pikus91 Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 (edytowane) mobi masz orginalny kosz? maja zjechane zeby? masz wzmocniony zestaw? np cylinde 70? jestli tego nie masz to po co wydawac kase? to juz lepiej sobie przeszlifuj cylinder na 60 zamiast kupowac nieorginalny kosz puknij sie w glowe tak stracisz na mocy ale delikatnie zyskasz na predkosci wiec to jest glupota Edytowane 29 Lipca 2006 przez pikus91 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi Opublikowano 29 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2006 cylinder mam narazie mam s50 ale wczesniej miałe s70, musiałem zmienic na mniejszy bo wymieniłem połówki i one sa przystosowane na s50 ale juz znalazłem w okolicy goscia który mi powiekszy wlot na cylinder w połówkach i teraz sie tylko zastanawiam czy s70 + koszyk sprzegłowy s70 = wieksza moc i predkosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gajoss Opublikowano 30 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2006 cylinder mam narazie mam s50 ale wczesniej miałe s70, musiałem zmienic na mniejszy bo wymieniłem połówki i one sa przystosowane na s50 ale juz znalazłem w okolicy goscia który mi powiekszy wlot na cylinder w połówkach i teraz sie tylko zastanawiam czy s70 + koszyk sprzegłowy s70 = wieksza moc i predkosc Jak założysz 70ccm to i kosz dobrze by było od 70 żeby przełożenia były dobre...ale to samo chyba można zrobić zmieniając zębatki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majak Opublikowano 31 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2006 Jak bedzie szybszy na tym koszu sprzeglowym to jak do tego moze byc jeszcze mocniejszy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 mam pytanko co do oleju w amorkach z przodu ile go powinno byc??ile powinno sie wlewac po jednej stronie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lysy2108 Opublikowano 1 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2006 34 cm3 na każdy amorek. Tak pisze w książce "jeżdże motorowerem simson" :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arkadio Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Witam, od dzisiaj wszystkie pytania odnośnie Simsonów piszcie tutaj, uniknie się wielu tematów z pytaniem o drobne szczegóły - a to podkłądka, zapłon. Tak wszystko będzie na jednym miejscu, dodatkowo tworząc BAZĘ wiedzy dla innych. Pawel siemka mam problem z przekładnią biegów jak rozbierałem silnik to mi się te kulki wysypały i nie wiem gdzie mam dać trzynastą najmiejszę kulke proszę o pomoc siemka mam problem z przekładnią biegów jak rozbierałem silnik to mi się te kulki wysypały i nie wiem gdzie mam dać trzynastą najmiejszę kulke proszę o pomoc moje gg 8729643 jak możesz to napisz jest to simson 4-biegowy s51. jeszcze raz proszę o pomoc czekam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Jeżeli nie możesz nigdzie dostać luzem to idz do sklepu z łożyskami(lub częściami do ciągników) i pogadaj ze sprzedawcą, on powinien wiedzieć w jakich łożyskach są kulki odpowiednich rozmiarów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arma87 Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Sierpnia 2006 Mam problem w Simsonie. Wygląda to tak:odpalam, simson chodzi. przejade się kawałek, zatrzymuje. i wtedy silnik nie jest w stanie utrzymać obrotów. musze ruszać manetką, żeby nie zgasł. jak puszcze manetke, za kilka sekund straci obroty i zgaśnie... co jest grane? Musisz wyregulować gaźnik jedna srubke masz od skladu mieszanki- ilosc powietrza jak ma sie dostawac to ta z gory gaznika, druga jest pod spodem od obrotow. Musisz jedna i druga krecic zeby idealnie ustawic go. Z tego co pamietam to ta od mieszanki ustawialo sie tak : wkrecasz ja do samego konca pozniej 2,5 obrota do gory i tak bylo oryginalnie ustawiane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iluminat Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2006 Witam. Mam taki problem z Simsonem S50 (1976r.). Wczoraj zacząłem go odnawiać i zauważyłem, że widelec ma luzy (rusza się w przód i tył). Na dole mocowanie jest poluzowane, nakrętka kręci się w obie strony ale się nie dokręca. Jak mogę to naprawić ? Ponadto: jak zregenerować przedni hamulec ? Nie wiem co z nim jest, poprostu nie działa. Rozkręcenie, linka ? Jak można podnieść zawieszenia w Simsonie ? Mam 190 cm i moto jest troche mały, a chciałbym sobie przypomnieć stare czasy i jazdę na Simku :) Z góry dzięki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek :) Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Co do podwyższenia to proponuje zrobic to co ja mam odsyłam cie na link na bikepics tam w simsonie na ostatnie focie widać takie kształtowniki jak nie załapiesz to zrobie zdj z bliska tego. Luz zlikwidujesz tylko rozkręcając teleskopy podejrzewam, że są luzy na złączach między sprężyną a prętem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2006 Jak bedzie szybszy na tym koszu sprzeglowym to jak do tego moze byc jeszcze mocniejszy ?Siemka wszystkim mam simsona i znam go super jesli chodzi o silnik to pytajcie na maila odpowiem napewno naprawde znam sie na tym zapraszam [email protected] Siemka jak macie pytania dotyczace silnika simsona to pytanaia kierujcie do mnie napewno znajde rozwiązanie polecam!!! i zapraszam!!! piszcie na maila [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BArt_X Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Witam. Mam taki problem z Simsonem S50 (1976r.). Wczoraj zacząłem go odnawiać i zauważyłem, że widelec ma luzy (rusza się w przód i tył). Na dole mocowanie jest poluzowane, nakrętka kręci się w obie strony ale się nie dokręca. Jak mogę to naprawić ? Ponadto: jak zregenerować przedni hamulec ? Nie wiem co z nim jest, poprostu nie działa. Rozkręcenie, linka ? Jak można podnieść zawieszenia w Simsonie ? Mam 190 cm i moto jest troche mały, a chciałbym sobie przypomnieć stare czasy i jazdę na Simku :icon_twisted: Z góry dzięki ! Jeśli w S50 jest tak samo jak w S51 to wystarczy dokręcić te dwie "nakrętki" pod górna półką widelcy i nad - . Nie wiem jak to się nazywa, ale powinienes kapnąć o co chodzi :buttrock:. Jak je dokręcisz (najpierw dolna, potem górna), luz powinien się skasować Jak przedni hamulec nie chwyta to musisz tą dźwignie przy kole przestawić na wieloklinie i poregulowac go przy kierownicy. Jak chcesz go podnieśc ty byś musiał kupic amortyzatory do tyłu ze sprężynami na zewnątrz (może masz), kupiłem takie i trochę one moto podnoszą, ale nie oczekuj rewelacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
urban Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2006 Iluminat,jeżeli chodzi o hamulec to mam szczęki prawie nowe z tym do czego są przymocowane:D:D. Konkretnie bedziesz chcial napisz na PW i wysle foty czy cuś. A co do luzów to nie pamiętam jak to wygląda w simie. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Majsters51 Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2006 Napiszcie jakie modyfikacje trzeba zrobić aby do simsona S51 załozyć cylinder 70 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.