busterek Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Ale jak go podłączyłeś? Wsadziłeś go (po przeróbce) w iskrownik, tam gdzie oryginalnie jest kondensator, czy jakoś wyprowadziłeś go na zewnatrz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Ale jak go podłączyłeś? Wsadziłeś go (po przeróbce) w iskrownik, tam gdzie oryginalnie jest kondensator, czy jakoś wyprowadziłeś go na zewnatrz? Kup sobie taki kondensator (koszt kilku zlotych) zobacz czy wejdzie w stare miejsce, jezeli nie to nie kombinuj za wiele tylko przedluz kabel i wsadz go gdzies np kolo filtra powietrza, czy akumulatora ( z ktorej strony Ci wygodniej) A tak powaznie to te maluchowskie sa najlepsze i to zastanawia mnie jak to mozliwe.:biggrin::P :notworthy: :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 6 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2007 bo maja minimalnie wieksza pojemnosc i dlatego sie nie przepalaja. choc nie wiem czy nie oslabiaja lekko iskry bo najmocniejszej to nie mam ale pali jak trzeba. luknijcie czy tez tak macie;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cinek89 Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ja iskre mam wrecz idealna, a kondensator mam przykrecony do cewki butelkowej do kabla od masy, mam enduro wiec cewka jest schowana i nic nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 skrecacie kartery z uszczelka czy na sam silikon a moze to i to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 11 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2007 Ja mam same uszczelki i nic nie cieknie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 12 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2007 jaki jest dopuszczalny luz na zamkach pierscieni oczywiscie na zimnym silniku oraz luz pierscienia w rowku tloka. ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Witam mam pytanie czy simsony są jeszcze produkowane coś mi się obiło o uszy że robią jakiś nowy typ na zamówienie w niemczech?? Bo mój kuzyn właśnie marzy o takim nowym simku. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiND Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 tak sa produkowane. lepiej jak kupi sobie japonca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukass102 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Paweł, tu masz wszystkie aktualnie produkowane modele: http://www.mza-shop.de/main/Fahrzeuge.aspx :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawelmlody Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Dzięki Łukasz nie sądziłem że ich jest tak dużo :)POZDRO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Masz racje nowe łożyska na nowy wał wchodzą z dużym oporem. Wał trzeba wkleić loclitem do łożysk lub wymienić na nowy. Można jeszcze zrobić kilka punktów punktakiem.Stary dobry sposób,byle na podpartym wale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Jakiś czas temu kupiłem sobie silnik Simsona do remontu, żeby go zrobić i sprzedać. Silnik już dawno sprzedałem, ale zrobiłem dużo zdjęć i pomyślałem, że dam linka tutaj na forum, bo wiele osób nie wie gdzie co ma być, a na tych zdjęciach jest prawie cały remont silnika (zdjecia moim zdaniem bardzo dobrej jakości): http://bikepics.com/members/bartx/part/ BTW W sumie silnik wyszedł mnie jakieś 530 zł, a sprzedałem za 910 zł :banghead: Liczyłem tak na 700 góra 800 zł, a cena końcowa przeszła moje oczekiwania :icon_exclaim: Za tyle można już całego Simsona kupić, do remontu może, ale z dokumentami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pershing Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 jak lekko zwiękrzyć moc simsona nie zwiękrzając pojemności cylindra :) ? słtczałem o takich technikach jak:- rozwiercenie dysz- zmniejszenie progu na głowicy- wypolerowanie kanałów dolotowych- wypełnienie wałujakoś przepraszam jeśli zadałem to pytanie w nieodpowiednim miejscu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
busterek Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) Można jeszcze:-podwyższyć okno wydechowe-polerka kanałów-odchudzenie tłoka-skrócenie kolanka-rozwiercenie gaźnika Nie polecam planowania głowicy, bo w moim przypadku efekty były mizerne a łożyska padły po +-500km Edytowane 27 Maja 2007 przez busterek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.