Skocz do zawartości

Golas

Forumowicze
  • Postów

    345
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Golas

  • Urodziny 09/08/1986

Osobiste

  • Motocykl
    Dniepr/Kawasaki
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    9124266
  • Strona www
    http://

Informacje profilowe

  • Skąd
    Płock / Toruń

Osiągnięcia Golas

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - dwusuwowy rider (16/46)

-2

Reputacja

  1. Zapek jak zapek, najgorszy mankament w tych sprzętach jest to że przód silnika jest odsłonięty i ten pasek klinowy bezwstydnie się tam kręci, jedyna rada to zakryć go czymś Poza tym mowiąc o zapkach to w ŚM był też artykuł Link ->Zapek, czyli Kozak, który chciał do Ameryki Moim zdaniem wykonanie świetne i ta atrapa żeby zakryć ten pasek :notworthy:
  2. Z opisu czuje że chcesz coś zbudować na bazie silnika od rusa ( może BMW ) , widziałem takie cudo w jednej zagranicznej gazecie BSH (Back Street Heroes ) tam był chopper zbudowany na bazie poczciwej kachy i zbudowany został z wielką dozą fantazji. Ale do rzeczy, wał był był skrócony a przekładnia znajdowała się zaraz za skrzynią, wszystko było tak zmontowane że z lewej strony wychodził wałek zdawczy na zębatkę , jak będę w domu to postaram się znaleść skany tej gazety i w stawie je tutaj.
  3. Oprócz Hammerite to możesz wykorzystać też Chlorokauczuk ewentualnie płynne tworzywo sztuczne ( do kupienia w obi ) - tylko się nie śmiać... znajoma mi osoba pomalowała swojego malucha niebieskim chlorokauczukiem za pomocą wałka, tak wałka do malowania ścian, do dziś rdza trzyma się od maluszka z daleka, wystarczy zmatowić lakier i pędzel w dłoń.
  4. 1. Kiedy przypada pierwszy serwis motocykla Kawasaki Vulcan 1600 , motocykl jest nowy, kupiony w salonie świętej pamięci wuj przejechał na nim tylko 302 Kilometry , motocykl dostałem w spadku. 2. Czy wie ktoś gdzie można dokonać pierwszego przeglądu ( ewentualnie wymiana oleju razem z filtrem ) , w okolicy płocka ? Ewentualnie Warszawa.
  5. Będzie to mandat w wysokości 500 zł polskich , dodatkowo policja może ukarać prawnego opiekuna tego małolata za niedopełnienie obowiązku zabezpieczenia pojazdu przed osobami niepowołanymi.
  6. Europejska czy Afrykańska ? Nie mogłem sie powstrzymać.... A co do tematu, to prawdopodobnie przyczyna leży w samej świecy. Zkukaj kolor świec i powinno się wyjaśnić.
  7. Jak wyżej kolega Zyjo , myślałem nad kupnem wózka z blokadą do dniepra , ale sie zastanawiam jak caly ten zaprzęg bedzie sie zachowywał w "cieżkim" terenie, lasy, brody... I sie zastanawiam czy warto, napewno w te lato będę kombinował żeby wstawić silnik od BMW R 80 lub R 100 do Dniepra, tylko niewiem czy napęd wózka z blokadą juz nie będzie przerostem treści nad formą.
  8. No a wracając do konstrukcji... znalazłem ciekawy link... Turbo i Gaźnik współpracujące ze sobą... http://www.muddyjeep.com/turbo_update.htm Czyli jednak można, osobiście widziałem kilka patentów ale były to właśnie konstrukcje typu turbina na głowice, gaźnik założony na turbinę , jeśli ma ktoś możliwość to polecam gazetę którą można dostać w UK tylko chyba BSH, tam jest pełno patentów typu Harley WL z NOSem, Norton Turbo, czy K750 Gangsta Bike, pewnie dla niektórych to profanacja dla innych zaś jest to coś orginalnego...
  9. Teorytycznie to mozesz miec jeden Wagon ( 10 paczek papierosów ) i jedną paczkę mieć przy sobie i celnik nic ci nie powie. Bo to legalna ilość. Choć jak leciałem do szkocji to miałem dwa wagony, celnik spojrzał, pokręcił głową, machnął ręką i tak to Golas wwiózł ze sobą 2 wagony nie płacąc akcyzy czy innych podatków.
  10. Słuchajcie człowieka który przerabiał blok silnika MT-9 z prądnicy na alternatror... Głupi i młody byłem, przeróbka dobrze wyszła ale z alternatora nici bo ładuje poprawnie tylko na wysokich obrotach, i sprawdza sie tylko w trasie, a w mieście czesto mam nie doładowany akumulator. Przeróbka bloku była taka... 1 Wspawać zaślepke w miejsce tam gdzie idzie prądnica 2 Usuniecie łoża od prądnicy 3 Wyciecie na maszynie nowych otowrów na alternator i szpilki, oczuwiscie pomijam fakt ze godziny siedziałem z suwmiarka, karktą paieru i było wylicznie optymalnego miejsca na otwór do alternatora. 4 Kapitalne przerobienie ( dopasowanie ) instalacji elektrycznej, lampa MT-9 jest inna niz lampa "nowych dnieprów" stacyjka też inna. Rezultat, skórka nie warta wyprawki, pluje sobie teraz w brode że tak skrzywdziłem moją MT-9 Odradzam przeróbki, no chyba że ma ona na celu znaczne poprawienie sprawności motocykla bez ingerencji w jego orginalność.
  11. Jesli masz troche zdolnosci majsterkowicza to postaraj sie dorwać elektroniczny obrotmierz fiata 126p, ale uwaga na jednoobwodowa, a nie na dwu obwodową bo wtedy będzie ci pokazywał zaniżone obroty, dalej potrzebujesz czegoś chromowanego najlepiej puszka do kawy, kiedys widziałem takie ładne w IKEA co by swietnie nadawaly sie na obudowe do zegarów do motocykla, no z pleksy robisz sobie tarcze a diody musisz przelutować i zrobić przedłużki z kabli, dalej wiercisz otwory w tarczy, wkladasz diody, pakujesz do puszki i masz calkiem znośny obrotomierz zrobiony niskim nakłedame pracy i funduszy :buttrock:
  12. Golas

