Skocz do zawartości

Zyjo

H-D
  • Postów

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Zyjo

  • Urodziny 07/22/1975

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Kuj-Pom

Osobiste

  • Motocykl
    K-750, M-72,H-D FLS
  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

449 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Zyjo

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Podstawa to odczytanie błędów!!! I tu mogę przyjść z pomocą, poczytałem, nauczyłem się i mogę zrobić taki kabel, dzięki któremu można się połączyć przez złącze OBDII np: bluetooth z kompem od H-D, odczytać i skasować błędy, podgląd obrotów silnika, temperatura silnika, itd itp., jeśli byłby ktoś chętny, kilka już dla kolegów zrobiłem. Wszystko się robi przy użyciu aplikacji na Andreoida - darmowej! Proszę nie brać tego jako reklamy, nie prowadzę żadnej firmy, no ale za darmo tego też nie robię, ktoś musi pokryć koszty. :) Zapraszam na priv po więcej szczegółów!
  2. Witam po pewnym czasie, no i po sezonie! Sondy lambda założyłem, kupiłem zwykłe uniwersalne, dokupiłem wtyczki które pasują do gniazd, i wszystko chodzi ok, na trasie spalanie znacząco spadło.
  3. No popatrz, a ja cały czas kombinuje czy obniżać swoją Dyne, nigdzie nie mogę dostać po taniości tego kitu do obniżania (Dyna Lowering kit) za wielka wodą można to trafić za 30$, a u nas cena rośnie (nawet 500zł). Ale co do zadanego przez ciebie pytania, kolega który obniżył sobie jedne z motorów ( też dyna) powiedział mi, że jak jeździ dookoła komina to mu niski pasuje, fakt trzeba delikatnie przejeżdżać przez progi zwalniające, a na dalsze trasy (typu Szwecja, Austria) zdejmuje kit do obniżania i jeździ na standardowej wysokości. Pytanie jak mocno masz obniżony motor, i czy zmieniałeś amortyzatory czy też zastosowałeś jakiś lowering kit, z tego co wiem w sporcie to wygląda podobnie jak w Dynie. Najlepiej będzie jak pojeździsz trochę po naszych polskich dziurach i zobaczysz jak ci się motor zachowuje, jak masz kit to wymieniasz to w 30 min i po problemie.
  4. 1. piter1600 - Road King 2. chorcio - Road King 3. emilio - Heritage ; ostatnio 08.06.2006 4. kuby - Iron 5. Turysta - Standard [FXST] 6. Wallygatorr - 1995 FLHTC, 1995 FLSTC 7. MarioHDEłk - Road King. ; ostatnio 02.06.2013 8. flstc1340 - Heritage ; ostatnio 21.07.2013 9. Szafir- Heritage [FLSTC] 10. Skinner - Deluxe 11. Vpower - FLHRS 12. wilkrew - sportster883/1200 ; ostatnio 03.11.2012 13. Zbylat -Dyna FXDS-CONV ; ostatnio 05.11.2012 14. Indian - FLSTF - 2004 15. zapek-1974 - Road Glide Anniversary 167 nr 16. qurim - Electra Glide Ultra Classic ; ostatnio 18.01.2014 17. Radeck - NIGHTSTER ; ostatnio 25.10.2013 18. miet53 - Dyna FXD Super Glide 19. nurider - sportster 883 20. weterynarz - cross bones 21. Azmadan - FLHT 22. kolo01 - FLHRCI 23. jaroslav - FXDB 24. Robert J.