Skocz do zawartości

darekbb

Forumowicze
  • Postów

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Motocykl
    dr 350
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    bielsko biala

Osiągnięcia darekbb

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Rozebralem wczoraj cały ten mechanizm razem ze sprzęgłem ale wszystko wygląda dobrze, nie ma żadnych luzów. Chyba to wszystko skończy się założeniem kickstartera..
  2. Witam! Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem mojej 350tki.. Jest to wersja z rozrusznikiem i po wciśnięciu startera robi powiedzmy pół obrotu i zacina się. Tak jakby nie miał siły dalej przekręcić. Przy dłuższym przytrzymaniu przekręci ale z dużym wysiłkiem. Rozrusznik miał wymienione szczotki i został sprawdzony pod obciążeniem w profesjonalnym zakładzie. Akumulator nowy i to któryś z kolei.. -przewody sprawdzone (były próby też na krótko) -zawory wyregulowane -dekompresator sprawny -rozrusznik bez obciążenia z wpietym szeregowo amperomierzem pobiera 6A Jeśli ktoś ma jakiś pomysł to będę wdzięczny. Dodam, że motocykl jak odpali to pracuje bdb
  3. Witam! Od dłuższego czasu mam problem z odpalaniem mojej 350tki.. Jest to wersja z rozrusznikiem i po wciśnięciu startera robi powiedzmy pół obrotu i zacina się. Tak jakby nie miał siły dalej przekręcić. Przy dłuższym przytrzymaniu przekręci ale z dużym wysiłkiem. Rozrusznik miał wymienione szczotki i został sprawdzony pod obciążeniem w profesjonalnym zakładzie. Akumulator nowy i to któryś z kolei.. Przewody ok, zawory wyregulowane. Czy sprzęgło kierunkowe może mieć z tym coś wspólnego?
  4. Witam! Czy ktoś zna jakiś sklep gdzie można kupić jakiś fajny wydech akcesoryjny do dry? A może ktoś ma jakąś uzywke na zbyciu?
  5. wyreguluj porzadnie gaznik , mialem to samo w swojej teraz z gazu stawia sie na kolo. wtrące sie bo mialem ac 10, jest to fajna opona ladnie trzymie w terenie ale na asfalcie ubywa w oczach a mialem ją w dt 125 :)
  6. kupie gaznik jak w temacie , oferty mozna wyslac smsem 796591941 lub na forum
  7. moze to byc lancuch , najszybciej to chyba wyjac napinacz i sprawdzic ile jest wysuniety a jesli jest ok to rozbierac gore i powinno byc wszystko jasne
  8. wiem , rozmawialismy wczesniej o powierzchni glowki korby wiec napisalem jak ona wyglada bo nie mialem czym zrobic fotki. Co do tego czy jest prosta bede musial dopiero ją wyjąc
  9. No wiec obejzalem korbe i glowka korby nie ma lozyska, jest to poprostu tuleja. "Wymacalem" ją troche , widac drobne ryski ale są praktycznie nie wyczuwalne, swozen po wlozeniu nie ma wyczuwalnych luzow i kreci sie w niej lekko .
  10. obadam ten korbowod i dam znac co i jak
  11. na forum napisalem zanim oddalem tlok i cylinder do czlowieka ktory sie tym trudni, on pomierzyl cylinder i tlok i stwierdzil ze to nie jest wina przegrzania , cylinder jest ok (mierzyl jakims tam swoim przyzadem) tlok z kolei ma jakies minimalne odchylenie dolem
  12. no mozliwe, mi ciezko cos powiedziec bo szczerze mowiac nigdy nie widzialem czegos takiego zeby sie zdarl idealnie rowno po przekątnej . Na warsztacie tez mowili ze to raczej trudny przypadek i nalezy wszystko dokladnie przejzec przed zlozeniem silnika
  13. no ja tam nie wiem , gosc ktory robi cylindry stwierdzil ze ta tuleja nie moze tak ciasno w tloku siedziec i ktos zakladajac to mogl skrzywic tlok bo robil to na sile w nowym tloku tuleja wchodzi palcami , w starym mlotkiem...
  14. nie kolego , swoznia nie idzie przecisnac przez tlok , przez korbe idzie wporzadku
  15. witam wszystkich , dzis zawiozlem cylinder do szlifu okazalo sie ze najprawdopodobniej przyczyną byl swozen tloka ktorego trzeba wbijac mlotkiem bo inaczej nie da sie go wsunac w tlok
×
×
  • Dodaj nową pozycję...