Skocz do zawartości

TRIUMPH Speed Triple


Rekomendowane odpowiedzi

- drogi które do tej pory znałem jako asfaltowe nagle stały się drogami III kategorii o utwardzonej nawierzchni :) ale to wynika z super twardego zawieszenia oczywiście

 

Oj przyzwyczaiło się do długoskokowego bigowego zawieszenia :D

 

Cieszę się, że masz wreszcie sprzęta, którego pokochasz. Wpadnę do Ciebie swoim to zrobimy test porównawczy.

 

Tylko Mareczku, please nie rozbieraj już sprzęta :D On naprawdę jest dobry :D Rozbierz sobie na to konto jakąś pannę np.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał, żeby Marek rozebrał jakąś pannę, to musiałbyś mu ją przywieźć do domu, położyć w łóżku i dać jej coś na podniecenie... bo Marek sam nawet palcem nie kiwnie.

 

Moli podziwiać zadupek trypla i głaskać jego rurę...

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Michał, żeby Marek rozebrał jakąś pannę, to musiałbyś mu ją przywieźć do domu, położyć w łóżku i dać jej coś na podniecenie... bo Marek sam nawet palcem nie kiwnie...

 

To jak Michał, przywieziesz? A ja obiecuje ze jak juz ją przywieziesz i położysz w moim łóżku to PALCEM kiwnę :lol: :lol: :lol:

A jak Michał nie może to może ktoś inny ... :) bo jak moja desperacja sięgnie szczytu to strach będzie w moim towarzystwie schylic się po mydło :lol: :lol: :lol: arura trypla ma za małe fi :oops:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Adam a o co chodzi z tą skrzynią ? Od razu mówię że jak na gumę to tylko z gazu więc kły na pewno po du..e nie dostaną  :lol:  

Co jest takiego delikatnego - skrzynnia czy sprzęgło (cholernie ciężko pracujące jak nie przymierzając w DR po założeniu twardszych sprężyn )

pozdr

 

Skrzynia jest delikatna i mimo ze motocykl wydaje sie byc zbudowany do wyglupow to skrzynia ich na dluzsza mete nie wytrzyma.

Mobil 5W50 moze ci dawac taki objaw jak u mnie ze dopuki nie rozgrzejesz dobrze silnika to sprzeglo bedzie ci ciagnelo. To trwa jakies 10 - 15 minut.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skrzynia jest delikatna i mimo ze motocykl wydaje sie byc zbudowany do wyglupow to skrzynia ich na dluzsza mete nie wytrzyma.

Mobil 5W50 moze ci dawac taki objaw jak u mnie ze dopuki nie rozgrzejesz dobrze silnika to sprzeglo bedzie ci ciagnelo. To trwa jakies 10 - 15 minut.

 

Adam M.

 

dzięki - ale nie wiesz dokładnie co pada w skrzyni? informacji na temat trypla jest jak na lekarstwo, w Wawie są 3 lub 4 maszyny a w całej Polsce z 10.

Nie wiem za bardzo gdzie szukać innych informacji :oops:

 

Szaleć za bardzo nie będę ale jezdzę szybko i pewnie od czasu do czasu będę próbował w pionie.

Poniewaz skrzynia sama chodzi pieknie to troche mnie przestraszyłeś bo może powinienem mocniej wysprzeglać w czasie jazdy itp

 

Co do sprzęgla to już tak wcześniej miałem na castrolu że póki był zimny to się tarcze slizgały a potem OK więc wiem o co chodzi a poza tym myslę że raczej przedłuży mu to zycie a nie skróci :) wymiane mam też co 10 tys a nie co 6 więc wole nalać taki olej jaki w samochodzie wytrzymuje 30 tys km do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zadzwoń na Modlińską do Aprili i poproś Michała Mruka. (kierownk salonu) Jego kolega jeżdzi ok kilku lat Daytoną a poza tym jest mechanikiem motocyklowym więc może podpowie cos o eksploatacji Triumpha. Ja wczoraj z nim rozmawiałem o Daytonie bo on chce swoje moto sprzedać a mnie interesuje ten sprzęt.Tylko kwestia kasy :cry:

Usłyszałem same pochwały poza jedną uwagą o ciężko pracującym sprzęgle i zrywającej się lince od sprzęgła. 8O (sądziłem że jest hydrauliczne)

Czarny, ciężki, szybki... Olympus E-3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...  

Usłyszałem same pochwały poza jedną uwagą o ciężko pracującym sprzęgle i zrywającej się lince od sprzęgła. 8O (sądziłem że jest hydrauliczne)

 

zaprawde powiadam Ci Grzesiu że nie wiesz co to znaczy ciężko pracujące sprzęgło jeżeli nie jechałeś tryplem lub daytoną (bo to to samo tylko bez lub z owiewkami), po tych 100 km łapa napieprza mnie do dzisiaj :) trzeba będzie na wiosnę się przyzwyczajać ze 2 tygodnie...