- Fat Boy [FLSTF] 25. Otmar - Electra Glide Ultra Classic[FLHTCU] 26. Szerchan - sportster 883 ; ostatnio 02.09.2012 27. Stolmark - Sportster xl 883 c 28. panda.opera - Sportster 883 c ; ostatnio 04.01.2014 29. Micio1975 - sportster 883 c 2007 30. goman - 48 31. pszu - Iron 32. Prałat - Street Bob 33. Ricardo - Road King 34. KLKW - Softail FXSTS Springer 35. powo - Sportster 883C 2003 36. saimon - FLHTCUI ; ostatnio 14.06.2013 37. kudlaty1971 - sportster 883 ; ostatnio 01.01.2014 38. BoBaS - Buell M2 39. nikel54 - Sportster 883 40. Jar - Custom 1800 41. P5Bogna - CrossBones ; ostatnio 29.09.2013 42. hdindian67 Sportster 883/gaźnik ; ostatnio 09.10.2012 43. Zbyszek 7 - Electra F 44. Harlista - '07 Road Glide ; ostatnio 26.01.2013 45. Kamandirfirst - XR 1200, XL 1200 ; ostatnio 02.06.2013 46. Jazenek - Fat Boy evo 47. Amon666 - softail custom fxstc 2009 48. Viarus - Electra Ultra Classic 49. grzesieksiek - FLHTCUI 2003 na wtrysku 50. Kawa 2000 - wla 42, wld 42 51. gduk13 - FXDC 2013 52. Stander 53. Valiant - Sportster 883C 54. Gab. - Fat Boy Evo 1998r 95 Anniversary 55. krisman - fxcwc 08 56. Roman144 - Road King, WLC 1943 57. spero - VRSCF 2010 58. mgr1one - 883C 59. Riccardo - Sporciak 883 2007 r. 60. Tommy L. - Sporciak Iron 2011 ; ostatnio 05.01.2014 61. roadking - 2007 Road King Custom ; ostatnio 09.12.2013 62. darek_s - 2007 FXST 63. Marcel73 - VRSCDX Night Rod 64. Jimi-Harley - Sportster 1200 65. szeto - HD road king 2005r 66. arkadiusz p - street rod 2005r 67. szczyrk - vrod SE 2007r 68. iras666 - FXD 1450 2002r 69. bikertk - Dyna Street Bob 2008 70. Dessaex - HD xl 1200r 71. Rabbit - Fat Boy TC 72. Vin - Softail Evo 1340-1994 73. DEJNA - HD Road King 2009 74. driw - Sportster Iron 883 2013 75. Łysa - Sportster 883 super low 2009r 76. mongor - Road King 77. Fazik - FLHR evo 1998 gaźnik 78. daniel-intruz - FLSTN 2006r 79. lech N- FLHTCUI 1997 80. pyzdra1- FLHRSI 2004r 81. robert72 - VRSCF 2009 jest w grupie VTX 82. Vito Corleone - FLHTCUI 83. Americas - JAHU - H-D/ AMERICAN IRONHORSE 84. ptyś - Road King 85. Darek Warmia-Mazury - Heritage Softail EVO 86. Melon_Gdynia - Fat Boy 2003 gaznik [/font][/color] 87. MotorcycleManiac - Fat Boy Evo 1999 88. mirek59 - FLHRSI 2006 r. 89. V-eagle Electra Glide Ultra Classic 2006 90. maniek1300 - FLHRSI 2005 91. Zyjo- Dyna Super Glide Custom 2007
  5. A ja tak z innej beczki, jaki macie skok na klamce-roboczy, u mnie tak jak odczuwam to sprzęgło już pracuje kilka milimetrów po wciśnięciu i tak około 10 mm poniżej już działa w pełni, a reszta pracy dźwigni już jest jałowa, ja akurat lubię długą prace sprzęgła. Teraz mam tak, że czasami dość gwałtownie zwalniam sprzęgło,(luz na klamce jest). Czy da się coś z tym zrobić? Czy to czasem nie agonia sprzęgła? Jak to wygląda u was?
  6. Witam ponownie, Teraz jestem już po pierwszych przejażdżkach, co do spalania to jeszcze nie wiem bo zam mało kilometrów, ale przy szybkim spuszczeniu z gazu pojawiają się strzały w tłumik, czy powinienem się tym martwić? Przy gaźniku to bym się raczej nie przejmował, no ale na wtrysku to już nie powinno tego być, zastanawiam się czy jednak kupić sondy lambda i je założyć, (muszę też sobie przypomnieć jak sprawdzić poprawną prace działania sondy).
  7. Żebym to ja wiedział jaki mam moduł, po zdjęciu obudowy na bezpiecznikach za dużo nie widać. Za to zobaczyłem coś dziwnego, na kolanku do tylnego cylindra jest zaślepka na otworze (taka sama jak z przodu), a poniżej jest sonda lambda w nieco mniejszym otworze, ja włąśnie myślełem że z przodu w miejsce tej zaślepki powinna wejść sonda, i tak samo powinno być z tyłu, a tu z tyłu takie coś.
