Skocz do zawartości

Japońskie klasyki- i nie tylko.


jannikiel
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Chcemy utworzyc kolekcję motocykli, by zostawic cos dla potomnosci-(może jeszcze nie wszystkie ciekawe motorki zostały pociete, wywiezione na zachod, lub oddane na zlom), oraz by nazwa Jedwabne kojarzyla sie wszystkim z Motocyklami, a nie z niedoprowadzonym do konca sledztwem i oskarżeniami godzącymi w  Polskę i Polaków

 

Śledztwo zostało doprowadzone do momentu do którego dla głównych zainteresowanych przestało być wygodne.

 

Moge się rozejrzeć za niektórymi z tych sprzętów, ale tanie nie będą. Taką Laverdę widziałem kiedyś kosztowała jednak parę tys. EUR.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To są fotki z naszej majówki. linka gazu klękneła i trzeba było przeprowadzić remont na drodzę... potem były jeszcze inne jaja ale to kiedy indziej już...

I przoszę się nie czepiać lampy od wsk (oryginał leży w szalie :P )

 

http://www.kmpl.p.lodz.pl/pages/frame.htm

Trzeba wejść w galerię i w " I rajd organizowany przez..." pierwsze foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

klasyczny motocykl = klasyczny wygląd

Różne firmy produkują na dal motocykle klasyczne które fabrycznie są nowe ale wyglądają jak te stare np.Ducati,Lawerda,Enfield,Kawasaki,MotoGuzzi,Triumph.

Klasyczna linia, dużo chromu, szprychowane koła i brak owiewek to to co je wyróżnia spośród większości.

Mój motocykl można z pewnością zaliczyć do klasycznych.

GPZ500S->XJ550->GSX600F->ZZR1100->GSF600N

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak slysze "klasyk" to pierwsze co mi przychodzi do glowy to motocykle z lat 30-40-50, a jak patrze na japonie ktora nazwano "klasykiem".. to chce mi sie smiac. 0 w tym jakiegokolwiek klasycyzmu.... dobra- przynajmniej dla mnie.  

 

Goska

Nie musisz znać się na mechanice. Lepiej poznaj trochę historii motoryzacji, dziejów motocykli i samochodów. Wtedy nie bedziesz plotła takich głupstw.

Pozdrawiam i życzę wymarzonej maszyny.

Kulik.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawa jest prostsza niz sie wydaje:

- Do 40 r vintage,

- 41 - 69 classic,

- 70 - teraz wspolczesne, z tym ze japonskie i europejskie motocykle z poczatku lat 70 tych uwaza sie juz za classic bo ceny zaczely isc w gore :P czyli rynek zadzialal szybciej niz klasyfikacja.

Ogolnie na miejscu Ryska zrezygnowal bym z kilku japoncow na korzysc kilku anglikow, bo jest to moze ostatni moment gdy mozna je kupic za rozsadna kase ( w Stanach ).

Chodzi o Nortona Conmmando 750 z silnikiem Combat z lat 70 tych i Nortona 650 SS z lat 61 - 70.

Szczegolnie ten ostatni jest sztuka o ktora warto powalczyc - znakomite podwozie oparte o rame Slimline Featherbed z przodem Roadholder + rowniez swietny 50 KM silnik 650ccm dawaly kombinacje ktora mogla osiagnac 200 km/h w polowie lat 60 tych. Przy okazji kierowca gubil wiekszosc plomb wskutek wibracji, ale spokojny cruising w okolicach 80 mil/h niczym juz nie grozil a byl naprawde przyjemny - wibracje zanikaly ponizej 5 tys obr.

Jezeli chodzi o BSA to nie Thunderbolt ale Lightning albo Spitfire 650, Triumph Bonny 120 napewno tak, 140 bym sobie odpuscil, a zamiast tego 3 cyl Trident 150, czy siostra BSA Rocket 3.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek Kulik dla mnie japonia ktora ma 10-15 lat nie jest na pewno klasykiem, brakuje jej wiele. zacytuje to co napisalam

 

 

po prostu inaczej rozumie klasyka niz wspolczesnosc ktora jak podkresliles- szybko sie rozwija

 

dla mnie klasyk z prawdziwego zdazenia nie wyglada jak te wymienione japonce. one sie moga schowac...

 

na marginesie- interesuje sie nie co historia motocykli, ale jestem i tez ograniczona, co przyznam.

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak slysze "klasyk" to pierwsze co mi przychodzi do glowy to motocykle z lat 30-40-50' date=' a jak patrze na japonie ktora nazwano "klasykiem".. to chce mi sie smiac. 0 w tym jakiegokolwiek klasycyzmu.... dobra- przynajmniej dla mnie.

 

Goska[/quote']

 

a mi się chce śmiać z twoich wypowiedzi ale to już osobny rozdział...

 

one sie moga schowac...

może ktoś inny się powinien schować :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gosiu kochana wypadałoby zdjąć klapki z oczu z logiem HD i zapoznać się z historią innych marek.

 

Podobnie jak ty bardzo lubię motocykle z pod znaku Harleya Davidsona ale klapki z oczy wyrzuciłem dawno temu.

 

Wierz mi, że warto poznać historię Japończyków.

Historia Europejskich producentów to jeszcze bardziej ciekawa sprawa z wieloma perełkami.

 

Sorry, ale bez tej wiedzy raczej nie masz prawa komentować wcześniejszych postów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PROC proc pisalm jestem ograniczona-fakt, ale nie tylko do harego- odczep sie wkoncu. zaczynasz bys zlosliwy- lubie ta marke a ty wchodzisz mi na piety.

 

klasyk- nie tak go widze jak te japonce. rozumiesz? dla mnie nie maja nic wspolnego z klasycznym klacykiem. mam nadzieje ze teraz to do ciebie dotarlo.

 

Goska

Dzika, tak jak natura chciała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...