Skocz do zawartości

maaniek999

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    SV 650, DR 350
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Drawsko

Osiągnięcia maaniek999

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Witam ponownie. Myślałem że juz nie będę musiał szukac pomocy ale jednak. DR dalej nie chodzi tak jak powinno. Luzy zaworowe sprawdzane i gaźnik czyszczony był juz tyle razy że szkoda gadać. Przyszło mi do głowy, że może poprzedni właściciel nie wyregulował odpowiednio gaźnika po zmianie wydechu. Mam założonego przelotowego Arrow'a z nierdzewki o czym wcześniej nie pisałem. Dysza od wolnych jest oryginalna czyli 37,5 natomiast główna to 138 (według serwisówki powinno być 135). Może wymiana którejś z nich spowoduje że motocykl nie będzie sie dławił przy szybkim dodaniu gazu i przestanie sie tak mocno grzać. Co o tym myślicie, może ktoś z was ma założony taki wydech i powie mi jakie powinny byc dysze? Pozdrawiam.
  2. Zawory są w porządku, sprawdzałem. Jutro jeszcze raz wyciągne gaźnik i go przejrze. A czy te nastawy w gaźniku co podawałem są poprawne czy powinny wyglądać inaczej? Wydaje mi sie że problem leży po stronie niskich obrotów jednak ktoś przede mną tak zniszczył dyszę od wolnych że nie da sie jej wykręcic i zobaczyć czy nie jest przytkana. Już tyle kasy włożyłem w ten motocykl, że nie chciałbym szukac innego gaźnika na wymianę. Może ktoś ma jeszcze jakąś sugestię?
  3. Witam. Kupiłem i wyremontowałem sobie DR'kę, jednak nie mogę uporać się z pewnym problemem. Motocykl odpala bez większych problemów gdy jest zimny (o dziwo odpala lepiej bez ssania niż z włączonym), natomiast gdy sie dobrze rozgrzeje to gaśnie i jest bardzo ciężko go ponownie odpalić. Ponadto szybkie dodanie gazu (na gorącym silniku) powoduje jego początkowe przydławienie i dopiero po chwili wskakuje na obroty jednak po puszczeniu gazu bardzo wolno obroty spadają. Dodam, że mam model z roku '92 na gaźniku bst 33. Czyściłem go i złożyłem tak samo jak przed czyszczeniem tylko nie wiem czy był on dobrze ustawiony. Śrubka od składu mieszanki jest wykręcona 2 obroty, zabezpieczenie iglicy znajduje się na drugim nacięciu od dołu a poziom paliwa minimalnie przekracza linie styku pokrywki komory pływakowej z korpusem gaźnika. Świeca jest bardzo jasna co wskazywałoby na zbyt dużą zawartość powietrza w mieszance w stosunku do paliwa. Czy tak powinno byc czy coś powinienem zmienić bo przeszukałem dużo materiałów i znalazłem wiele sprzecznych informacji i juz sam nie wiem co o tym myśleć. Jeżeli ktoś miał podobny problem to bardzo proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...