krzychuu_ktm Opublikowano 2 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2006 jeśli już o paliwach mowa to co sądzicie o paliwie lotniczym :icon_razz: ?? pozdr * nie bierzcie tego serio :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel-SV Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Ja zawsze leję najlepsze paliwo jakie jest dostępne na stacji, bo jakoś nie ufam w uczciwe intencje właścicieli stacji benzynowych, a teoretycznie drożne jest lepsze. Inaczej mówiąc jeśli 95 jest syf to 98 powinna być mniejszy syf. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hans Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Może to dziwne - ale raz zalałem moją CBR 1000F '87 Pb98 i szczerze mówiąc było wyjatkowo do du**. Silnik pracował głośno, nierówno i gasł. Nie chciał też odpalić. Po zalaniu Pb 95 wszytsko to natychmiast zniknęło - tak więc leję tylko 95. Ps. miał ktoś kiedyś odobne zjawisko? Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LAMASSU Opublikowano 3 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2006 LOLEK :icon_razz: nie zapominaj o mieszance 1:50 ,którą raz zaserwowalismy :wink: wiesz ,za wtedy extra Hondzia chodziła. :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zalmen3 Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ja leje V-Power 95, szczerze mowiac jeszcze nigdy nie wlalem innej benzyny do baku i nie wiem czy chodzi lepiej czy gorzej na innych... raz dolalem zwyklej 95 na orlenie (bo juz byla susza w baku), ale tylko 2 litry, zeby dojechac do shella i zalac do pelna tym co zwykle. W tym sezonie moze poprobuje inne paliwa. Pozdrawiam Cytuj Internetowy sklep komputerowy http://mirwit.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vlaad Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 jeśli już o paliwach mowa to co sądzicie o paliwie lotniczym ;) ?? pozdr * nie bierzcie tego serio :flesje:A ja ci odpowiem na serio.... :smile: . W latach '80 jeździłem kanciakiem (125p) a ponieważ zakup wachy na stacji benzynowej bez kartek graniczył z cudem, zakupiłem (oczywiście po znajomości i na lewo) 200 litrów benzyny lotniczej o liczbie oktanowej 100. Mieszałem (pół na pół) to ścierwo z Pb 86 lub Pb 92 i kanciak śmigał aż miło :banghead: . Nafty typu Jet lub JP4 nie próbowałem :D . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Conqueror Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 (edytowane) Najlepiej lać ukraińską benzyne :smile: Tylko trzeba sobie przewieść przez granice. Tam 95 jest dużo lepsza i tańsza niż u nas 98! ps. Oczywiście odradzam kupno lewej benzynki. Mówię o dobrych stacjach niedaleko granicy polsko-ukraińskiej. Edytowane 4 Kwietnia 2006 przez Conqueror Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lolek Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Najlepiej lać ukraińską benzyne :smile: Tylko trzeba sobie przewieść przez granice. Tam 95 jest dużo lepsza i tańsza niż u nas 98! ps. Oczywiście odradzam kupno lewej benzynki. Mówię o dobrych stacjach niedaleko granicy polsko-ukraińskiej. bo pewnie ich benzyna ma ok 92 oct i dlatego ci sie wydaje ze taka dobra :D mniej oct większy kop proste :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Walkie Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 ja do moto zawsze leje najlepsza benzyne, prosta przyczyna , czegos drogiego co kupuje nie wiele osob CPNiarze nie rozcienczaja i ma najwyzsza czystosc a 3 zlote na baku wole wydac na paliwo niz na remont wtryskow :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 tez leje tzn raz nalałem dopiero vpower 99 !!!i będe sie tego trzymał jak ktoś wyzej napisał 3-4zł nie majątek a motorek zadowlony jest jak i jego właściciel!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ja raczej leje 95 a 98 od czasu do czasu.Nie widze roznicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bandzior Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 na sprawdzonych markowych stacjach 95, z przymusu w niepewnych miejscach-zawsze 98. zdarzały sie problemy po zatankowaniu "uboższego w oktany" paliwa, wiec ponownie nie zaryzykuję. różnic nie zauważyłem (poza wspomnianą chrzczoną benzyną), śmigajac po torze między Pb95, a V-power 99+ róznież. ponoc dobrze raz na jakiś czas zatankowac i przegonic sprzet u naszych zachodnich sasiadów, mniej g..... dodają i jakoby takie paliwko przeczyszcza nieco układ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ireo Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Ja podchodze do tankowania z wielkim skupieniem i namaszczeniem - żeby nie nalać ON do moto i 95 do Focusa TDCi :icon_mrgreen: Bo zawsze mam schizę, że się pomylę.I dokładnie tak :icon_twisted: gościu, w życiu nie nalejesz benzyny do fokusa tyci-tyci, bo ci się rura nie zmieści, tak? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowy Kubi Opublikowano 4 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2006 gościu, w życiu nie nalejesz benzyny do fokusa tyci-tyci, bo ci się rura nie zmieści, tak? No i dlaczego w błąd wprowadzasz? Właśnie bezołowiówka "wchodzi" do diesla....ON nie "wchodzi" z reguły do bezołowiowych wlewów, ale zatankowanie benzyny do diesla to standard :P Pracuje w firmie samochodowej i widze ile tego przyjezdza, i zawsze benzyna w dieslu, ludzie nie myslą jednak :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_krisss Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2006 Pewnego razu jak zajechałem na stacje i poprosiłem Pb 95 to gośc na mnie spojrzał i spytał czemu nie tankuje Pb 98? Powiedział że to paliwo ma więcej oktanów i że sie wolniej spala więc na baku więcej przejedziesz niż na PB 95 I do tego na PB 98 motor jest żywszy (sprawdziłem i jest troche zywszy mój sprzęt na PB 98) Więc nie wiem co o tym myśleć a jak narazie to tankuje Pb 95 i od czasu do czasu PB 98:P Pozdro Ha ha a to dobre...to uważasz że jakby ta sama ilośc spalała się minute(co i tak by powodowało obrót o określoną ilość stopni wału)to by mniej paliło na 100km??Wał musi się obkręcić określoną ilośc razy żeby przejechać daną odległość i oktany nie mają tu nic do rzeczy!!Teoretycznie może powodować jedynie gorsze wkręcanie się na obroty(w praktyce różnice sa na tyle małe że nie widać różnicy) Ja do ZX750f leje pb98 Różnica w mocy i pracy silnika jest minimalna.Ale za to zauważyłem że za 25zł na pb95 jestem w stanie zrobić 100kma na pb98 (też za 25zł) robie spokojnie 130-140km Pozdrawiam Sz6sty Nie wiem już co o tych sprzecznych postach myśleć... :P Może ktoś oświeci mnie??:cool: :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.