Skocz do zawartości

V max w Rusie


Golas
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki mały problem jestem Posiadaczem Dniepra i troche mnie irytuje to ze zasze wloke się w ogonie podczas wszelakich przejazdów, z kumplami

 

Chce jezdzić szybko i z koszem ( Mam dyfer "8" i ze skrzynią nie było nic kombinowanego )

 

- Czy dyfer "9" bedzie dla niego dobry i o ile sie zwiekszy predkosc moto

 

- Zakładał ktoś dyfer "10" do sprzetu z koszem ??

 

- Podobno można dostać zebatki do skrzyni biegów tzw. "szybka czwórka" i na i ile bo coś takiego pomogło

 

- I moze jescze adres kogoś kto takie czesci mogł by mi dostarczyc i zeby troche one posłużyłu bo podobno bardzo łatwo trafić na bubel

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Od razu montuj dyfer 9. Na motoweteranie w Łodzi można bardzo łatwo dostać w dobrym stanie. A tak na wstępie to wyreguluj pożonnie gażniki i zapłon bo coś mi się zdaje że od tego trza zacząć. Zależy o jakich prędkościach myślisz. Bierz pod uwage że to nie jest motocykl do szybkiej jazdy. Myśle że po regulacji gaźników, zapłonu, dobrego napompowania opon i wymianie dyfra na 9 będzie ładnie chodził. Ja tak miałem i musze powiedzieć ze byłem bardzo zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rónież polecma dyfer 9. Dziesiątka jest TYLKO dla solówek, chyba że silnik jest dłubany i jest trochę więcej mocy. Wtedy 10 w zaprzęgu może dać radę, o ile kierowca nie będzie się obawiał zasuwać rusłanem z wózkiem prędkościami nieprzewidzianymi dla hamulców i zawieszeń. Ja solówką na 9 jechałem lekko ponad 130km/h. Było soczyście na tyle, że z wózkiem bałbym się to powtórzyć (obstrahując od tego, czy z koszem silnik miałby się siłe wkręcić w obroty, czy nie...).

Zapłon i gaźniki to klucz do sukcesu.

Pozdrawiam, Michał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ruska z koszem nagle zatrzymac i to przy wiekszej predkosci ?

Solowke rozpedzona do 100km/h mozna co najwyzej - widzac z daleka przeszkode - probowac spowalniac (a najlepiej przeszkode ominac) - przynajmniej u mnie na tych polbebnach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehehe, Pipcyk, sorry ale jak Ty sobie wyobrazasz " 0,5 zeba wiecej" ??? :D)))))))

 

tak, a poza tym to faktycznie - ja kiedys jechalem moim Uralem z koszem na dyfrze 8 z pasazerem w koszu 105 km/h na kawalku prostej i to byla juz smierc w oczach.. Golas, nie wiem ile Ty chcesz jezdzic z zaprzegiem ale pamietaj ze to niesymetryczny "twor" i czasem dziwnie sie zachowuje, ja mialem przypadek ze zostalem nakryty motocyklem z koszem-zaprzeg lezal do gory kolami a ja pod nim z zablokowana noga wiec zastanow sie co do predkosci..

Poza tym pamietaj ze po zmianie przelozenia w widoczny sposob zmieni sie przyspieszenie motocykla na wszystkich biegach..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie, trójkę będziesz wykręcał, a czwórk będzie nadbiegiem bez przyspieszenia. Nie mówiąc już o spalaniu, które powinno wzrosnąć, bo będziesz mocniej otwierał przepustnice, silnik zassie więcej powietrza z paliwem, a czego nie dopali, to wypluje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki co do zatrzymania wiadomo że to jest jak trumna, jak rozbujasz i coś Ci wyskoczy to paciorek. Spalanie wiadomo że wzrośnie, ale coś za coś:D widzisz student 130km/h leciał a pomyśl jakbyś miał nagle malucha zatrzymac ze 110?? to rusek ma droge chamowania jeszcze dluzsza, czego sie nie robi dla emocji<lol> Załóż ten dyfer, wyreguluj wszystko i niech Bóg nad Tobą świeci, obyś był rozważny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak pałowałem raz w życiu na długim, prostym i pustym odcinku drogi. Zero dziur, więc zawiecha nie była patrzebna, a ze było pusto - hamulców nie tykałem. Prędkość wyłącznie emocjogenna, nie do stosowania nawet w trasie :D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja chce tylko zeby dobił do 105 i nic wiecej...

 

Jak na razie jedzie mi 85 km/h

 

Powiem tylko tyle ze zastosowałem ciekawy paten w nim być może to wlasnie to go tak spowalnia:

 

Gażnik od malucha zamontowany na kolektorze wygietym z rury wodnej :D

 

Silnik na wolnych pracuje równo i spokojnie ale na wysokich to chyba ma problemy , niewiem musze kiedy zalozyc normalne gaźniki i sprobować z nimi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a może umawiaj się na wypady z posiadaczami takich samych sprzętów i po problemie V-maxa na sprzęcie, 95 z koszem to już jest V-max reszta w plus jest do osiągnięcia bez problemowo tylko zacznij najpierw od hamulców jakieś tarczowe albo hydrauliczne a potem dopiero 220 z koszem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...