Skocz do zawartości

Japońskie klasyki- i nie tylko.


jannikiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

( zawsze brzmiacym tak jakby nie mogl zrobic wiecej niz trzy powolne obroty )

słyszałem raz taki rozrusznik. coś pięknego ;). brzmi jak ruszająca się ospale toporna machineria... to jedyne co mi sie z grubsza spodobało w takim harley'u :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie tylko wtrącę, że jakos mało się pojawia nazw innych motocykli niż Triumph, HD, czy japońce...A Vincent HRD, Douglas, JAP, Motobecane, Ariel, Excelsior...I setki innych...Trochę tak w kółko jakby się kręci temat.

 

A Knucklehead to jedno z najpiękniejszych dokonań ludzkiej cywilizacji w dziedzinie sztuki użytkowej. Ech, a dziś robią repliki powyżej 100 cali...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wszystko pieknie ładnie ale wild nadal uwaza ze Honda CB750 z poczatku lat 70stych to nie klasyk! poza tym moim zdaniem klasyk to tez okreslenie linni nadwozia wezmy np : kawasaki W650,ZRX 1200 o ile w650 jest wzorowany na starych brytyjskich motocyklach to dzis na dobra sprawe wiekszosc motocykli ma zupelni inna linie nadwozia (nie klasyczną).Co do masowosci produkcji :mam proste zdanie gdyby jakis zakichany harley byl stosunkowo tani i latwo dostepny to tez bylby produktem masowym na owe czasy a tak placi sie w polowie za motocykl a druga polowe stanowi "marketingowy chwyt".Tak wiec kochana wild mysle ze opacznie rozumiesz pewne zagadnienia weteran,zabytek,klasyk to nie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pac1man pacman, co do harego. u nas sa (tyslko?)kosmiczne ceny za salonowego (w stanach sytuacja wyglada zupelnie inaczej)

 

wiecej nie mam ochoty pisac na ten temat i jakie sa moje odczucia do klasykow. linia styl- to m.in cenie A nie pochodzenie czy WIEK.

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

A Youngtimery to co ? To takie co to jeszcze nie zabytek a już wpada w oko i się podoba. Młode to, więc walory użytkowe jeszcze całkiem do rzeczy. Widocznie musi upłynąć np. 20 lat żeby nabrać dystansu, żeby zmieniła się stylistyka i moda / i to ze dwa razy /. Może jest w tym też szczypta snobizmu ? Albo troski, jak to w przypadku kolekcji. Może bardzo młodym ludziom to trudno zrozumieć bo potrzebny jest CZAS. Dla mnie np. Hondy CB 750 z lat 70 są bardzo klasyczne i podobają mi się bardzo. Potrzebuję bardziej niezawodny sprzęt bo lubię jeździć samotnie w trasy. Właśnie chcę to kupić ale cholera muszę sie pośpieszyć bo ida w cenę !! pzdr, Pastor :P

PASTOR GARAGE

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok Misie :D

przedwczoraj kupiłem CB 750 Four (R4 OHC)

jest troche braków - szukam części

brakuje mi zbiornika paliwa, błotników z mocowaniami, sidepaneli (pokrywka zbiornika oleju i analogiczna pokrywka z drugiej strony), mocowania lampy i pewnie jeszcze jakichś pierdółek o których jeszcze nie wiem ze potrzebuje :D

ahi -no i wydech :)

 

moj motocykl podobno jest z 77r (tak widnieje w papierach) takze niestety jest to wersja CB750F1 jednakże szukam cześci do pierwszej wersji four (k1-k iles tam:))

 

szukam takze info na temat tych motocykli

czy ktoś potrafi mi powiedzieś czy rama modeli "k" jest identyczna jak w modelach "f1"

 

Hondzie kupiłem za w sumie nie za duże pieniądze jednakze jej zasadnicza wada jest to że duzo brakuje jej do oryginału

motocykl byl sprowadzony z Holandi na poczatku lat 90tych

wczesniej z Holandii (pewnie jeszcze w latach siedemdziesiatych lub na poczatku osiemdziesiatych) został przerobiony na tor

zbiornik paliwa, owiewka, błotniki są z laminatu dlatego szukam oryginalnych czesci

nie pasują mi jeszcze nastepujace żeczy:

-mam alu koła (odlewane, nie nitowane jak w późniejszych f1 i f2)a na fotkach które znalazłem w sieci nigdzie nie widziałem takowych

-bęben z tyłu świadczyłby że jednak byłaby to wersja "k" bo f1 dostała na tył tarcze

 

zdjęć na razie nie mam więc się nie pochwalę :(

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 3 lata później...

a ja se zanabylem innego klasyka :) suzuki gsxr 1100 olejak z 91r.

w sumie biga mam jeszce starszego i rowniez juz mozna by go pod klasyke gatunku podpiac zwazywszy jak niegdys krytykowana linia nadwozia (kaczy dziob) teraz jest na porzadku dziennym i wszystkie prawie marki nasladuja linie biga z konca lat 80tych ;)

wogole lubie klasyczne pojazdy i uwazam ze nie wiek ich jest wazny alde to cos , co powoduje ze sie mimo wieku nie starzeja

mamjeszcze jeepa wranglera z 91 r. ktory nadal wzbudza sporo uwagi gdziekolwiek sie pojawi :biggrin:

granda tez mam ale to raczej wygodny dupowoz choc bardzo go lubie i w sumie tez zyskuje miano ostatniego jeepa GC (no moze jeszcze nastepca -WJ ),ktory jako tako w teren pojedzie . na pewno ostatni o ty[powo amerykanskich rysach :wink:

marzy mi sie jakis scrambler i muscle car do kolekcji :cool: :rolleyes: :biggrin:

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...