Kurde a ja tam w woju byłem, podobno tej jednostki już nie ma to może pas startowy został i można pośmigac na czas.Dwadzieścia lat tam nie byłem, może podjadę obadac stare kąty. ;)
Jestem po sprawdzeniu pasowania sworzni almotu do tłoków, bajka po nagrzaniu pięknie wchodzą palcem i momentalnie zaciskają się odbierając ciepło więc jest cymes. :notworthy:
Almot produkuje tłoki do dolniaków, są z offsetem i przy 0,06 dobrze jak narazie się sprawują są w 4 nprawczych rozmiarach, więc Panowie koniec pierniczenia i szukania,tulejowania,kombinowania.
Aluminium się anoduje , skup się raczej na znalezieniu przyczyny a nie na samych laskach, jeśli w innych silnikach działa to znaczy że masz coś skopane np. przytarte koniki, a laski wymień jak są pogięte i zostaw w spokoju.
Na każdym forum są Ludzie i ludziska, powiem tylko tyle że dzięki redmotorz poznałem kilku miłych ludzi z bliskiej okolicy i czasem się spotykamy na wspólne oranko i to mi wystarczy. :icon_razz:
Będą święta czas refleksji, postanowień- proponuje każdy dzień bez złośliwości jest dniem lepszym od innych Np. w tym roku 5 dni bez złośliwych uwag, w następnym roku +5 dni, policz ile będziesz miał lat jak będziesz umiał przekazach swoją wiedzę innym bez zbędnych złośliwości. Mam takiego samego siostrzeńca a on bez zmian. ;)
Panowie zrobić można wszystko tylko jak to będzie się drogi trzymało, jak wyważyć motocykl i nie zapominajmy o momencie obrotowym ruskie boksery mają sporo na dole a kaszlak to odkurzacz.
Prince złośliwcze jeden :icon_biggrin: nie do piramidki tylko do grona blisko mieszkających i od czasu do czasu spotykających się-nie do końca poważnych ludzi :smile: jak wiadomo forum jest ogólnie dostępne więc, czemu sam tam nie zawitasz??
Pavello a może zajrzysz na www.redmotorz.pl i może się przyłączysz, zapraszamy... http://video.google.pl/videoplay?docid=-29...448412657&hl=pl Ile razy to oglądam mam banana na gębie przez cały dzień...
Może się podzielisz wiedzą i zdradzisz od czego masz ten regler, i jeszcze jedno coraz więcej osób zaczyna narzekac na regeneracje wałów Panów z Łomianek z ul. Kwiatowej pewnie mają za dużo zleceń bo robią na odpiernicz się a to boli, zwłaszcza klienta.
Nie radzę wklejac łożysk wału na loctite, przednie łożysko jest stabilizowane w koszu który jest zamykany specjalnym deklem który ma odpowiednie podtoczenie dociskające zewnętrzną bieżnie łożyska. Tylne łożysko należy wymienic na NJ207E - wałeczkowe jednostronnie rozbieralne łatwo wtedy rozbierac tylny dekiel i czyścic rozrzutnik oleju bo zostaje tylko bieżnia a co najważniejsze tylne łożysko niweluje luzy powstające przy różnicy rozszerzalności obudowy silnika i wału. jedyne miejsca na loctite to ośki wału te na które wchodzą łożyska pod warunkiem że istnieje taka potrzeba. Całe szczęście że dziś jest piątek. :notworthy:
Jeśli dobrze pamiętam to jest tak najpierw idzie odrzutnik oleju taka większa podkładka na tylne łożysko wału trzeba koniecznie sprawdzic czy jest odpoweiednio wyprofilowana musi się stykac z wewnętrzną bieżnią łożyska a przy zewnętrznej miec luz nie dopuszczający do tarcia potem podkładka sprężynowo dociskowa która ma za zadanie dopychac odrzutnik do wewnętrznej bieżni łożyska, którą z kolei dociska tuleja koła zamochowego która wchodzi w uszczelniacz. :bigrazz: cały pakiecik przy tylnim łożysku i to wszysto zamykamy przed założeniem koła zamachowego deklem z uszczelniaczem no chyba jasno, dokładnie i bez zbędnych zwiłości. Jak coś nie tak to porawcie.