Skocz do zawartości

mobi

Forumowicze
  • Postów

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O mobi

  • Urodziny 05/19/1988

Osobiste

  • Motocykl
    Simson
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6581739

Informacje profilowe

  • Skąd
    Chodkow

Osiągnięcia mobi

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. cylinder mam narazie mam s50 ale wczesniej miałe s70, musiałem zmienic na mniejszy bo wymieniłem połówki i one sa przystosowane na s50 ale juz znalazłem w okolicy goscia który mi powiekszy wlot na cylinder w połówkach i teraz sie tylko zastanawiam czy s70 + koszyk sprzegłowy s70 = wieksza moc i predkosc
  2. http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=117093751 jak myslicie opłaca sie kupowac??
  3. no własnie, ja tez jestem ciekawy ;) a tak z innej beczki, niedawno kupiłem cylinder 70 ccm i podobno potrzebne sa inne dysze do gaźnika zeby wyciagac z niego pełna moc. jakiej wielkosci sa te dysze i gdzie je mozna kupic??
  4. mój kolega ma taki i narazie nie narzeka
  5. hmm ja mam podobny problem jak romek, raz odpali mi od pierwszego a raz na pycha ciezko go odpalic, jesli nie chce odpalic to wymianiam swiece i zazwyczaj jarnie od razu, ale czym moze byc to spowodowane ?? tym ze sie świece za bardzo grzeja ??
  6. u mnie było to samo. ale po pewnym czasie to ci sie samo ustawi. a jesli nie to wtedy sie pomysli co tu zrobic.
  7. ale zapewne jak zmienie ustawienie na pływaku na wieksze to bedzie ciekło z gaźnika. chyba ze jest jakis sposób na ustawienie??
  8. ale wątpie zeby było to spowodowane niskim poziomem paliwa w gazniku bo mam praktycznie nowy gaznik ustawiany fabrycznie
  9. a jak mierzy sie poziom paliwa w gazniku?? i co to wogule jest !!!!
  10. a ja mam dalej ten sam problem jak jade i chce szybko przyspieszyc i dam mu full gazu to simek przygasa zamiast przyspiesza mówiac dokładniej "dusi go" i co z tym mam zrobic?? moze dysze???
  11. ja zazwyczaj uzywam 98 ale teraz jest bardzo goroaca i wlewam 95 bo podobno silnik sie mniej grzeje
  12. to ja sie jeszcze spytam jakie były by objawy krzywego koła zamachowego ??
  13. moze tu znajdziesz czego szukasz bo troszke nie sprecyzowałes swojej wypowiedzi: Simson S-51 model E\4 (Enduro z uproszczoną instalacją elektryczną). Części składowe Simsona to: Silnik: Typ: M541/2KF Pojemność skokowa (cm3) 49,8 Skok/średnica (mm) 44/38 Stopień sprężania 9,5:1 Moc maksymalna (kW/KM) 2,72/3,7 przy prędkości obrotowej(obr/min) 5500 Maksymalny moment obrotowy (Nm/kGm) 5,0/0,51 przy prędkości obrotowej 4800 Stosunek benzyny do oleju 50/1 Rodzaj chłodzenia powietrzem Typ gaźnika 16N3-4 - wielkości dysz w drugiej roździale - filtr powietrza mokry Typ iskrownika-prądnicy 8307.10/2 Odstęp styków przerywacza 0,4 Typ cewki zapłonowej 12V 8352.1/2 Świeca zapłonowa M14-260 - odstęp elektrod 0,4 Wyprzedzenie zapłonu (mm przed ZZ) 1,8 Układ napędowy: Rodzaj sprzęgła mokre Rodzaj skrzynki biegów z klinem przesuwnym Liczba biegów 4 Położenia - I/II bieg 4,4/2,43 - III/IV bieg 1,89/1,54 - wał silnika/sprzęgło 3,25 - wyprowadzenie napędu 2,26(15/34) Łańcuch napędowy tulejkowy jednorzędowy - liczba ogniw 110 Olej przekładniowy/ilość (cm3) GL 100/400 Układ jezdny: Ogumienie (rozmiar/nr profilu) 2,75-16R/K32 Ciśnienie w ogumieniu (kPa) - bez pasażera (przód/tył) 125/180 - z pasażerem 125/280 Hamulce (typ/mm) Simplex/125 Skok sprężynowy -przód/tył (mm) 130/90 Amortyzator hydrauliczny Rodzaj/ilość (cm3)oleju w tel. HLP 46/34 Prędkość maksymalna (km/h) 60 -z przyczepką (km/h) 40 Pojemność zbiornika paliwa 8,7 - w tym rezerwa 1,0 Zużycie paliwa (dm3/100km) 2,5 Instalacja elektryczna: Akumulator 4 bat. R20 Rodzaje żarówek (W) - światło reflektora 25/25 - hamowania/cofania 21/5 - oświetlenie prędkościomierza 1,2 Masy: Masa pojazdu (kg) 80 Obciążenie użyteczne (kg) 180 Dopuszczalna masa całkowita 260 - w tym na tylna oś 180 Dopuszczalna masa holowanej przyczepki 60 Charakterystyka gaźnika Dysza główna (0,01 mm) 70 Dysza iglicowa (0,01 mm) 215 Iglica częściowego obciążenia 2B511 Położenie iglicy częściowego obciążenia (nr rowka od góry) 4 Dysza biegu jałowego 35 Liczba obrotów wkręta regulacji powietrza lub mieszanki biegu j. 2…2,5 Liczba obrotów wkręta regulacji powietrza dodatkowego ok. 3 Dysza układu rozruchowego (0,01 mm) 60 Poziom paliwa (mm) przy ciśnieniu Słupa paliwa o wysokości 0,5m 8+-1 P.S - panowie jesli mozna to mozemy wrócic jeszcze go mojego opisanego wyżej problemu?? bo juz nie mam siły do tego mojego simka
  14. o tłumiku tez pomyslem napoczatku ale ja nie mam tego podstawowego tłumika tylko ten http://moto.allegro.pl/show_item.php?item=112851071 i nie mam pojecia jak go przeczyścic a w najgorszym przypadku moze byc tak ze zatkała sie sadza w najcienszej jego czesci czyli miedzy komorami na tym cienkim przejsciu. macie jakies pomysły?? a mam jeszcze jedno pytanko, prawdopodobnie mam nieszczelny simering bo na kolnaku po jakims czasie jeżdzenia dosłownie spływa mi olej czarny jak smoła, a wracajac do mojego pytania czy ten nieszczelny simering moze powodowac łapanie "lewego" powietrza, bo jak jade i dam szybko gaz do konca to przygasa zamiast przyśpieszac, jak myślicie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...