Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

ja mam potobnie jak wkrecam srube do konca od składu mieszanki to motor chodzi jak nalezy jak odkręce to moto słabnie juz sam niewiem co robic :banghead:

 

pomozecie??????

Sprawdź szczelność krućców czy nie łapie Ci lewego powietrza, a także to, czy ssanie do końca się zamyka. Dopiero później reguluj. Na wkręconej do końća śrubie silnik powinien gasnąć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

kupie w dobrej cenie zegary do Dr 350s albo wystarczy ten plastik biały od spodu, ewentualnie powiedzcie jak podpiąć żeby bez tej całej stacyjki(zegarów) i bez akumulatora były przednie światła. co do czego podpiąć

najlepiej piszcie na 884654764 bo w domu nie mama neta ;/

Edytowane przez Virusi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam. Kupiłem i wyremontowałem sobie DR'kę, jednak nie mogę uporać się z pewnym problemem. Motocykl odpala bez większych problemów gdy jest zimny (o dziwo odpala lepiej bez ssania niż z włączonym), natomiast gdy sie dobrze rozgrzeje to gaśnie i jest bardzo ciężko go ponownie odpalić. Ponadto szybkie dodanie gazu (na gorącym silniku) powoduje jego początkowe przydławienie i dopiero po chwili wskakuje na obroty jednak po puszczeniu gazu bardzo wolno obroty spadają. Dodam, że mam model z roku '92 na gaźniku bst 33. Czyściłem go i złożyłem tak samo jak przed czyszczeniem tylko nie wiem czy był on dobrze ustawiony. Śrubka od składu mieszanki jest wykręcona 2 obroty, zabezpieczenie iglicy znajduje się na drugim nacięciu od dołu a poziom paliwa minimalnie przekracza linie styku pokrywki komory pływakowej z korpusem gaźnika. Świeca jest bardzo jasna co wskazywałoby na zbyt dużą zawartość powietrza w mieszance w stosunku do paliwa. Czy tak powinno byc czy coś powinienem zmienić bo przeszukałem dużo materiałów i znalazłem wiele sprzecznych informacji i juz sam nie wiem co o tym myśleć. Jeżeli ktoś miał podobny problem to bardzo proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawory są w porządku, sprawdzałem. Jutro jeszcze raz wyciągne gaźnik i go przejrze. A czy te nastawy w gaźniku co podawałem są poprawne czy powinny wyglądać inaczej? Wydaje mi sie że problem leży po stronie niskich obrotów jednak ktoś przede mną tak zniszczył dyszę od wolnych że nie da sie jej wykręcic i zobaczyć czy nie jest przytkana. Już tyle kasy włożyłem w ten motocykl, że nie chciałbym szukac innego gaźnika na wymianę. Może ktoś ma jeszcze jakąś sugestię?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, jak już pozwoliłem się zarejestrować, to pochwale sie, że dokladnie pare dni temu zakupilem drke 350 i mam nadzieje ze bedzie mi dlugo służyć elegancka wizualnie i technicznie, skupiałem sie przede wszystkim na żywotności silnika i wystarczajacej mocy :) ktos mi moze jeszcze powiedziec jak wyglada jazda kostka po asfalcie? bardzo ją slysze jak jade (oczywiscie mam tu na mysli przejazd z punktu A do B) czy żywotnosc kostki gwałtownie spada?

Zdaje sobie sprawe, że nie warto gzuc 100 po miescie bo cos mi wyskoczy na droge i moze byc problem, pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda kostką po asfalcie to nieporozumienie. Zużywa się dużo szybciej, jest dużo gorsza przyczepność-zwłaszcza na mokrym a już nie wspominam o braku homologacji na asfalt. A DR'ki gratuluje bo to dobry sprzęcik, zwłaszcza jeżeli był robiony remont to przejeździ jeszcze mnóstwo kilometrów bezawaryjnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jazda kostką po asfalcie to nieporozumienie. Zużywa się dużo szybciej, jest dużo gorsza przyczepność-zwłaszcza na mokrym a już nie wspominam o braku homologacji na asfalt. A DR'ki gratuluje bo to dobry sprzęcik, zwłaszcza jeżeli był robiony remont to przejeździ jeszcze mnóstwo kilometrów bezawaryjnie.

Więc pomijajac fakt ze kostka nie nadaje sie na asfalt, to jeszcze moge zalapac mandat za brak homologacji tak? A sa w ogole jakies opony (z homologacja) typu kostka/szosówki ktore nadaja sie i w teren i na nawierzchnie (asfalt)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kostka kostce nierówna :D

 

e09 to też ,,kostka'' tylko że niska i ma homologację, i są to opony uniwersalne i całkiem przyjemnie się trzymają na asfalcie można się w zakrętach składać i hamują też nieźle, i długo wytrzymują nawet jak jeździsz 100% asfalt....wyć trochę wyją, nie wyją kapcie enduro o zastosowaniu 80% asfalt 20% teren np bridgestone trailwings....

 

tylko że e09 słabo spisują się w terenie, może w porównaniu do trailwingsów to jest szał ale porównując już do c-02 czy c-04 to porażka w e-09 kostka jest niska , na piachu słabo ciągną, w błocie szybko się zalepiają.....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Myślałem że juz nie będę musiał szukac pomocy ale jednak. DR dalej nie chodzi tak jak powinno. Luzy zaworowe sprawdzane i gaźnik czyszczony był juz tyle razy że szkoda gadać. Przyszło mi do głowy, że może poprzedni właściciel nie wyregulował odpowiednio gaźnika po zmianie wydechu. Mam założonego przelotowego Arrow'a z nierdzewki o czym wcześniej nie pisałem. Dysza od wolnych jest oryginalna czyli 37,5 natomiast główna to 138 (według serwisówki powinno być 135). Może wymiana którejś z nich spowoduje że motocykl nie będzie sie dławił przy szybkim dodaniu gazu i przestanie sie tak mocno grzać. Co o tym myślicie, może ktoś z was ma założony taki wydech i powie mi jakie powinny byc dysze? Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kostka kostce nierówna :D

 

e09 to też ,,kostka'' tylko że niska i ma homologację, i są to opony uniwersalne i całkiem przyjemnie się trzymają na asfalcie można się w zakrętach składać i hamują też nieźle, i długo wytrzymują nawet jak jeździsz 100% asfalt....wyć trochę wyją, nie wyją kapcie enduro o zastosowaniu 80% asfalt 20% teren np bridgestone trailwings....

 

tylko że e09 słabo spisują się w terenie, może w porównaniu do trailwingsów to jest szał ale porównując już do c-02 czy c-04 to porażka w e-09 kostka jest niska , na piachu słabo ciągną, w błocie szybko się zalepiają.....

dzieki za odpowiedz a co sadzisz o ac10? zalezy mi zeby oponka byla dobra w teren jak i na asfalt zeby gdzies przebyc trase z punktu A do B, a czasem wyjechac na asfalt to tez fajna sprawa :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...