Skocz do zawartości

wojtek2812

Forumowicze
  • Postów

    519
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O wojtek2812

  • Urodziny 12/28/1989

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    Motocykle,elektronika
  • Skąd
    Głogów

Osobiste

  • Motocykl
    Hornet PC36, Simson S51
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Ostatnie wizyty

428 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wojtek2812

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych

KANDYDAT NA MOTONITĘ - polerant szprych (19/46)

6

Reputacja

  1. Witam. Sprzedam reflektor amerykańskiej firmy TruckLite całkowicie wykonany w technologii LED. Zbudowany w oparciu o moduły firmy OSRAM. Lampa jest wyprodukowana w USA, nie jest to żadna chińszczyzna tylko porządny, homologowany produkt dopuszczony do ruchu prawostronnego. Szczegółowych rysunków lampy zamieścić nie mogę z uwagi na prawa autorskie, jednak są bez problemu dostępne na polskich stronach internetowych dystrybutorów. Za lampę pragnę otrzymać 1000 zł przy cenie u dystrybutora wynoszącej ponad 1500 zł. Lampę kupiłem z myślą o montażu w moim Hornecie, jednak w PC36 ze względu na "przełamanie" oryginalnego reflektora to nie wyjdzie, w PC34 i innych z okrągłym reflektorem może się udać. Możliwy odbiór osobisty a także wysyłka, płatna z góry Pocztą lub do paczkomatu. Pozdrawiam
  2. Bezpiecznik zadziała pod warunkiem, że w chronionym urządzeniu jest jakieś zabezpieczenie przed odwrotnym podłączeniem zasilania, np dioda prostownicza włączona równolegle w kierunku zaporowym. Znajomy całkiem niedawno źle podłączył akumulator w VTX 1800. Skończyło się na wymianie bezpiecznika zasilania ECU opisanego jako main fuse wartości 30A. Nie jest on widoczny na pierwszy rzut oka, jest schowany bo nie ma prawa się spalić przy normalnym użytkowaniu motocykla
  3. A da się uzyskać miarodajne wyniki przy silniku kręconym rozrusznikiem? Ja w żadnym manualu nie widziałem wartości ciśnienia podanych dla obrotów odpowiadających rozruchowym. Widziałem natomiast wzmiankę o tym, żeby nie rozgrzewać za długo silnika na biegu jałowym co jest powiązane ze słabszym smarowaniem
  4. Olej mam dopiero co wymieniany (stąd się dowiedziałem o opiłkach). Serwisówka podaje 4.9 bara przy 6 tys rpm i temperaturze silnika 80*C.
  5. Witam. Przy wymianie oleju z ciekawości rozciąłem stary filtr i zauważyłem trochę złotych opiłków. Wiem, że może to być oznaka kończących się panewek, jednak charakterystycznych dla panewek objawów nie zauważyłem. Czy pomiar ciśnienia oleju da jednoznaczną odpowiedź, czy czas na poszukiwania nowego pieca?
  6. Dobrą alternatywą są regulatory firmy Tourmax, dostępne w Larssonie. Są produkowane w Japonii
  7. Nakedem też można powariować. Wprawdzie niedługo ze względu na ograniczony komfort aerodynamiczny że tak się wyrażę, ale jednak.
  8. Prawidłowe połączenia są ważne. W moim Hornecie sytuacja wyglądała tak, ładowanie osiągało maksymalnie 13,6V przy ok 3tys obr, ze wzrostem prędkości obrotowej silnika ładowanie potrafiło spadać nawet poniżej 12,5V. Pomogła dodatkowa masa przewodem 4mm2 z regulatora bezpośrednio do klemy. Teraz mam 14,5 na światłach i to już od 2 tys obrotów na minutę. A już prawie wymieniłem regulator :D
  9. Nie może być PO. Jeśli już to P0 i 5 znaków
  10. Oświeć mnie proszę, co w takim razie tam zastosowałeś?
  11. Na Twoim miejscu dla własnego bezpieczeństwa zastosowałbym wyłącznik awaryjny (grzybek)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...