Ogr Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2005 Wazzabii dzieki bardzo za pomoc, przyda mi sie to !Ma moze ktos link do tego tematu o lagach? bo niemoge znalesc..U mnie nie ma gum, czyli będe musiał odkrecic te plastiki i błotnik http://bikepics.com/pictures/172230/ nie rozumiem z tym patyczkiem od pudełka z jogurtu :clap: , moze byc taki od loda ? aha niepowinienem mieć problemów z tym wyczyszczeniem, nO z tym filtrem tez tak zrobie, narazie staram sie smigac po asfaltach zeby nie zabrudzic go tak bardzo, Aha ten olej do łańcucha to załatwie sobie jutro od mechanika.. on niby jest nasmarowny porządnie ! specjalnym preparatem do lancuchow ale juz troszeczkie ppiachu na nim jest.. adam87 filtr tez mam nasączony tym preparatem :clap: , poprzedni wlasciciel poprostu mial wszysciutko, i zawsze wymienial i czyscil na czas co trzeba bylo.no to mnie cieszy ze bedzie trzymal dosc dlugo.dzieki wam jeszcze raz, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ogr Opublikowano 2 Kwietnia 2005 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2005 No jednak są problemy.. odkrecilem ten plastik i blotnik ale do tych lag nic nie wchodzi... najmniejsze patyczki.. niemoge ich tam wsunąć zeby oczyscic z brudu..simering.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 19 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2014 witam.Nie będę zakładał nowego tematu na jedno pytanie... cieknie mi olej z simeringa wałka zmiany biegów. Jak go wyjąć? jakiś sposób macie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 mały płaski śrubokręt wbić przy wałku i próbowac podważyć , jak masz cierpliwość to odtłuścić wbić np gwoździa i przykleić klejem epoxy , 24h czekamy i potem delikatnie za gwoździa wyjąć Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_fiolek Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 Albo wkręcić wkręta do gipsu (taki czarny ostry), uważając by nie porysować powierzchni tuleji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 nawiercić dwa otwory otwory blachowkrętem i wkręcić owe wkety bez :wiertełka"gipsowkręty są za słabe Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 20 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2014 oki dzięki bardzo. w poniedziałek kupię nowy i postaram się wymienić. bo po każdej jeździe kap kap i w czasie jazdy zapewne też kapie i strasznie dużo mi go ubywa. wyciekow innych nie mam, a też nie dymi, więc mam nadzieję że po wymianie problem zniknie... w serwisowce znajdę jego wymiary? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Witam ponownie, znalazłem w serwisówce interesujący mnie element, mm symbol ale nie wiem jakie to wymairy... hmm pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 12-wymiar wewnętrzny,22 wymiar zewnętrzny,6-grubość simera Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malkohlm Opublikowano 3 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2014 Ok już mam uszczelniacz. Z yamahy taka pizdka 48zł - masakra. Muszę spóścić olej czy wystarczy przechylić moto na bok? ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 A ja mam inne pytanie czy po zdemontowaniu miski olejowej jest mozliwa wizualna i organoleptyczna ocena stanu skrzyni ?? Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Nie, wszystko z zewnatrz bedzie wygladalo normalnie, no chyba zeby zeby w kolach polecialy co sie raczej nie zdaza za czesto.Trzeba skrzynie rozebrac zeby sprawdzic stan sprzegiel klowych, ktore najczesciej sa problemem.To samo z wodzikami, sterownikiem i przesuwkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 No ale pamiętnik jest na wierzchu . widać czy rowki nie są wybrane mozna przecież bez miski po zmieniać biegi żeby odsłaniać kolejne ścieżki Wodziki też da sięuchwycić palcami i zobaczyć czy już mają luz w swoich bieżniach. Mówię to na przykładzie cbr 900 bo to wywnioskowałem z serwisówki mogę się mylićChce na wiosnę obadać ta skrzynie i zadecydować co dalej z tym moto , jak na razie żaden bieg nie wypada ale mam pewne zastrzeżeniapozdr Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 V12 z tego co pamietam jeździsz tą cebrą jak czoperem , to i skrzynia może nie grac tak ładnie :D . Ona jest do szybkiego wajchowania na wysokich obrotach . Jak ci wszystki dziala to nie psuj na siłe :P Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2014 Jeśli biegi nie wypadają to pewnie jakieś międzyluzy wskakują? Generalnie kwestia techniki i raczej wina po stronie kierownika niż sprzętu. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.