bahama Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 chodzi mi o to czy powinno coś mrugać w momencie gdy motocykl stoi sobie bez kluczyka w stacyjce ? pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 chodzi mi o to czy powinno coś mrugać w momencie gdy motocykl stoi sobie bez kluczyka w stacyjce ? pozdro. tylko jak włożysz kluczyk do stacyjki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bahama Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 hmm sprawdziłem własnie z kluczykiem i .. wkładam kluczyk przekręcam i zaświecają sie wszystkie kontrolki łącznie z tą która sygnalizuje iż są zbyt wysokie obroty i nic poza tym ... na obrotmierzu jest symbol oznaczający kluczyk i zaraz obok niego kontrolka ; czy to ta od HISS-a ? jezeli tak to nie świeci nawet jezeli kluczyj znajduje sie w stacyjce w pozycji "0" bądź w pozycji "1" (tzn albo przekręcony albo nie ) ;) dlaczego ów kontrolka sie nie zaświeca ? :( pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 24 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2009 hmm sprawdziłem własnie z kluczykiem i .. wkładam kluczyk przekręcam i zaświecają sie wszystkie kontrolki łącznie z tą która sygnalizuje iż są zbyt wysokie obroty i nic poza tym ... na obrotmierzu jest symbol oznaczający kluczyk i zaraz obok niego kontrolka ; czy to ta od HISS-a ? jezeli tak to nie świeci nawet jezeli kluczyj znajduje sie w stacyjce w pozycji "0" bądź w pozycji "1" (tzn albo przekręcony albo nie ) ;) dlaczego ów kontrolka sie nie zaświeca ? :( pozdro. tak to ta kontrolka, czemu nie działa?? przepaliła się?? jakiś styk nie trzyma?? oblukaj pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 25 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2009 (edytowane) Do bardziej doświadczonych. :cool: Zastanawiam się: kapeć tylny Michelin Pilot Sport czy Pilot Road. Sugerując się nazwą to dla mnie raczej Road (taki styl jazdy) ale wolę zapytać kogoś obeznanego z tematem. Ps 1 dlaczego na allegro P Road jest droższa Ps 2 czy ktoś kupował oponki od tego gościa z Zabrza http://www.moto.allegro.pl/item554844646_p...super_cena.html Edytowane 25 Lutego 2009 przez Sopelblue Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 Do bardziej doświadczonych. :cool: Zastanawiam się: kapeć tylny Michelin Pilot Sport czy Pilot Road. Sugerując się nazwą to dla mnie raczej Road (taki styl jazdy) ale wolę zapytać kogoś obeznanego z tematem. Ps 1 dlaczego na allegro P Road jest droższa Ps 2 czy ktoś kupował oponki od tego gościa z Zabrza http://www.moto.allegro.pl/item554844646_p...super_cena.html mimo iż tego sie nie robi ja jednak popełnie ten błąd i odpowiem pytaniem na pytanie: a dowiadywałeś się z jakiego rocznika są dane kapcie?? ja mimo wszystko poleciłbym CI Sporty - lepiej trzymają w winklach - szybciej zużywają się od Roadów pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 ja mimo wszystko poleciłbym CI Sporty - lepiej trzymają w winklach - szybciej zużywają się od Roadów Niestety dużo szybciej. Na turystycznych gumach moża liczyć na 3-4 razy większe przebiegi w porównaniu do sportowych. Pewnie też dlatego są droższe. Wszystko zależy od stylu jazdy. Turystyczne kapcie też zapewniają dobrą przyczepność i jeśli ktoś nie jeździ ekstremalnie w winklach to powinny spokojnie wystarczyć. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sopelblue Opublikowano 26 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2009 mimo iż tego sie nie robi ja jednak popełnie ten błąd i odpowiem pytaniem na pytanie: a dowiadywałeś się z jakiego rocznika są dane kapcie?? Tak. Dzwoniłem i gość mówił, że te opony są z 08 lub nawet 09 chodzi o to że za tą cenę na bieżąco mu idą i nie są starsze niż z 2008 r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk88 Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Tak. Dzwoniłem i gość mówił, że te opony są z 08 lub nawet 09 chodzi o to że za tą cenę na bieżąco mu idą i nie są starsze niż z 2008 r to jeżeli planujessz tylko jazdę turystyczą to weź Road'y pozdrowiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 (edytowane) Tak. Dzwoniłem i gość mówił, że te opony są z 08 lub nawet 09 chodzi o to że za tą cenę na bieżąco mu idą i nie są starsze niż z 2008 r Na bieżąco powiadasz. A komplet pilot sportów w tym rozmiarze za 900zl to dobra cena? Ee, już widzę że nie :). Edytowane 27 Lutego 2009 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
squod Opublikowano 27 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2009 Mialem w CBR 600 F roady i sporty Dla mnie roady sie nie sprawdzily zbyt duzo uslizgow powodowala ta guma Sporty - sporo lepsze, jak trafisz w dobrej cenie to bierz Dodam tylko ze smigalem troszke ostrzej i najlepiej sie czulem na bardzo miekkich mieszankach :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Jeśli chodzi o oponki do cbr'ki w wersji F to ja polecam Conti Road Attack. Jeździłem na nich w zeszłym sezonie, zrobiłem jakieś 6-7 tys i zużycie delikatne. Do tego dobrze trzymają, uślizgów prawie w ogóle nie zaliczyłem. Wybrałem je dlatego, że szukałem dobrego kompromisu między turystycznymi a czymś nadającym się do większych "szaleństw". Widziałem je też u paru osób latających na torze - chwalili sobie ich zakup. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 28 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2009 Skoro mowa o Conti Road Attack, to szepne, ze mam komplet do CBRki na sprzedanie. Fotki tutaj: http://www.misiu.spinet.pl/opony/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mel Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Panowie i panie :) Piszę do was z małą prośbą. Wg mnie to najbardziej stosowny temat. Chcę się przesiąść z Fazera na F4i. W czym tkwi problem. Ano w tym, że lubię se wyskoczyć w dalszą trasę z mą lubą na plecach. Czy da się to wytrzymać? Chce brać wersję z łączoną kanapą. Wygląda na sporą i wygodną więc mam nadzieję że mi dziewczyna nie będzie narzekała. Jakbyście się mogli ustosunkować do tego :) I jeszcze jedno. Gdzie można znaleźć wszystkie malowania jakie występowały? Bo np znlazłem CBR ma napisane na plastikach F4i sport ale wersja jest z dużą kanapą:/ No i na co patrzeć kupując. Co się lubi sypać? Co pęka. Gdzie cieknie? :D Pozdrawiam i dzięki :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ArnolD84 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Tu masz kolego malowania orginalne wszystkich modeli cbr 600 także możesz sobie luknąc mniej więcej :) Swoją drogą własnie mój kolega pare dni temu też zakupił f4i sport,ale wykonał tylko jazdę próbną wiec za wiele powiedzieć jeszcze nie moze, wszystko wyjdzie w praniu :) a poniżej owy link : HONDA CBR 600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.