Skocz do zawartości

Virusi

Forumowicze
  • Postów

    30
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Virusi

  • Urodziny 12/06/1995

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Mielec

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki DR 350
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    6673026

Osiągnięcia Virusi

NOWICJUSZ - romeciarz

NOWICJUSZ - romeciarz (9/46)

0

Reputacja

  1. Rozebrałem cały silnik, pierwsze co mi się rzuciło to nagar i osad ze spalin ze zaworach wydechowych i to dużo, zamówiłem cały komplet uszczelek na silnik, wyczyszczę zawory założę nowe uszczelniacze i zobaczę czy będzie szczelne, a później złożę wszystko do kupy, pierścienie na tłoku wydają się być dobre, cylinder nie ma żadnych wżerów i wygląda ładnie. Zobaczę co będzie później I tak apropo wiecie może czy wałek do zmiany biegów pasuje od jakiegoś innego motocykla do dr'ki?
  2. To były tylko takie pierwsze założenia na temat ubywania oleju i mocnego dymienia.. no nic, poszukam książki serwisowej bo gdzieś miałem i będę sprawdzał te zawory. Jeszcze jedna sprawa, bo wiem że jak naleje się zdecydowanie za dużo oleju to mogą być problemy i czy w tym wypadku mogło by to być jedna z przyczyn tego ? Wiem, że nikt tutaj nie jest wróżką, ale co w takiej dr mogłoby się stać jeśli się naleje za duzo oleju ?
  3. Mam problem z dymieniem mojej dr'kki Generalnie to jeździ i odpala na strzała itd, ale problem się zaczął kiedyś jak niechcący zalałem go chyba mieszanką z karnistra którą miałem przygotowaną do innego sprzętu.. i wtedy się zaczęło. Pamiętam że wtedy już podczas jazdy czułem coś nie tak. Dojechałem gdzie miałem dojechać i później przy odpalaniu nie chciał zaskoczyć, ciężko było i zaczął mocno dymić. Zauważyłem też że zaczął mi brać olej. Na dniach rozbiorę silnik i wydaje mi się żę koniecznościa będzie wymiana uszczelniaczy zaworowych i tu pytanie czy od dr 125 pasują ? o takie http://allegro.pl/uszczelniacz-zaworow-uszczelniacze-suzuki-dr-125-i6741286531.html oprócz tego pewnie też wymienię pierścienie na tłoku, bo też pewnie trzeba będzie.. Ma ktoś jeszcze jakieś sugestie oprócz tego pytania o uszczelniacze co jeszcze obejrzeć wymienić. Pozdrawiam edit: Dodam że silnik suchy, remont silnika był robiony jakies 2/3 lata temu na pewno byl zalozony nowy tlok wossnera i lancuch rozrzadu did co wiecej to nie pamietam.
  4. Ej pany, ,mam problem z elektryką. Dokładnie chodzi o obrotomierz, chodzi o to, że obroty zamiast iść w górę na liczniku to idą w dół. W czym może być problem? Miałem poprzecierane kable i dzisiaj je regenerowałem, podłączyłem tak tylko żeby sprawdzić czy wszystko działa i było dobrze to rozłączyłem wszystko i poprowadziłem kable tak żeby mi nie przeszkadzały i złożyłem wszystko i.. pojawiły się problemy z obrotami..
  5. dobra dzięki, będę myślał. spróbuje poszukać jeszcze zdjęcia, które robiłem przed remontem, może będzie coś pomocnego..
  6. siemka, mógłby mi ktoś wstawić dokładne zdjęci silnika, a dokładnie chodzi mi o te miejsca gdzie są jakiekolwiek gumowe węże...:) robiłem mały remont i po złożeniu wszystkiego do kupy zostały mi 2 małe gumowe węże i nie wiem gdzie je podpiąć....
  7. Mam do sprzedania buty TCX PRO 2 używane ale nie zniszczone. Są w bardzo dobrym stanie jedynie jedno zapięcie jest przerysowane tak wyglądają, natomiast jeżeli ktoś będzie wiedział że kupi lub będzie zainteresowany to zrobię fotki moich jak wyglądają.
  8. zastanawiam się teraz nad 3 modelami: 1) DR 350 2) DRZ 400 3) XT 600 po roku 99, widziałem 3 fajne modele 99, 01 ,02 tylko nic o nich nie wiem.
  9. Szukam zmiennika za DR 350 na a2, nie żeby było coś z nim nie tak, ale chciałbym coś lepszego i żeby miał "guziczek". zależy mi na trochę dłuższych trasach oraz polne błotniste drogi nie szukam czegoś na strome podjazdy żwirownie czy cuś takiego tylko coś jak Dr ale lepsze.
  10. Siema Szukam powoli fejnego sprzętu który będzie pasował na A2 i tak cenowo DO 10k. Chciałbym polotać tym sprzętem czesami gdzieś dalej w jakieś wyprawy ale częściej do szkoły czy tak o przejechać się dla zabawy dlatego też z tego co ja znalazłem to pasuje drz 400 tyle że w wersji S bo sm słaba a E znowu się nie mieści oraz że drz w dalsze wyprawy się nie naddaje, ale zainteresował mnie też XT660x albo r ale nie wiem jak tam u niego z utrzymaniem. Dodam że będzie to mój trzecie motór.. miałem simsona S51 :P a później a nawet dalej DR350 która nawet sobie radzi ale troszkę stry model bo 93' i bez rozrusznika :( podajcie swoje propozycje i opinie
  11. kupie w dobrej cenie zegary do Dr 350s albo wystarczy ten plastik biały od spodu, ewentualnie powiedzcie jak podpiąć żeby bez tej całej stacyjki(zegarów) i bez akumulatora były przednie światła. co do czego podpiąć najlepiej piszcie na 884654764 bo w domu nie mama neta ;/
  12. Wiecie może skąd mogę wziąć , kupić stacyjkę pasującą do DR 350S 93r ?? Po ostatnim upadku ze skarpy poszły be białe plastiki od stacyjki co ją trzymały oraz nadłamałem błotnik przedni, ale to błotnik pójdzie blacha i nity może jakość pomoże.
  13. tak wiem ale raz ze czasu bardzo nie mam a dwa ze bardziej lubię jeździć niż robić :D chociaż takie zwykłe rzeczy to czasem lubie pogrzebać ;) i to jest mój pierwszy motor, bo wcześniej miałem tylko Simsona S51 :D zresztą nie wiem czy to jest tylko gaźnik jeśli chodzi o to moje spalanie ...;/ bo pali ponad 2x wiecej niż powinien.
  14. Ja wybrałem DR 350 i jestem jak narazie zadowolony, dałem 5k i dostałem do niej 7 opon. Pod koniec miesiąca idę z nią do mechanika wyregulować zawory bo je słychać i wyregulować gaźnik bo coś mi paliwa brała za dużo, ale zauważyłem później ze miała zasyfiony filtr powietrza więc może trochę przez to, ale zobaczymy później. Daje sobie spokojnie rade chociaż jest trochę ciężka i może to być dla niektórych problem przy podnoszeniu, ale akurat ja do słabych nie należę. :D a i mam ją dopiero od 2tygodni więc dużo jeszcze o niej nie wiem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...