Skocz do zawartości

Sprzęt do stuntu, jaki motocykl ( stunt )


Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli powąznie myślisz o konkretnym nasówaniu na gumie i opanowaniu przynajmniej kilku podstawowch tricków to nie zawracaj sobie nawet głowy jednką... szkoda nerwów i kasy.

Jasne że i nią sie da ale kiepsko to znosi, będzie szarpała Ci nerwy znacznie częsciej niz dwa wyżej wymienione.

 

Teraz GSXR1000 vs 929 lub 954...

Ja bym wziął Blade'a... moze w normalnej jeździe(czytaj ostrej ale z nastawieniem na jazde na dwóch kołach) to GiXeR byłby lepszy ale do gum Blade jest fajniejszy. Jest super wyważony, dużo łatwiej kontrolować go w balansie(wyczuć ten punkt), jest bardzo odporny, ma lepiej sprawdzające sie (podczas długich albo bardzo wysokich gum) smarowanie. Ale wiadomo są gusta i guściki. Ziomek mój miał K1 a teraz ma ślicznego Bladego 954 i tęskni strasznie za K1. Heble GSXR ma słabsze ale ogólnie mówi że lepiej czuł sie na SRADzie...

 

Najlepiej sam spradź czym smiga Ci sie lepiej i wtedy dołóż do tego to co napisałem(technicznie i teoretycznie Blade jest do takiego stylu jazdy lepszy) i z tego równania wylicz co jest odpowiednie właśnie dla Ciebie.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogladając filmy amerykńskie widać dużo motocykli Hondy (CBR 900)... Wydaje mi sie ze te motocykle również dobrze sie do tego nadają. W sumie zależy też komu jakim motocyklem się jeździ. Wiadomo,nie każdy prowadzi sie tak samo. O to najlepiej spytać kogoś kto dużo w ten sposób jeździ i dużo przeszedł. Tu dobrym przykładem jest "Spidi", który uprawia ten sport. Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlasnie wiem ze R1 z prezentacji to ma najwyzsza note ale pozostalosc mowi wiele do zyczenia.Skupie sie na GSXR100 badz 954 Firebladem.

I tu 1 chwali srady 2 zas hondy takze bede musial sie z tym jakos upoac i mam nadzieje ze wybiore dobrze.Thx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale tricki na małych placach na seryjnych przełożeniach są bardzo trudne, dla większości ludzi(amatorów) wręcz nie wykonlane- niestety ale trzeba dość radykalnie zmienić przełożenia zmniejszając mocno predkości maxymalne na poszczególnych biegach(tak żeby można zaczynać tricki przy niemal zerowych prędkościach i nie wycodzić poza przedział powiedzmy 40-50km/h...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

spidi dobrze gada... ;) a co do najlepszej stunt maszyny to jednak wszyscy sie mylicie.. ogar z czeskim silnikiem... swego czasu uczyłem sie na nim gum na tylnych podnóżkach i w trakcie gumy przeskakiwania na zbiornik.. ale chyb miał jakąś torową skrzynie yoshimury bo mocy mu brakowało na 2 i opadał :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

mam zamiar sobie kupić taki motorek jako narzedzie do robienia różnych trików - jest 2 taktem wiec dlugie gumy mu nie straszne. Co o tym myslicie czy jest to dobry wybor. Zaznaczam że chce go kupic tylko i wylącznie do wariactw wiec takie rzeczy jak spalanie mnie raczej nie interesują. Do normalnej jazdy mam swoją cebeerke. A mysle ze rd z powodu bardzo malej wagi sprawdzi sie takze zima.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z RD350 nie mialem stycznosci ale mam RD125 i gumuje jak wsciekla, z 1 (z poderwaniem) z gazu stawia na gume ale trzeba go do najwyzszych obrotow doprowadzic i dlatego wole ze sprzegla. Mysle ze 350 bedzie sie idealnie nadawac.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...