W książce z 1960 r. "Motocykle nowoczesne" podano, że zarówno CZ 175, CZ 250 jak i 350 miały prądnice o mocy 45W, natomiast fabryczny aku to 6V/14 Ah. Ale myślę że z tą jedenastką, którą kupiłeś też będzie dobrze.
Zawsze tak się dzieje po zamknięciu dopływu paliwa że jak się kończy paliwo w komorze pływakowej to obroty zwiększają się. Mówię tutaj o obrotach biegu jałowego. Po prostu jest to skutek zubażania się mieszanki. A do ilu obrotów powinien się kręcić ten silnik? Sprawdzałeś kolor elektrod świecy? Jak moto zachowuje się podczas jazdy? Jak przyspiesza? Bo jak jest OK to nic bym nie kombinował
Podaj więcej szczegółów. Brzęczy tylko na wolnych? A po zwiekszeniu obrotów już nie? A może jest luz na sworzniu tłokowym. Przygladałeś sie mu przed założeniem tłoka? pozdrawiam
witam Nie mogę ustawić wolnych obrotów w Awo. Jeżeli już uda mi się ustawić jako takie obroty to po dodaniu gazu nie spadają one do wartości uprzednio ustawionej tylko utrzymują się na wyższym poziomie przez kilkanaście sekund, następnie spadają stopniowo aż do zgaśnięcia silnika. Jeżeli wykręcę maksymalnie wkręt od regulacji wonych obrotów to obroty po przygazowaniu ładnie spadają (tak jak powinny) ale oczywiście silnik natychmiast gaśnie. Gaźnik mam pegazowski. Silnik na pewno nie łapie lewego powietrza - powierzchnia przylegania gaźnika do głowicy jest dotarta. Czy spotkał się ktoś już z podobnym problemem? pozdr
dane z instrukcji: " dopuszczalne obciążenie z przyczepą (licząc ciężar ładunku i 3 osoby)- 300kg - ciężar motocykla z pełnymi zbiornikami i przyczepą oraz kompletnym wyposażeniem - 370kg" Niestety pozostałych danych o które pytasz nie ma.
Kiedyś na Discovery był dokument o takich wyścigach w Niemczech. Nieźle dziadki dawały. Aż coś mi się robiło jak gościu zajeździł Beemkę (nie pamiętam jaki model i dokładnie z którego roku - ale z lat 50 tych). Wygrał wtedy w obłokach dymu palonego oleju. :buttrock:
Bo dobrze wyregulawać mechaniczny regulator to nie jest takie halo. No i przede wszystkim musi być w 100% sprawny zeby była mowa o jakiejkolwiek regulacji . Najlepiej jakbyś poczytał pierwszą część opracowania p. Sałka zserii " Naprawiamy i usprawniamy klasyczne motocykle". Tam właśnie budowa, regulacja i naprawa mech. reglerów jest opisana b. dobrze.