waska4 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 No to sie temat rozwinął, ciesze się:rolleyes: Ja też po namyśle stwierdziłam że enduraki są na miejscu i taka np africa twin podoba mi się bardzo ;) Chociaż co powiecie o V-strom 1000?Bo fajny jest. :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Chociaż co powiecie o V-strom 1000? ...że nadal się nie nadaje do nauki jazdy ;) natomiast mały sztormiak jak najbardziejjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebaa_75 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 o pierwszym i ostatnim IMHO zapomnij: jeden mały, drugi za ciężki. a skoro xj uważasz za małe, a enduro/ funduro nie chcesz, to trudno chyba będzie coś doradzić z typu rozsądnych maszynjsz Witam, dzięki za odpowiedź.Dziś oglądałem FJ, trochę skatowana była, pozycja lepsza niż na XJ600, ale bez szału. Znalazłem jeszcze XJ900 - podobno większa i wygodniejsza od 600-tki, ale jeszcze nie oglądałem. Za namową kolegi przymierzyłem się też do XTZ 750 i muszę powiedzieć, że całkiem mi się podobało. Nie przepadam za takim wyglądem, wolę naked'y, ale wygodnie było. A ja chcę jeździć motocyklem, a nie go oglądać. Czy taką XTZ da się użytkować na mieście i na niedalekie wyjazdy po drogach asfaltowych? Szaleńcza jazda w terenie raczej mnie nie interesuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 :lalag: 198 cm wzrostu robi swoje, jeśli chodzi o wagę, to chudy jestem na ok. 90 kg ;) To już lepiej mi się jeździło MZ'tkami :buttrock: Ja w swoim Varanie przerobiłem kanapę - jest wyższa w miejscu kierowcy. I teraz jest :lalag:. A MZ-ki . . . . to były czasy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ragnar Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Mam 190 wzrostu i ważę 80 kg. Jeżdżę na Kawasaki Versys 650, którą naprawdę polecam do nauki. To pierwszy motór na którym się czuję jak na motórze a nie jak na motorynce. Wdzięcznie się składa w zakrętach i charakterystyka silnika w miarę spokojna, przy tym dłuższe skoki zawieszeń, więc dziury w drodze mam gdzieś... aaaa i dodatkowo kanapa wygodna na maksa. Osiągi też ma niezłe :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaly4 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 190cm 118 kg - Kaeasaki zx-12r po prostu super moto dla ludzi wysokich (i nie tylko) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Mam 190 wzrostu i ważę 80 kg. Jeżdżę na Kawasaki Versys 650, którą naprawdę polecam do nauki. ... aaaa i dodatkowo kanapa wygodna na maksa. Osiągi też ma niezłe :lalag:Dla jednej osoby jak najbardziej. Ale jak mu dołożysz trochę bagażu i zabierzesz "połówkę" to nie będzie nieźle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 190cm 118 kg - Kaeasaki zx-12r po prostu super moto dla ludzi wysokich (i nie tylko) Jak ulal pasuje na pierwszy motocykl - spojrz na temat posta. Ja mam 189 cm wzrostu, 85 kg wagi i fajnie jezdzilo mi sie na GS 500. Teraz na bandicie jest o duzo lepiej ale poki sie na niego nie przesiadlem, wcale nie narzekalem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Ja mam 189 cm wzrostu, 85 kg wagi i fajnie jezdzilo mi sie na GS 500. widzisz, kupa luda nastawia się na NIE wobec mniejszych maszyn; bądź to że słabe, bądź że małe. jakby spróbowali bez tego całego gadania - też byliby zadowoleni. tylko potem nie wiedzieć czemu mamy tłumy mistrzów prostej i miejskie zawalidrogi, bo zanim się taki jeden z drugim nauczy cięższym i mniej poręcznym motocyklem po winklach śmigać albo korki przejeżdżać zdziera tylko pasek na środku opony i blokuje ruch :)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yarccom Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 i ja równiez 189 waga ok 95 kg i na GS machnąłem ok 10 tys w 1 sezon w tym z 3/4 we dwójkę nawet trasy po 1200 km także to nic strasznego nie bez powodu wszyscy go polecają ale lansa wsód znajomych na nim nie zaliczysz :smile: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dario Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 A ja proponuję Yamahę TDM 850. Duży, turystyczny, wygodny i do miasta też się nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peet Opublikowano 14 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2008 Ja pomykam na Fazerze (190cm@93kg) i jest mi wygodnie - tylko wyższą szybkę kupiłem. Z innych (większych) sprzętów, na których dobrze mi się siedziało to Suzuki V-Strom 650, Varadero 1000 i BMW 1200 GS. Ale to duże enduraki, raczej do nauki nie wskazane (no może poza V-Stromem).Jednak zawsze polecam przymiarkę/przejażdżkę bo ludzie mają różne proporcje tułów/nogi i przy tym samym wzroście mogą pisać sprzeczne komentarze na temat tego samego motocykla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Traveller Opublikowano 15 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2008 Ciekawą propozycją dla Ciebie może być tez Honda Deauville. Miałem ostatnio okazję przejechać parę kilometrów na tym sprzęcie i było bardzo przyjemnie. V2, nieco ponad 60 KM no i kufry ma w standardzie :icon_mrgreen: Może nie do końca mistrz zakrętów i szybkich prostych, ale w trasę jak znalazł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alosiek Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 Witajcie, za jakiś czas zamierzam sobie kupić motor ;) zaczynam się powoli rozglądać... fakt że mam dwa metry wzrostu i bardzo małe doświadczenie w prowadzeniu motocykli. W związku z tym zastanawiam się co kupić... myślałem nad yamaha thundercat z 97 bądź 98 rocznika, mój budżet pozwala mi zaszaleć coś w granicach 8 tys. Ale z drugiej strony czy 600 nie będzie za duża na początek ? Czekam na wypowiedzi ;) Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 30 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2010 (edytowane) 600 dla 2-metrowego za duża nie jest ale krzywdę może zrobić sporą. :icon_twisted: Ale z mniejszych moto trudno będzie coś spasować na taki wzrost. Z wygodniejszych moto klasy 600 to GSX600F dałby radę. Wygodny, spokojny i w miarę bezpieczny. Szału mocą i prędkością nie robi ale na następny sezon możesz wsiąść na coś mocniejszego. A GSXF "jajko" czyli po `98 roku to wdzięczny sprzęcik. Edytowane 30 Maja 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.