Piotrek122 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 WitamProszę mi powiedzieć co tak stuka w silniku? Luz zaworowy był regulowany rok temu.http://w106.wrzuta.pl/audio/9vpaHx42SH0/praca_silnika_suzuki_dr_350Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekbb Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 moze to byc lancuch , najszybciej to chyba wyjac napinacz i sprawdzic ile jest wysuniety a jesli jest ok to rozbierac gore i powinno byc wszystko jasne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 11 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2013 ja mam potobnie jak wkrecam srube do konca od składu mieszanki to motor chodzi jak nalezy jak odkręce to moto słabnie juz sam niewiem co robic :banghead: pomozecie??????Sprawdź szczelność krućców czy nie łapie Ci lewego powietrza, a także to, czy ssanie do końca się zamyka. Dopiero później reguluj. Na wkręconej do końća śrubie silnik powinien gasnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Virusi Opublikowano 8 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2013 (edytowane) kupie w dobrej cenie zegary do Dr 350s albo wystarczy ten plastik biały od spodu, ewentualnie powiedzcie jak podpiąć żeby bez tej całej stacyjki(zegarów) i bez akumulatora były przednie światła. co do czego podpiąćnajlepiej piszcie na 884654764 bo w domu nie mama neta ;/ Edytowane 8 Kwietnia 2013 przez Virusi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaniek999 Opublikowano 4 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2013 Witam. Kupiłem i wyremontowałem sobie DR'kę, jednak nie mogę uporać się z pewnym problemem. Motocykl odpala bez większych problemów gdy jest zimny (o dziwo odpala lepiej bez ssania niż z włączonym), natomiast gdy sie dobrze rozgrzeje to gaśnie i jest bardzo ciężko go ponownie odpalić. Ponadto szybkie dodanie gazu (na gorącym silniku) powoduje jego początkowe przydławienie i dopiero po chwili wskakuje na obroty jednak po puszczeniu gazu bardzo wolno obroty spadają. Dodam, że mam model z roku '92 na gaźniku bst 33. Czyściłem go i złożyłem tak samo jak przed czyszczeniem tylko nie wiem czy był on dobrze ustawiony. Śrubka od składu mieszanki jest wykręcona 2 obroty, zabezpieczenie iglicy znajduje się na drugim nacięciu od dołu a poziom paliwa minimalnie przekracza linie styku pokrywki komory pływakowej z korpusem gaźnika. Świeca jest bardzo jasna co wskazywałoby na zbyt dużą zawartość powietrza w mieszance w stosunku do paliwa. Czy tak powinno byc czy coś powinienem zmienić bo przeszukałem dużo materiałów i znalazłem wiele sprzecznych informacji i juz sam nie wiem co o tym myśleć. Jeżeli ktoś miał podobny problem to bardzo proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zawory i gaźnik do regulacji, bo na ciepło podpierają się owe zawory a gaźnik jest ustawiony zbyt bogato. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaniek999 Opublikowano 5 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2013 Zawory są w porządku, sprawdzałem. Jutro jeszcze raz wyciągne gaźnik i go przejrze. A czy te nastawy w gaźniku co podawałem są poprawne czy powinny wyglądać inaczej? Wydaje mi sie że problem leży po stronie niskich obrotów jednak ktoś przede mną tak zniszczył dyszę od wolnych że nie da sie jej wykręcic i zobaczyć czy nie jest przytkana. Już tyle kasy włożyłem w ten motocykl, że nie chciałbym szukac innego gaźnika na wymianę. Może ktoś ma jeszcze jakąś sugestię? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 6 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2013 Teoretycznie możesz mieć niesprawny alternator. Czasami zdarza się, że cewka gdy dogorywa to na zimno działa a na ciepło przerywa. Jak tylko zagrzejesz sprzęta to miernik w łapę i trzeba przedzwonić przewody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinky Opublikowano 24 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2013 Witam, jak już pozwoliłem się zarejestrować, to pochwale sie, że dokladnie pare dni temu zakupilem drke 350 i mam nadzieje ze bedzie mi dlugo służyć elegancka