Skocz do zawartości

Wszystko o Suzuki DR 350


Rekomendowane odpowiedzi

To w takim razie coś nie tak musze mieć z gaźnikiem bo mi to paliwo coś za szybko ubywa z baku...;/bo znowu nie cisne mu jakoś bardzo sądze że nawet w porównaniu do nie których to jeżdże jak emeryt, bo dopiero zaczynam. Co powinienem sprawdzić na początku jakie mogą być tego przyczyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydech naprawiony uszczelniony...teraz jest całkiem inny głos, duzo cichszy. Od jutra będe sprawdzał ile przejde na pełnym baku i zobaczymy ile tak naprawde pali ta maszyna. I czy przy prędkości ponad 100km/h chodzenie kierownicą na prawo i lewo jeżdżąc na kostce to normalne czy mam coś źle ustawione ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie mialem bardzo czasu w tym tygodniu co kolwiek robic. Wydech uszczelnilem bo do tego nie potrzebowalem serwisowki i nie było z tym duzo roboty. Jutro jade zobaczyć jak się zachwouje w terenie i zobacze ile pali. Dzisiaj zauważyłem ze zebatka z tyłu jest założona 51 chyba troche za duzo .... w podelku lezy stara 43 i 14 ( nie zepsute) i tak sie zastanawiam czy nie przełożyć. A i jeszcze założyłem sobie stacyjke i obroty mi pokazuje ze mam miedzy 2 a 3000 a tak nie powinno być, oraz w zależności jak włącze/wyłącze światła ta wskazówka skacze do góry/dół ale silnik chodzi tak samo.

 

Jak by ktoś miał i by mu się chciało to niech wyśle link serwisówki PL wersja S 93r. szukałem i nawet znalazłem coś ale link już wygasł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To najpierw napraw a potem pytaj czy dany objaw jest normalny. Jak już wyprostujesz to poskręcaj porządnie śruby dbając o to żeby ich nie urwać. Zębatkę możesz zmienić ale jeśli łańcuch jest mniej lub bardziej wyciągnięty to komplet szybko może się zużyć. Obroty mają być w okolicach 1'500 jeśli silnik nie jest w stanie ich utrzymać to trzeba to naprawić.

Po kolei, zrobisz jedno to pomożemy z drugim tylko bądź tak dobry i nie zlewaj tematu wracając z coraz to nowym problemem jak niektórzy mają w zwyczaju.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wczorajszych skokach wydech muszę niestety robić jeszcze raz.... :) te obory na wolnym od razu po odpaleniu były już stabilniejsze, kiedy wydech Był dobry. Jak chciałem ustawić obroty tą sróbką to jak pokazywało na liczku tak koło 2000 to jak zszedłem poniżej to już gasł... wiecie może jak to dobrze wyregulować ? chyba że mam coś z licznikiem bo jeżdżę bez akumulatora i jak włączę światła to mi ta wskazówka nieraz pokazuje 3000+. a jak jeżdże bez świateł no to pokazuje inaczej. Czasem też trzeba kopnąć go z 4/5 razy na ciepłym.. albo ja jeszcze nie umiem dobrze go odpalić albo coś jest do regulacji.

 

EDIT:

to odpalanie już nie aktualne, poprotstu źle go odpalałem. teraz już wiem i od strzała idzie.. ;)

Edytowane przez Virusi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam problem z suzuki dr 350 z 1992r. Mianowicie kolega zgasil ja na blizej nieokreslonym biegu no i tu jest problem dzwigni zmiany biegu nei da sie nijak ruszyc gora dol na popych przejedzie kawalek i gasnie. z kopki pali przejedzie 2m i znowu to samo. jakis pomysl?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90km na pełnym baku i musialem już wracać na rezerwie ...;/ możecie powiedzieć co sprawidzić czy jest ok ? kierownice wyprostowałem tak jak się w rowerze prostuje ale przy wiekszej prędkości dalej rzuca.

Moje aktualne żębatki na których był wcześniej kiedy kupiłem to 13 i 51 .. lepiej zmienić na 13 i 43 bo taką mam w pudełku czy nie zmieni się dużo ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Wiecie może skąd mogę wziąć , kupić stacyjkę pasującą do DR 350S 93r ?? Po ostatnim upadku ze skarpy poszły be białe plastiki od stacyjki co ją trzymały oraz nadłamałem błotnik przedni, ale to błotnik pójdzie blacha i nity może jakość pomoże.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Cześć,

powiedzcie, bo już się pogubiłem. Śruba składu mieszanki w gaźniku podciśnieniowym reguluje paliwo czy powietrze? Wykręcając tę śrubę więcej czego, mniej czego?

Najlepiej silnik chodzi, ma najwyższe obroty i najlepiej odpala, gdy ów śruba jest wkręcona do końca. Gdy zaczynam wykręcać, słabnie i padaczy. Ale najlepiej chodzi na wkręconej do końca śrubie?! Chyba dziwne w tym gaźniku?!

 

ja mam potobnie jak wkrecam srube do konca od składu mieszanki to motor chodzi jak nalezy jak odkręce to moto słabnie juz sam niewiem co robic :banghead:

 

pomozecie??????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...