    Silnik do ruska

    Ja moge powiedzec tylko ze do mojego MT-9 bede pewnie w sierpniu roku 2008 wkladal dolnozaworowca od kachy, przeistaczajac go w tak zwana pozna "kaske"
  13. Golas

    Moj simek

    Czyżby własnie rodziła się konkurencja dla Bike Bross z Inowrocławia :) Stary masz u mnie browara, za tą prace ci sie należy :D
  14. Jeśli chodzi o łożysko oporowe sprzęgła, to spotkałem sie z dwoma typami... 1. Z plastikową obudową, ogolnie to łożyska te nie są dobrej jakości plastik sie szybko niszczy 2. Z metalową obudową, te łozyska są duzo lepsze ( wiadomo im starsze tym lepsze ) w praktyce prawie nie zniszczalne Sprawdz czy gumka na popychaczu sie nie zuzyła , jesli ona jest zuzyta wtedy to moze wystąpić dość duże bicie na samych elementach sprzęgła, chodzi mi o bieżnie łożyska W moim przypadku doszło do zmielenie popychacza... Naszczescie bieżnie udało sie zregenerować ( koszt 20 zł ) dokupiłem nowy popychacz z nową gumką na bajzlu w łodzi ( koszt 5 zł ) zostawiłem stare łozysko ( metalową obudową ) i juz praktycznie zapomniałem o czymś takim jak problemy ze sprzęgłem. Zresztą sprzęgła w ruskach jak są dobrze zrobione to chodzą lżej niz w niektórych nowoczesnych motocyklach, a i nie ustwiaj zbyt małego luzu na klamce sprzęgła, chodzi o to aby popychacz nie był nigdy zbyt mocno ściśniety , to może doprowadzić do jego uszkodzenia , zresztą jest to nawet opisane w serwisówce do dniepra. Mam sporo serwisówek do dnieprów ( MT-9, MT-11 MT-12 MT-16 ) po polsku i po rosyjsku jak toś chce to niech da znać na PW
  15. To poszukaj na allegro... 1. Nie ten dział 2. Nawet nie podałaś do jakiego suzuki / model / rocznik 3. :banghead:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...