wizualnie i technicznie, skupiałem sie przede wszystkim na żywotności silnika i wystarczajacej mocy :) ktos mi moze jeszcze powiedziec jak wyglada jazda kostka po asfalcie? bardzo ją slysze jak jade (oczywiscie mam tu na mysli przejazd z punktu A do B) czy żywotnosc kostki gwałtownie spada?Zdaje sobie sprawe, że nie warto gzuc 100 po miescie bo cos mi wyskoczy na droge i moze byc problem, pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jazda kostką po asfalcie to nieporozumienie. Zużywa się dużo szybciej, jest dużo gorsza przyczepność-zwłaszcza na mokrym a już nie wspominam o braku homologacji na asfalt. A DR'ki gratuluje bo to dobry sprzęcik, zwłaszcza jeżeli był robiony remont to przejeździ jeszcze mnóstwo kilometrów bezawaryjnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinky Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 Jazda kostką po asfalcie to nieporozumienie. Zużywa się dużo szybciej, jest dużo gorsza przyczepność-zwłaszcza na mokrym a już nie wspominam o braku homologacji na asfalt. A DR'ki gratuluje bo to dobry sprzęcik, zwłaszcza jeżeli był robiony remont to przejeździ jeszcze mnóstwo kilometrów bezawaryjnie.Więc pomijajac fakt ze kostka nie nadaje sie na asfalt, to jeszcze moge zalapac mandat za brak homologacji tak? A sa w ogole jakies opony (z homologacja) typu kostka/szosówki ktore nadaja sie i w teren i na nawierzchnie (asfalt)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 25 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2013 michelin ac10, mają homologację Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 26 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2013 kostka kostce nierówna :D e09 to też ,,kostka'' tylko że niska i ma homologację, i są to opony uniwersalne i całkiem przyjemnie się trzymają na asfalcie można się w zakrętach składać i hamują też nieźle, i długo wytrzymują nawet jak jeździsz 100% asfalt....wyć trochę wyją, nie wyją kapcie enduro o zastosowaniu 80% asfalt 20% teren np bridgestone trailwings.... tylko że e09 słabo spisują się w terenie, może w porównaniu do trailwingsów to jest szał ale porównując już do c-02 czy c-04 to porażka w e-09 kostka jest niska , na piachu słabo ciągną, w błocie szybko się zalepiają..... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maaniek999 Opublikowano 27 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2013 Witam ponownie. Myślałem że juz nie będę musiał szukac pomocy ale jednak. DR dalej nie chodzi tak jak powinno. Luzy zaworowe sprawdzane i gaźnik czyszczony był juz tyle razy że szkoda gadać. Przyszło mi do głowy, że może poprzedni właściciel nie wyregulował odpowiednio gaźnika po zmianie wydechu. Mam założonego przelotowego Arrow'a z nierdzewki o czym wcześniej nie pisałem. Dysza od wolnych jest oryginalna czyli 37,5 natomiast główna to 138 (według serwisówki powinno być 135). Może wymiana którejś z nich spowoduje że motocykl nie będzie sie dławił przy szybkim dodaniu gazu i przestanie sie tak mocno grzać. Co o tym myślicie, może ktoś z was ma założony taki wydech i powie mi jakie powinny byc dysze? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pinky Opublikowano 28 Czerwca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2013 kostka kostce nierówna :D e09 to też ,,kostka'' tylko że niska i ma homologację, i są to opony uniwersalne i całkiem przyjemnie się trzymają na asfalcie można się w zakrętach składać i hamują też nieźle, i długo wytrzymują nawet jak jeździsz 100% asfalt....wyć trochę wyją, nie wyją kapcie enduro o zastosowaniu 80% asfalt 20% teren np bridgestone trailwings.... tylko że e09 słabo spisują się w terenie, może w porównaniu do trailwingsów to jest szał ale porównując już do c-02 czy c-04 to porażka w e-09 kostka jest niska , na piachu słabo ciągną, w błocie szybko się zalepiają.....dzieki za odpowiedz a co sadzisz o ac10? zalezy mi zeby oponka byla dobra w teren jak i na asfalt zeby gdzies przebyc trase z punktu A do B, a czasem wyjechac na asfalt to tez fajna sprawa :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.