Na modlinskiej to tam gdzie pracuje mój kumpel (Michał) tak? Czy to ten drugi salon?

 

Zwierzak dzięki serdeczne ale kupiłem sprzęta z kompletem papierów czyli z książeczką przeglądów i instrukcją obsługi więc pewnie mam to co Ty chociaż dla pewności pewnie kiedyś bym chciał obejrzeć co Ty masz. Wole wiedzieć za dużo niz za mało :D Dzięki jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po tych 100 km łapa napieprza mnie do dzisiaj :) trzeba będzie na wiosnę się przyzwyczajać ze 2 tygodnie...

 

A po co, przepraszam podczas jazdy używać lewej klamki?

PS Jak ja jeździłem Tryplem to sprzęgło chodziło raczej miękko...

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A po co, przepraszam podczas jazdy używać lewej klamki?

Pozdrawiam

 

Żeby mięśnie nie zanikły - lewa dłoń nieraz się przydaje :lol: :lol: :lol:

 

A tak poważnie to jak jadę w korku w mieście to jednak sprzęgło jest w użyciu a taka jazdę tygryski lubia najbardziej :)

 

Poza tym prawde mówiąc jak jadę spokojnie w trasie to sprzęgła nie używam ale operuje gazem na tyle żeby wyrównac prędkości kół zębatych ale przy szybszej jezdzie sprzęgło zawsze przynajmniej na pół gwizdka...

Jak widziałem na rozebranej skrzyni jakie są efekty wrzucania na siłę biegów czy zrzucania w dół bez sprzęgła i gazu to wole uzywać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To jak Michał, przywieziesz? A ja obiecuje ze jak juz ją przywieziesz i położysz w moim łóżku to PALCEM kiwnę  :lol:  :lol:  :lol:

 

Cos się skołuje :D Weźmiemy ją na 2 baty

 

Wracając do sprzęgła, masz cięgło linkowe czy hydrauliczne :?:

Bo może wystarczy przesmarować linkę :?: Ja w XT miałem mocno dębowe i długo warzone, wlałem do linki nieco oleju i teraz już mam ze wspomaganiem :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam,

Chciałem Was prosić o info na temat trypla. Zastanawiam się nad ... na razie spokojnie.

Proszę o uwagi użytkowników/ex-użytkowników (wiem, że np. Pan Starszy się takowym dziwadłem woził).

 

Jakie uwagi?

Jakie słabe punkty?

Jak się na tym daje jeździć w 2 osoby?

Jak wygląda temat serwisowania, części?

Na co patrzeć w czasie ewentualnej "wizji lokalnej"?

 

Może ktoś będzie coś wiedział. Z góry dzięki za każdą pomoc.

 

Pozdro

Jacio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Triumph speed triple to niepowtarzalna maszyna - mialem okazje troche tym pojezdzic - w skrocie mozn apowiedziec ze to naked o mozliwosciach dobrego sciga i wygladzie streeta - bez problemu radzil sobie z CBR 929 silbnik bardzo dynamiczny n zaróno w miescie jak i na trasie przez caly rok uzytkowania zero awarii wiec nie wiem ni cna temat zakupu czesci - al enie sadze ze byl jaki sproblem bo pasuja do niego czesci od innych triumphów (np daytona) .Poza tym ma niepowtarzalny wyglad - i budzi spore zainteresowanie gdy stoi na parkingu:)

 

Obecnie na tryplu smiga Marlew wiec pewnie cos wysmaruje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jakie uwagi?

Jakie słabe punkty?

Jak się na tym daje jeździć w 2 osoby?

Jak wygląda temat serwisowania, części?

Na co patrzeć w czasie ewentualnej "wizji lokalnej"?

 

Może ktoś będzie coś wiedział. Z góry dzięki za każdą pomoc.

 

Pozdro

Jacio

 

Wysmaruje więcej jak zrobi z 5000 km a na razie to:

- słabe punkty - Adam M. mówił że skrzynia biegów ja tego nie stwierdziem po 150 km :lol:

- wg dawnego dealera (PTM) słabe łożyska główki ramy ale dlatego że jest to sprzęt aż proszący się o jazdę na kółku :)

- serwis co 10 tys km, olej + filtry, zawory co 20 tys km, a np świece co 40 tys km, regulacja na komputerze w PTMie 300 pln (to jest wtrysk!)

- nie wiem na co patrzeć za mnie zrobił to Pablo :)

- w dwie sooby będzie ciężko a np mój ma tylko jedno miejsce :) ogólnie pasażer wytrzyma jak kocha (ale musi bardzo kochać).

 

Poza tym dynamika więcej niż świetna, no i ten charakter silnika ciągnącego od samego dołu (max moment przy 5000), kolo do góry idzie z gazu do trójki w górę

Bez owiewki ciężko powyżej 180 ;)

 

Fantastyczne hamulce i świetne prowadzenie.

To na tyle

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...