Skocz do zawartości

Posiadacze HONDA CBR 600 łączmy się! ( CBR600 )


Rekomendowane odpowiedzi

Nie kojarze takiego malowania w F2.

To byla chyba wlasna wydumka

 

Na 100 % nie jest to żadna "wydumka" tylko oryginalne malowanie.

Mysle ze byla to wersja robiona na rynek amerykanski, silnik mial dodatkowo PAIR - to taki dodatkowy uklad oczyszczania glowicy silnika ze spalin.

Byc moze byla to jakas limitowana edycja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja sie nadal bede upieral przy swoim. Przerzucilem w swym zyciu kilkadziesiat F2, znam malowania na wszystkie rynki i nigdy takiego nie widzialem.

Wystarczy spojrzec na znaczek Hondy by stwierdzic, ze w fabryce nie przykleili by go pod tak duzym skosem. Ale dla porownania:

http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/1%20029.jpg

http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC02513.JPG

http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/2.JPG

http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC08140.JPG

http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC00751.JPG

http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC04212.JPG

http://www.misiu.spinet.pl/cbr/slides/DSC01566.JPG

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam Panowie !

 

problem mam... w moim motocyklu do wymiany kwalifikują się uszczelniacze przedniego zawieszenia (F4 02' 29tyś km) .. temat był pewnie nie raz poruszany jednak mam problemy z odszukaniem jakichkolwiek informacji na temat wymiany ..

 

stąd moja prośba .. czy ktoś mógłby opisać mi mniej więcej krok po kroku jak się z tym uporać ?

wydaj mi się że powinienem sobie z tym poradzić (chęci są, narzędzia również, jakieś pojecie o mechanice mam tzn podstawowe wymiany takie jak napęd klocki hamulcowe płyny oleje czy filtry wymieniam sam ), generalnie chciałbym prosić o wskazówki na co w szczególności zwrócić uwagę podczas demontażu jak i montażu poszczególnych elementów przedniego zawieszenia.

 

jeszcze jedno jaki olej będzie w miarę odpowiedni ? jakie uszczelniacze ? (posiadam serwisówkę )

 

z góry serdeczne dzięki za info !

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie !

 

problem mam... w moim motocyklu do wymiany kwalifikują się uszczelniacze przedniego zawieszenia (F4 02' 29tyś km) .. temat był pewnie nie raz poruszany jednak mam problemy z odszukaniem jakichkolwiek informacji na temat wymiany ..

 

stąd moja prośba .. czy ktoś mógłby opisać mi mniej więcej krok po kroku jak się z tym uporać ?

wydaj mi się że powinienem sobie z tym poradzić (chęci są, narzędzia również, jakieś pojecie o mechanice mam tzn podstawowe wymiany takie jak napęd klocki hamulcowe płyny oleje czy filtry wymieniam sam ), generalnie chciałbym prosić o wskazówki na co w szczególności zwrócić uwagę podczas demontażu jak i montażu poszczególnych elementów przedniego zawieszenia.

 

jeszcze jedno jaki olej będzie w miarę odpowiedni ? jakie uszczelniacze ? (posiadam serwisówkę )

 

z góry serdeczne dzięki za info !

 

pozdrawiam

 

 

 

http://www.honda-cbr.pl/forum/cbr-600f-f21-50.html

może tu coś bedzie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich f4-owcow :smile:

 

maniek-mariusz- honda cbr600f42000- okolice Łomży

 

 

 

 

Ale widze ze juz niewiele ludków tu zaglada ostatnio - pozdrawiam cbr-owcow

Edytowane przez maniek.)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Witam panowie.

 

Mozecie mi powiedzieć ile palą wasze F3?

 

Mi wychodzi ok 9 litrów/100 km... troche pomieście, trasy (140-180 km/h). Spalenie w normie czy cos nie tak?

 

Drugie pytanie: jak ustawić kranik na RES a jak na ON? Nie mam nalepek ani zadnych oznaczen na kraniku i nie wiem czy jezdze na rezerwie czy na otwartym.

 

pozdrawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Strzałka do góry to RES, do dołu to ON.

Spalanie jeszcze w normie ale dość wysokie :wink: Mi obecnie F3 pali 7-7,5l, minimalnie zdarzyło się około 5,5, maksymalnie wciągnęła 11. Jak spalanie rośnie "ot tak" przy niezmiennych innych czynnikach to warto pomyśleć o regulacji gaźników, wymianie filtra powietrza itp. (u mnie, przed tymi czynnościami paliła więcej, teraz przy takiej samej jeździe pali mniej)

Edytowane przez michal1988
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...