  8. Witam! W trakcie ogarniania mojego HD zauważyłem, że tylna sonda lambda jest nie podłączona a przedniej nie ma, motor na tyle co na razie miałem okazje pojeździć, nie wykazuje jakiś nieprawidłowości w pracy silnika. Oczywiście pewnie dopiero jak trochę pojeżdżę to będę w stanie zaobserwować czy coś jest nie tak np: większe spalanie, nie równa praca silnika po długiej przejażdżce. Mam założony tłumik V&H BigRadius 2in1, gdzieś na forum za wielkiej wody wyczytałem, że ktoś z V&H powiedział klientowi przy zakupie , że nie konieczne są sondy przy ich wydechach. Czy ktoś z was jeździ bez sond, i jak to się ma? Kupować i zakładać (czy komp sam się dostroi do nowej sytuacji)? Co o tym sądzicie? aaaaaa Dyna FXDC 2007 1.6
  9. No i się wyjaśniło, po tym jak zdjąłem konsole i zaglądnałem do baku, sprawdziłem pływak i czy działa (wszystko działało), przejżałem schemat z manuala. Zacząłem szukać jak lecą te przewody, no i tu dzięki temu dostrzegłem, że w wtyczce pod bakiem(od wskażnika poziomu paliwa) jakiś pacan zamienił kabel żółty miejscami, przełożyłem na miejsce obok i wszsytko działa. Najleprze jest to, że na samym początku sprawdzałem wtyczkę, tylko nie skupiłem się na samych pinach, no i jak była wypięta i odwrócona to wyglądało, że wszsytko ok. Sytuacja opanowana, no i trochę więcej się dowiedziałem jak co rozbierać.
  10. No nie, Piter proszę cię, na kasowaniu przebiegów dziennych w liczniku to ja już pół życia przejeździłem :sad: , wystarczy, czas z tym skończyć. A poza tym jak coś jest to ma działać ( przynajmniej bardzo bym tego chciał).
  11. A to nie dobrze, połowa baku benzyny i nie ma warunków aby to wyjeździć ( no przecież nie będę spuszczał, to nie naturalne :biggrin: ) . Czyli jak rozumiem konsola i wszystko pod spodem do zdjęcia, trzeba się liczyć z jakimś znaczącym problemem w trakcie demontażu? Czy uszczelka zawsze do wymiany? Widział ktoś w sieci jakiś manul do tej operacji? I tak w zasadzie czy konieczne jest spuszczanie paliwa?
  12. Witam! Czy może komuś z szanownych kolegów przytrafił się niedziałający wskaźnik poziomu paliwa, dodatkowo pali się cały czas lampka rezerwy (nawet jak bak pełen), Wtyczkę pod bakiem i wtyczki pod konsolą sprawdzałem, wszystko pozapinane, czy mogło dojść do mechanicznego uszkodzenia wskaźnika w baku, może jakiś bezpiecznik, proszę o sugestię. Motur to H-D Dyna Super Glide Custom 1,6 2007
  13. A może!!! Spalanie stukowe(słabe paliwo).Ze 17 lat temu rozebrałem WueSKe bo stukało(wszystko chodziło cacy)ale koledzy mówili "to wał albo cuś napiernicza, koniecznie trza rozebrać i zobaczyć". Wał był w super stanie, a WSK po złożeniu już nie stukała, no i już nie jeździła jak przedtem. ;)
  14. Tak jak pisałem powyżej, z tłoków Almotu jestem zadowolony, ale w trakcie montażu nowego zestawu się trochę na wkur**ałem jak mi sworzeń nie pasował do tłoka.Co ja się na grzałem te tłoki, a sworznie w śniegu leżały(zima była). Zawsze są plusy i minus jakiegoś rozwiązania.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...