Skocz do zawartości

Najszybciej kręcący sie silnik mototycklowy.


guziq
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

GSXR250RR cztery gary, cztery zawory na cylinder i 18500 na czerwonym a zaczyna jechać już od 10.000 obr.

Odgłos pracy zbliżony do starego kota pod kołami ciężarówki.

 

[ Dopisane: 14-10-2005, 15:46 ]

z dwusuwów SUZUKI 50cc w latach 70tych na torze wyścigowym.

Trzy cylindry, 20 biegów i 20.000 obr/min.

Użyteczne w zakresie pomiędzy 19500-20500.

Były tylko 3 egzemplarze.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja znam Honde CBR 250 RR- na obrotomierzu ma 22 tys. obr i nie ma czerwonego pola, moc(41 KM na kole!) oddaje przy 18500 obr a max. moment przy ok 16500. Mialem kiedys w gazecie obszerny test tego sprzecika kontra Aprilia 125, ale zagubilem gdzies.

Ze znanych mi motocykli to Honda RC 65 rozkrecala sie do 22000 obr/ min, wyscigowa RVF 750 z owalnymi tlokami- czyli NR 750- osiagala ok. 20000/min

Aha kiedys znalazlem stronke pewnego wariata ktory tak przerobil CBX 1050, ze osiagal moc 145 KM- przy 14000/obr- z tym ze musial wymontowac alternator i jeszcze pare rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tak dla ciekawskich to jeden z elementów motocykla Honda CX650T kręci pod obciążeniem 120.000 obr/min

Wiecie może co tak szybko zapie****a ?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiecie może co tak szybko zapie****a ?

 

Wirnik turbosprężarki silnika benzynowego zapie**ala na pełnej mocy 200 000 obrotów / minutę.

Widziałem co się dzieje z silnikiem jak w takim rozpędzonym gównie odrywają sie łopatki sprężarki i lecą do silnika, uuuuuuu jest głośno i mokro wszędzie.

A jak się taki wirnik złamie, znaczy ukręci, to silnik wychlustuje takie ilości oleju silnikowego że pojazd jedzie jak na filmach amerykańskich. Wiem bo tak jechałem na Roździeńskiego w Katowicach :-D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja maja byc seryjen ale ten co podam to chyba niebardzo seryjny no ale mimo wszystko po wyjezidze z fabryki to juz ma tak moc maxymalna prz 52tyścch obrotów niewim od kond czerwone pole pewnie ok 70 maxymalny moęt od 2tyśęcy aha nazywa cię to MTT Y2K pewnie ktoś łyszał to ma silnik od helikoptera 320Km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja maja byc seryjen ale ten co podam to chyba niebardzo seryjny no ale mimo wszystko po wyjezidze z fabryki to juz ma tak moc maxymalna prz 52tyścch obrotów niewim od kond czerwone pole pewnie ok 70 maxymalny moęt od 2tyśęcy aha nazywa cię to MTT Y2K pewnie ktoś łyszał to ma silnik od helikoptera 320Km
ale rozmawialmy o silnikach motocyklowych a nie jakichs dziwolągach ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja maja byc seryjen ale ten co podam to chyba niebardzo seryjny no ale mimo wszystko po wyjezidze z fabryki to juz ma tak moc maxymalna prz 52tyścch obrotów niewim od kond czerwone pole pewnie ok 70 maxymalny moęt od 2tyśęcy aha nazywa cię to MTT Y2K pewnie ktoś łyszał to ma silnik od helikoptera 320Km

Bardzo po polsku napisane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...