kojarze takiego malowania w F2. To byla chyba wlasna wydumka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 10 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2010 Nie kojarze takiego malowania w F2. To byla chyba wlasna wydumka Na 100 % nie jest to żadna "wydumka" tylko oryginalne malowanie. Mysle ze byla to wersja robiona na rynek amerykanski, silnik mial dodatkowo PAIR - to taki dodatkowy uklad oczyszczania glowicy silnika ze spalin. Byc moze byla to jakas limitowana edycja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 11 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2010 A ja sie nadal bede upieral przy swoim. Przerzucilem w swym zyciu kilkadziesiat F2, znam malowania na wszystkie rynki i nigdy takiego nie widzialem. Wystarczy spojrzec na znaczek Hondy by stwierdzic, ze w fabryce nie przykleili by go pod tak duzym skosem. Ale dla porownania: http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/1%20029.jpg http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC02513.JPG http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/2.JPG http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC08140.JPG http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC00751.JPG http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC04212.JPG http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC01566.JPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nico Opublikowano 12 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2010 To jest na 100% oryginalne malowanie co potwierdzil dobry lakiernik. Upieram sie przy jakiejs limitowanej edycji... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam Panowie ! problem mam... w moim motocyklu do wymiany kwalifikują się uszczelniacze przedniego zawieszenia (F4 02' 29tyś km) .. temat był pewnie nie raz poruszany jednak mam problemy z odszukaniem jakichkolwiek informacji na temat wymiany .. stąd moja prośba .. czy ktoś mógłby opisać mi mniej więcej krok po kroku jak się z tym uporać ? wydaj mi się że powinienem sobie z tym poradzić (chęci są, narzędzia również, jakieś pojecie o mechanice mam tzn podstawowe wymiany takie jak napęd klocki hamulcowe płyny oleje czy filtry wymieniam sam ), generalnie chciałbym prosić o wskazówki na co w szczególności zwrócić uwagę podczas demontażu jak i montażu poszczególnych elementów przedniego zawieszenia. jeszcze jedno jaki olej będzie w miarę odpowiedni ? jakie uszczelniacze ? (posiadam serwisówkę ) z góry serdeczne dzięki za info ! pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 Witam Panowie ! problem mam... w moim motocyklu do wymiany kwalifikują się uszczelniacze przedniego zawieszenia (F4 02' 29tyś km) .. temat był pewnie nie raz poruszany jednak mam problemy z odszukaniem jakichkolwiek informacji na temat wymiany .. stąd moja prośba .. czy ktoś mógłby opisać mi mniej więcej krok po kroku jak się z tym uporać ? wydaj mi się że powinienem sobie z tym poradzić (chęci są, narzędzia również, jakieś pojecie o mechanice mam tzn podstawowe wymiany takie jak napęd klocki hamulcowe płyny oleje czy filtry wymieniam sam ), generalnie chciałbym prosić o wskazówki na co w szczególności zwrócić uwagę podczas demontażu jak i montażu poszczególnych elementów przedniego zawieszenia. jeszcze jedno jaki olej będzie w miarę odpowiedni ? jakie uszczelniacze ? (posiadam serwisówkę ) z góry serdeczne dzięki za info ! pozdrawiam http://www.honda-cbr.pl/forum/cbr-600f-f21-50.html może tu coś bedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 http://serwisy.gazeta.pl/motocykle/1,56423,1976940.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 3 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2010 w sieci jest maasa poradników jak to zrobić. a jakie uszczelniacze możesz sprawdzić na stronie larssona wg. typu motocykla. pzdr Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek.) Opublikowano 14 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2010 (edytowane) Witam wszystkich f4-owcow :smile: maniek-mariusz- honda cbr600f42000- okolice Łomży Ale widze ze juz niewiele ludków tu zaglada ostatnio - pozdrawiam cbr-owcow Edytowane 14 Marca 2010 przez maniek.) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
88dawid88 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Moze robimy maly zlocik 2 dniowy cbr 600 albo polecimy w jakas trase... kto ma blisko do Legnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rusan150 Opublikowano 31 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2010 Witam jestem Paweł od kilku miesięcy posiadam CBR600 F4i jestem z okolic Suwałk. SZEROKOŚCI !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pi00r3k Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 Witam panowie. Mozecie mi powiedzieć ile palą wasze F3? Mi wychodzi ok 9 litrów/100 km... troche pomieście, trasy (140-180 km/h). Spalenie w normie czy cos nie tak? Drugie pytanie: jak ustawić kranik na RES a jak na ON? Nie mam nalepek ani zadnych oznaczen na kraniku i nie wiem czy jezdze na rezerwie czy na otwartym. pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 10 Czerwca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2010 (edytowane) Strzałka do góry to RES, do dołu to ON. Spalanie jeszcze w normie ale dość wysokie :wink: Mi obecnie F3 pali 7-7,5l, minimalnie zdarzyło się około 5,5, maksymalnie wciągnęła 11. Jak spalanie rośnie "ot tak" przy niezmiennych innych czynnikach to warto pomyśleć o regulacji gaźników, wymianie filtra powietrza itp. (u mnie, przed tymi czynnościami paliła więcej, teraz przy takiej samej jeździe pali mniej) Edytowane 10 Czerwca 2010 przez michal1988 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.