Skocz do zawartości

Ciowiec

Forumowicze
  • Postów

    184
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Lubię
    motoryzacja, militaria
  • Skąd
    Żołynia k. Łańcuta

Metody kontaktu

  • Telefon
    609-193337

Osiągnięcia Ciowiec

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin

ZARAŻONY MOTOCYKLAMI - wąchacz spalin (14/46)

0

Reputacja

  1. Witam! Jak w tamacie - mam na sprzedaż silnik systemu NSU - Wankel , poj. 160 ccm, moc ok. 8KM przy 4000 obr/min , maxymalne obroty 5000, gaźnik bing 14 mm, urządzenie utrzymujące zadane obroty Bosch, tłumik, filtr powietrza - wszystko jak na fotkach - kupiony u starszego Szwajcara - fabrycznie zakonserwowany, produkcja Fichtel & Sachs AG Schweinfurt w Niemczech - montaż zakończyli kilkanaście lat temu. Posiadam do niego instrukcję napraw, oraz wykaz części - w 3 jezykach po francusku, angielsku, niemiecku. Zainteresowanych proszę o kontakt na gg: 6872673 . Dla klubowiczów istnieje możliwość dogadania się zanim wystawię przedmiot na allegro. JEst to perełka, dlatego cena odpowiednia - ale myślę, że samo posiadanie tego silnika jest wyjątkowym uczuciem, a kto wie, może ktoś się zdecyduje go zabudować do motocykla..... :mrgreen: :mrgreen: Na życzenie mogę wysłać dokładne dane techniczne. pozdrawiam http://img152.imageshack.us/my.php?image=dscn32981bh8.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=dscn32931rs6.jpg http://img152.imageshack.us/my.php?image=dscn32911fq9.jpg
  2. Witam Mam kłopot. Otóż mój stary łańcuch jest na wykończeniu i znalazłem u siebie nowy tyle tylko że szerszy: 12,7x7,75x8,51 a ma być 12,7x6,4x8,51. CZy moge go założyć do motocykla bez szkody dla zębatek/??????????? dzieki za porade.........
  3. Zadziwiacie mnie. Różnice pomiędzy etz 301 a 251 polegają dokładnie na tym samym co różnice pomiędzy s51 a s70, czy etz125 a etz 150. Czyli inny cylinder inny tłokm oraz przekonstruowane kartery.............. 8O
  4. Także używam orlenu 2t, a przy jego cenie (11zyli) nawet nie ma sie co zastanawiać, tylko wypieprzyć mixola i śmigać na przyzwoitym olejku :P ;) :buttrock: :buttrock:
  5. A ten gfwizd to nie jest przypadkiem od dolotu lub z tłumika?? Bo nie wydaje mi sie żeby to była kwestia łożysk czy wałków w skrzyni.........
  6. O przepraszam bardzo - nie we wszystkich nie ma uszczelek pod głowicą. Jeżeli mówicie, że w simsonach nie ma uszczelek to należy podać w których, bo w starszych modelach S 50 i S 51 były one FABRYCZNIE montowane. :D :) ;) :D :D
  7. sprawdź połączenia kabli, oczyść z rdzy i innego świństwa..................może to coś pomoże. Pozornie połączenie wygląda wporządku, ale naprawdę przewodzi bardzo słabo lub wcale nie przewodzi prądu :buttrock:
  8. Choć nie posiadam 250tki, to sam jestem bardzo ciekawy czy rzeczywiście fabrycznie montowali takie cylindry do etzetek....... :?: :?: :?: :?: :?: a jeśli tak, to czy na dużą skalę................hmmm może w tskach też się coś podobnego znajdzie.......
  9. chyba sie nie zrozumieliśmy - chodziło mi o konstrukcje silnika Jawy i MZ trophy, a nie MZ TS... Chyba chodzi tutaj po części o porównanie Mz i jawy, więc porównanie ich jednostek naędowych uważam za właściwe......hmmm problemy ze zrozumieniem????? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: zgadzam się. totalna klapa z przekładnią wstępną: łańcuch jest tutaj zupełnie nie na miejscu.........
  10. a czy ktoś w tej dyskusji uwzględnił to ,że jawa ma 350 cm3 pojemności, a Mz - 250? 5 KM więcej przy różnicy pojemności 40 % to całe gó...no i świadczy o niedopracowaniu konstrukcyjnym oraz zacofaniu technicznym. Nie znam dokładnie historii konstrukcji jawy, ale w Mz silnik był systematycznie modernizowany i unowocześniany - średnio co kilka lat, a poziom konstrukcji i zastosowane rozwiązania silnika jawy są gdzieś w okolicy silnika MZ TROPHY. traka jest smutna prawda. a czy ktoś z was powie mi że w młodości marzył o jawie????? wątpie, co najwyżej niewielki odsetek 8) 8) 8) 8)
  11. 100% racji, wyższa moc policyjnych etztek to stek bzdur..............
  12. SKF-y - made in france ok 18 - 20 zł/ szt. zgadzam sie z tym w 100%
  13. zdecydujcie sie czy to był od STARA czy od DOU, bno one się różniły od siebie..... w Duo moc wynosiła na papierze 3,6 KM a w s-51 3.7 KM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...