Golas Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Mam taki mały problem jestem Posiadaczem Dniepra i troche mnie irytuje to ze zasze wloke się w ogonie podczas wszelakich przejazdów, z kumplami Chce jezdzić szybko i z koszem ( Mam dyfer "8" i ze skrzynią nie było nic kombinowanego ) - Czy dyfer "9" bedzie dla niego dobry i o ile sie zwiekszy predkosc moto - Zakładał ktoś dyfer "10" do sprzetu z koszem ?? - Podobno można dostać zebatki do skrzyni biegów tzw. "szybka czwórka" i na i ile bo coś takiego pomogło - I moze jescze adres kogoś kto takie czesci mogł by mi dostarczyc i zeby troche one posłużyłu bo podobno bardzo łatwo trafić na bubel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Od razu montuj dyfer 9. Na motoweteranie w Łodzi można bardzo łatwo dostać w dobrym stanie. A tak na wstępie to wyreguluj pożonnie gażniki i zapłon bo coś mi się zdaje że od tego trza zacząć. Zależy o jakich prędkościach myślisz. Bierz pod uwage że to nie jest motocykl do szybkiej jazdy. Myśle że po regulacji gaźników, zapłonu, dobrego napompowania opon i wymianie dyfra na 9 będzie ładnie chodził. Ja tak miałem i musze powiedzieć ze byłem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2006 Rónież polecma dyfer 9. Dziesiątka jest TYLKO dla solówek, chyba że silnik jest dłubany i jest trochę więcej mocy. Wtedy 10 w zaprzęgu może dać radę, o ile kierowca nie będzie się obawiał zasuwać rusłanem z wózkiem prędkościami nieprzewidzianymi dla hamulców i zawieszeń. Ja solówką na 9 jechałem lekko ponad 130km/h. Było soczyście na tyle, że z wózkiem bałbym się to powtórzyć (obstrahując od tego, czy z koszem silnik miałby się siłe wkręcić w obroty, czy nie...).Zapłon i gaźniki to klucz do sukcesu.Pozdrawiam, Michał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2006 Na szybkiej 4 ( 0,5 zeba więcej ) i dyfrze 9 dnieperek idzie 140 oczywiście solo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Chce jezdzić szybko i z koszem wybacz ale to stwierdzenie wywoluje u mnei tylko.... :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepik Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Golas pamietaj że rozpędzonego Rusłana trzeba czasami dość nagle zatrzymać. A z tym bywa często o wiele gorzej niż rozpędzaniem. :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Ruska z koszem nagle zatrzymac i to przy wiekszej predkosci ? Solowke rozpedzona do 100km/h mozna co najwyzej - widzac z daleka przeszkode - probowac spowalniac (a najlepiej przeszkode ominac) - przynajmniej u mnie na tych polbebnach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 24 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2006 (edytowane) eyrj Edytowane 24 Kwietnia 2006 przez ural_zgora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 hehehe, Pipcyk, sorry ale jak Ty sobie wyobrazasz " 0,5 zeba wiecej" ??? :D))))))) tak, a poza tym to faktycznie - ja kiedys jechalem moim Uralem z koszem na dyfrze 8 z pasazerem w koszu 105 km/h na kawalku prostej i to byla juz smierc w oczach.. Golas, nie wiem ile Ty chcesz jezdzic z zaprzegiem ale pamietaj ze to niesymetryczny "twor" i czasem dziwnie sie zachowuje, ja mialem przypadek ze zostalem nakryty motocyklem z koszem-zaprzeg lezal do gory kolami a ja pod nim z zablokowana noga wiec zastanow sie co do predkosci..Poza tym pamietaj ze po zmianie przelozenia w widoczny sposob zmieni sie przyspieszenie motocykla na wszystkich biegach.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Dokładnie, trójkę będziesz wykręcał, a czwórk będzie nadbiegiem bez przyspieszenia. Nie mówiąc już o spalaniu, które powinno wzrosnąć, bo będziesz mocniej otwierał przepustnice, silnik zassie więcej powietrza z paliwem, a czego nie dopali, to wypluje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Chłopaki co do zatrzymania wiadomo że to jest jak trumna, jak rozbujasz i coś Ci wyskoczy to paciorek. Spalanie wiadomo że wzrośnie, ale coś za coś:D widzisz student 130km/h leciał a pomyśl jakbyś miał nagle malucha zatrzymac ze 110?? to rusek ma droge chamowania jeszcze dluzsza, czego sie nie robi dla emocji<lol> Załóż ten dyfer, wyreguluj wszystko i niech Bóg nad Tobą świeci, obyś był rozważny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Ja tak pałowałem raz w życiu na długim, prostym i pustym odcinku drogi. Zero dziur, więc zawiecha nie była patrzebna, a ze było pusto - hamulców nie tykałem. Prędkość wyłącznie emocjogenna, nie do stosowania nawet w trasie :D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Panowie ja chce tylko zeby dobił do 105 i nic wiecej... Jak na razie jedzie mi 85 km/h Powiem tylko tyle ze zastosowałem ciekawy paten w nim być może to wlasnie to go tak spowalnia: Gażnik od malucha zamontowany na kolektorze wygietym z rury wodnej :D Silnik na wolnych pracuje równo i spokojnie ale na wysokich to chyba ma problemy , niewiem musze kiedy zalozyc normalne gaźniki i sprobować z nimi :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Ale po co kombinować jak kuń pod górę? Nie lepiej raz a dobrze wyregulować seryjne gaźniki? A jak chcesz 105km/h to wystarczy ci spokojnie dyfer 9. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2006 Witam a może umawiaj się na wypady z posiadaczami takich samych sprzętów i po problemie V-maxa na sprzęcie, 95 z koszem to już jest V-max reszta w plus jest do osiągnięcia bez problemowo tylko zacznij najpierw od hamulców jakieś tarczowe albo hydrauliczne a potem dopiero 220 z koszem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.